Că-mi sună mie a academie, d-aia n-am nicio polemie

Out- line

Dacă zic că aşa-i.. cu siguranţă nu-i aşa. Problema-i că eu (î)mi-s (a)normal vouă şi d-aia nu înţelegeţi poza de mai sus, care a fost făcută în urma combinării unor linii alese la întâmplare dă mine şi  nu dă alţii. Bine, asta a fost pe ceva site şi … în fine, voiam să zic că-s atât de enervant şi nu mai am chef să vă văd. Normal d-aia nici nu răspundeţi la niciun comentariu.

Da’ totuşi: „Nicio stea nu se întoarce niciodată din drumul ei.”

Şi aia-i sala când era goală, că imediat după au revenit gorilele şi astfel totul se desfăşoară în cea mai mare enervare. Când îţi zic că persoanele sunt nesimţite şi prost crescute, e de fapt: „Hîh. Eşti prost tu.”

No şi aci veni problema, că vreau experimentarea viselor lucide.  Şi-n rest….  să nu mai credeţi în horoscop şi ghicitoare. Priviţi aici.

Ăh, în sfârşit mai bag şi eu un articol în Selecta, reprezentând clasa de jos a calităţii. Probabil, o să-mi impun această chestie ca pe o necesitate. Şi adaptare, la cerinţe.

Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

