Găsiţi-mi o …parte.

Marcat ca fiind un articol haotic.

Trecut-au zilele. Şi cu ele şi supărările. Mă gândesc de câte ori am zis eu că vă las în pace şi nu-mi va mai păsa de voi. Nu ştiu. De multe ori am zis că nu vă mai suport pe voi ca cititori, pentru faptul că nu vreţi să vă faceţi simţiţi. Hai să vorbesc mai în jos de a te face simţit. Dar de fapt nu vorbesc, fiindcă fiecare trebuie să experimenteze pe aia a lui piele. Şi pielea-mi e catifelată şi bucălată. Ba în plus e cât se poate de … pină.

O, dar atâtea insistenţe provoacă o milă la faptul că le accept. Ştiţi ce se zice? (Gândiţi-vă că nu-s sscriitor, ci doar un simplu om din ăla mai deştept ce vrea să aibă şi el o …pagină de internet, unde lumea cică vine să-şi citească pierderea timpului.) Un scriitor adevărat nu trebuie să ţină cont de caligrafie, ortografie şi alte simţuri estetice. Ba mai mult, adevăraţii scriitori au avut şi ei destule hibe, acestea (hibele) fiind corectate de criticii lor. Cum eu clar nu am de făcut un roman spre a fi prezentat sau oricare altă intenţia care ar sugera o iniţiativă, nu trebuie să mă gândesc la cele spuse mai sus de un anumit om.

Imediat!, dar.. tocmai am zis că vreau două lucruri deodată. Cum pot să mă împart? Încerc să mă concentrez pe ceva, dar în acelaşi timp mă gândesc şi la partea absentă a celei de-a doua părţi pe care trebuia să o împlinesc. Of!, dar cu câtă ardoare ştiu a vă păstra în sânul meu gymnecostian. Şi da, o să scap sau o să încerc să scap de toate astea ce ţin de gravitatea şi greutatea situaţiei mele. O să mă duc la acea sală. O sală mare unde oamenii ştiu să facă exerciţii pentru a mai stoarce din grăsimile corporale. Cred că o să devin dependent. De Luni până Vineri, seara, o să fiu cel puţin de 2 ori ocupat. Vinerea cică e zi de Tae Bo!

Veni iar vorba de Tabu. Şi zic eu: „Oh. Le’ fuck! O să.. o să.. aah!” Da’ aşa cum trece timpul aşa o să trec şi eu undeva. La o aspiraţie de un nivel mai mare al gradului de inspiraţie. Mă enervează folosirea excesivă a: „că”, „şi”. Le voi scoate cândva din limbaj? A! Ştiu ce voiam cândva. Să învăţ vechea limbă românească şi să observ reacţiile oamenilor din jur. E posibilă chesti asta? Aş avea un vocabular sărac şi aţi zice că-s prost.

A hi aşa cum ziceţi dumnevoastră! Dar eu tot să vreau şi să spun. Că de, dumneata nu eşti mai mare şi mai bun decât mine. A hi la înţălegere să fiu sau ba. Dar cum văd tot n-am de unde să scot aşa informaţii preţioase căci de pe net nu sunt. Folosul până la urmă nu-l văd întrucât o să zică lumea: „Ce anagramat!”

Un comentariu

Din categoria Selecta

Un răspuns la „Găsiţi-mi o …parte.

  1. Dragutz articolul Razvan 🙂 … si faza de sub articol ii faina ;):) „Nu ştiu în ce măsură sunt rezervate drepturile.” :)) 😀

Lasă un răspuns

