Principele de moţ

Moşu'

Nici n-am observat ca e Uncategorized. In fine. Ne-om vedea candva, altadata. Anul viitor e un an prielnic nedezvoltarii mele pe plan de .. socializare. Da-l incolo de blog: „Intre soft si moft”. Ma rog.. lumea zice ca e un moft. Na’ bine. Inca odata toate cele cuvenite de Sarbatori sa aveti parte. Ceau. A!, ba nu!. Nu ne mai vedem.

După o minunată şedere prin casă, m-am gândit să scriu şi eu aici. Ba mai mult.. am zis:”Sunt nevoit să scriu într-atât de mult încât să plictisesc pe toată lumea?” nu am ştiut ce să-mi răspund şi atunci am zis să adresez aici întrebarea. Şi mai în jos, o să prezint chestii d-ale mele, în care nu eşti implicat şi implicit nesolicitat în a le citi. Dar ţine de timpul tău şi dacă mă placi. Ui’ acolo ce Moş seczsi e în poză. Eram eu… şi totuşi, mulţumit fiind vă dau şi o adresă de unde să vă închiriaţi costumele. Verbena – ăştia-s tare buni!

Şi fiind eu Moş, am putut să mă îndop pe cinste cu alţii. Cinstea mea a fost că după tradiţia americană, Moşul vine şi mănâncă cookies. La fel am făcut şi eu toată ziua. Dar pot să zic că au fost bune şi nu am mai prea mâncat altceva. Atenţie!, poate nu văd că veţi închiria costume de acolo! Au reprezentanţe peste tot, aproape. Mă simt obligat moral! Da.

O nouă formă de comunicare. Eu de curând a spus:”Gata! Renunţ la mess!” Şi bine am zs, că nu mai stau toată ziua pe el. Nu că aş fi stat vreodată. Doamne. Ce mă plictisesc frazele astea tip propoziţii şi cu aşa caracter, cât să nu se înţeleagă nimic. Şi să scriu cu dezgust din cauză că nu ştiu să scriu. Parcă mă străduiesc şi nu aş vrea să fac asta. D-aia nu ştiu eu atrage lumea. Ba că nu ştiu ce vreau, ba că nu sunt eu bun pentru voi şi desigur, voi pentru mine. Ăh.. nu-mi şedea mai bine să tac, să-mi fi zis:”Noroc!” – „Sănătate!” şi totul să fie bine. eu mergând în paralel cu voi şi.. nu mai ştiu ce vreau, că tare greu mi să ştiu ceva. Un nou paragraf soseşte.

Leapşă! Prima oară când primesc aşa ceva. Oare e cumva ceva semnificativ? Da! Simple Webdesign a reuşit să conceapă ceva atât de simplu şi atât de stilat. Cel puţin mie îmi place identitatea mea, după care pot fi recunoscut. Recomand de asemenea, cu toată căldura serviciile prestate de ei. Şi acum să vorbesc despre leapşă:

Moşul vreau să îmi aducă .. crezi că ştiu? Lasă-l pe Moşul să hotărască ce vrea el şi numai dacă am ost cuminte! De altfel, eu nu am nicio putere de influenţare asupra nimănui. Darămite la Moşul! Hai fie toate la voia lor, că timpul trece şi eu.. acum vine:

Cred că am ajuns pe punctul de a deveni o persoană din aceea pe care eu nu o plac. Mă uit deseori prin artticole.. şi zic:”Ioi. Ce mă enervează ăştia. De parcă eu nu aş şti alea. Sau alţii.” Am ajuns aşa?! Mă întreb doar. Dacă e adevărat, trebuie să-mi schimb ţinuta. Şi tot! Nu voi mai fi Răzvan. Ci al 2-lea prenume. Na’, în fine vreau să zic că oricine, dar absolut oricine are ceva de nelămurit: razvan et icosmo dot ro.

Dacă nu mai apuc să vă vorbesc: „Sărbători Fericite” şi „La mulţi ani!”.

Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

