Perceperea-mi măiastră

În sfârşit am fost să-mi plătesc serviciile. Rămâneam fără şi nimeni nu mai putea interveni până îi Ianuarie. Ba mai mult, putea fi preluat de oricine era dispus să plătească. Cât de simplu e să ai o altă identitate sub cea veche. Primit-au ăia banii şi numai după cca. 71 de zile voi dona suma respectivă din nou. Eu donez mai tot timpul sume de bani modice. Depinde de locaţie şi de context. (Vezi acum, când zic „donez”, e de fapt plătesc, dar cum nu-mi convin serviciile în sine prestate de ei, le zic „donez”. Îs ăştia roşii phone şi tare bine le merge cu oameni ca mine.) Să nu mai spui la nimeni.

Toată ziua ştiu să fac un lucru. Să trăiesc. Nu atât de intensiv cum aş vrea, dar totuşi trăiesc şi încerc să aflu dacă e bine ceea ce fac sau nu. Mi-e atât de greu să adorm seara, fiindcă mă gândesc la banalităţi de pese zi. Chiar şi seara eu fac „day dreaming”, lucru care dăunează sănătăţii mintale. Creez atâtea scenarii, unele chiar care n-ar avea ce căuta în orice context. Probabil că trebuie să mă antrenez să fiu puţin mai lucid şi să stau toată ziua uitându-mă într-un punct, nevoit fiind a mă uita prin împrejur şi să-mi apară-n minte alte chestii legate de.. mai ştiu eu ce privesc.

„Fericirea sună a Whiskas”- e noul pachet primit pentru pisica mea. Conţine o ramă audio, unde ataşez poza pisicii. Cu ocazia asta, hai să pun şi poza cu pisica mea „Dacu’”, din specia „Chartreux”. (Atenţie!, motanii sunt urâţi. Întotdeauna şi din orice rasă, să alegeţi femela. E mai sentimentală şi… zicând asta cu o particularitate: pisica mea încă crede uneori, când o pun pe braţele mele, că se află lângă mama ei. Începe să toarcă şi să te „ude” pe o anumită porţiune a bluzei, unde şi-a arătat dragostea cu .. limba.)

Dacu'

E Crăciunul şi ne pregătim de toate. Eu iar iau trenul rapid de o oră şi juma’ până în Sântana. Tot singurul om voi fi care coboară aici. Cel puţin o să scap de alte persoane care ştiu să te scape de o datorie în minus. Cât de greu poate fi să călătoreşti în siguranţă la noi în România*. O să stau pe-acolo ceva timp, alături de ăilalţi dragi. (Nici nu ştii cum să-ţi împarţi timpul când ai atâtea solicitări din diferite părţi. Noroc că numai una ştiu eu. Dar voi cu zecile? Ce faceţi? Ar fi bine să vă pregătiţi.) Sper să ningă şi să am parte de .. un circ, când mă întorc înapoi. Circul „Praga” e înapoiat în Oradea până în 6 Ianuarie.

Poate nu îmi transmiteţi toate urările posibile din lume, acum de Crăciun! Aştept mailurile voastre la noua mea adresă de i-mail. (Fiind i-mode, serviciului i se spune „i-mail”, cu „i-appli” pentru jocuri şi „i-mode” pentru browsing.) Încerc să ghicesc că o să fiţi buni şi ori îmi daţi un sms pe: 0766 50 56 50, ori razvan @ icosmo .ro Măcar să ştiu că nu mă plictisesc toată ziua şi primesc mesaje de la voi. Promit să vă răspund în limita stocului disponibil de pachete cu daruri şi urări.

Cred că am vorbit mult despre ale mele probleme şi imediat o să încep să vă dau şi alt subiect. Până data viitoare, vă invit în special pe Creierulcuplete. Mai fac un hint bun către el. A! Numai puţin. Nu mai explic steluţa, că era vorba despre vecinii noştrii de peste graniţă. Trebuia să-I l aud, dar nu mai am timp. Aşa că până data viitoare, dar acum pe bune, vă urez toate cele bune şi toate urările de sezon.

_________________________________________________________________

Anda Adam: «S-a rupt scena cu noi!»

Dansatorul solistei a ră­­mas prins între scânduri, până la final

7

Momentele neplăcute îi urmăresc pe artişti la tot pasul. Deşi câştigă o căruţă de bani, ei sunt expuşi accidentelor, pe scenele vechi sau adesea improvizate. Chiar dacă s-a întâmplat să se rănească grav, aceştia şi-au continuat show-ul cu zâmbetul pe buze şi nici nu au pretins despăgubiri.

Topul celor mai spectaculoase acrobaţii fără voie este condus de solistul trupei Holograf, Dan Bittman, care, în timpul show-ului susţinut anul trecut, la Sala Polivalentă, a calculat greşit paşii şi a ieşit din decor.

El s-a ales cu nasul rupt şi cu umărul stâng dislocat. Cu faţa plină de sânge, solistul nu a întrerupt melodia nici măcar pentru câteva secunde. Şi nici nu a considerat că este cazul să se retragă în culise pentru a solicita îngrijiri medicale. Totuşi, după căderea cortinei, el s-a grăbit să ajungă la Spitalul de Urgenţă, unde a fost “reparat”.

Scenele şubrede, un pericol pentru vedete

Julia Jianu era cât pe ce, în urmă cu câteva luni, să-şi rupă picioarele. Deoarece ploua şi scena era udă, vedeta nu şi-a mai putut păstra echilibrul şi a aterizat în fund, spre deliciul publicului: “Nu mă mai puteam opri din râs. Încercam să mă controlez deoarece cântam live, dar pur şi simplu nu puteam”, ne-a declarat artista.

Şi Matteo a păţit-o: “Mă aflam la un concert, când am vrut să fac o scamatorie, să sar de pe boxă pe scenă. Nu am făcut saltul cum trebuie, şi am căzut între scenă şi boxa respectivă. M-am chinuit cu greu să ies. Deşi mă zgâriasem destul de rău, am avut mereu zâmbetul pe buze. Concertul a decurs normal după aceea, bineînţeles”, a declarat el pentru Click!, nu înainte de a ne asigura că nu va mai încerca astfel de giumbuşlucuri.

Deşi sunt profesionişti, dansatorii Andei Adam au văzut moartea cu ochii, în momentul în care scena şubredă, din lemn, a cedat când le era lumea mai dragă: “Scena era cam veche, astfel că, în cădere, dansatorul a rămas blocat între scândurile rupte. Degeaba ne-am chinuit să îl scoatem de acolo, că nu am reuşit decât la final”, a spus Anda.

Deşi s-a rănit, dansatorul ghinionist nu a cerut daune organizatorilorDeşi s-a rănit, dansatorul ghinionist nu a cerut daune organizatorilor

©2007 Adevarul Holding. Toate drepturile rezervate.

Un comentariu

Din categoria Special

Un răspuns la „Perceperea-mi măiastră

  1. da clar` k` scenele is vechi:))) la noi in Romania totu` e vechi`:))))

    Craciun` fericit`:X:X>:D<

Lasă un răspuns

