Surâsul deghizat

Kids

Un surâs.

Îi văd pe copii ăştia şi zic.. cât de fericiţi îs ei. Şi eu eram aşa cândva. Vremurile trec şi noi rămânem cu: „toate trec”.

Uite aici la mine şi nu mai comenta!*

Azi a fost ziua din an, în care am realizat că ştiu să-mi tăbăcesc dosul în faţa calculatorului. Ba mai mult, e mai bine să ţi-l ruleze pe banda asta. Rămâi şi fără pantaloni (îmi pare rău, dar oricum cad de pe mine) şi distracţia garantată e deplină. Totuşi.. distracţia e:

Un an nou fericit tuturora! Şi.. până anu’ viitor, când îmi intră minutele promoţionale (că n-au intrat din cauza că eram eu leneş să verific) nu ne întâlnim. (cca. 5 zile) Prevăd o ieşire în jud. Arad, din nou. Însă de data asta, într-un an nou şi deci pentru prima oară din an. Ca să nu existe dispute. Revenind, *

Scrie un comentariu

Din categoria Special

Lasă un răspuns

