Revoluţia de catifea

Răzvan Bar îşi va reveni de îndată ce-l sluţesc, atunci când voi da ochii cu el. Pun la îndoială onoarea mea de creier cu plete că următorul articol va apărea înaintea aşa zisei dispariţii de pe internet. Vă vom ţine la curent, precum şi dumneavoastră veţi face eforturi de a rămâne cablaţi la acesta.

Valeriu Cuc, redactor-şef creieruluicuplete.net

Revoluţia asta de catifea, ar trebui să însemne pentru mine o schimbare în ceea ce fac şi/sau nu am făcut. Există în istorie şi o revoluţie de catifea, aparţinătoare cehilor. Am consultat puţin wiki să văd despre ce e vorba, dar nu m-a atras. Oricum titlul vine de data asta de la un lucru la care şi alţii s-au gândit şi mai ales să îl transpună în formă muzicală. Asta ceva mai târziu apare, tot în Noiembrie. Hai să fiu cu revoluţia şi să mi-o iau în cap. Nu, că nu mi-o iau în cap, ci mi-o pun în cap. Nu revoluţia cât noile schimbări ce zic eu şi ăia cu forma muzicală, că trebuiesc să se întâmple de câte ori e nevoie.

Ziceam asta cândva, în Noiembrie. Tot îmi spuneam că nu sunt pregătit de revoluţie şi că nu pot încă face una ca asta. Nu eram pregătit. Nu pot spune că şi acum sunt pe deplin hotărât, însă am ales unele planuri pe care vreau să le continui. În prezenţa sau absenţa acestei forme de comunicare cu „praf în ochi”, de care eu dau dovadă. Sunt singur pe aici şi nu ştiu pentru ce mă chinui să fac munca asta. Atenţie!, la început a fost plăcere şi mai apoi.. o adevărată muncă depusă până la urmă tot pentru mine, ca să îmi dau seama de unele situaţii şi de .. cum pot fi eu fără să îmi impun anumite lucruri, doar pentru faţada unei bune situaţii în societate. Una restrânsă, că nu mi-am permis să mă mai pretez prea mult la cea largă. Şi rău am făcut, că doar nu e mai presus aia restrânsă, decât aia largă.

Observ că fără nicio constrângere pot părăsi acest mediu. Problema e că era şi Mirela implicată în proiect, dar care sigur nu s-ar supăra de o mică pauză. O pauză pentru redefinierea planurilor, relaţiilor şi a întreg unitarului meu, pe care se pare că am „evoluat” din dorinţa de a aspira. La ce!? Ştiam că n-aş avea ceva mai bun. Toţi avem cică un viitor pe care ni-l imaginăm, roz şi lipsit de griji. Uite că eu nu mi-l imaginez aşa. În fon, pe tine oricum nu te doare-n cot, fiind cititor de ocazie, mai exact din .. înfiinţare în desfinţare. Şi chiar? Ce îmi pasă mie că Tândărescu nu are cap? Ce îmi pasă mie că tu.. zici ce vrei pe la spate? Hm.. greu de înţeles uneori, da’ totuşi uşor de acum înainte. Excesul ăsta de zel face furori tuturora! Aveţi grijă la doza zilnică recomandată şi nu încercaţi să supradozaţi, că puteţi ajunge la.. exces de zel.

Ziceam mai demult, acu’ câteva luni, ce greu mi-ar fi mie să ne despărţim. Acum realizez, ce ar fi fost atât de greu? Mă întreb.. oare pentru ce luptam? Sau de ce îmi era greu să accept că n-am blog?! Întrebări vechi, cu răspunsul aflat pe parcurs şi acum pot să spun că e o formă nouă şi totodată expirată pentru mine, în acest an. Aşa că cine ştie..poate nu voi mai fi nici măcar Jumară, că deseori mi se face aducerea la cunoştinţă a faptului că există cineva care a făcut începutul şi poate că deţine drepturile morale şi toate cele necesare, pentru ca eu să pot fi o altă persoană. Era doar aşa, o haină pe care mi-am luat-o şi care nu a fost la modă cu stilurile de acum.

Eşec realizat. Îmi veni mie în minte forma asta reacţională, unde nimic nu îmi convine, din ce mi-a convenit de mai demult. Şi în plus, am avut ocazia să dau şi peste alte personaje în acest mediu ostil, care demonstrează faptul că trebuie să ies de sub dominaţia gândurilor mele tâmpite şi să accept că realitatea îmi convine în momentul de faţă, când multe nu îmi convin. Ce-am păţit? Doamne dă să ştie careva răspunsul. Bine, în afara mea. Normal.

Sunt sortit la a fi un om ce ia totul de la capăt, precum natura firească face astfel. cred că încerc să redescopăr bucuriile mici, de care m-am privat cu atâta ardoare pentru un sens. Mă rog, nonsens. Şi aşa am reuşit eu, Răzvan, să fiu un incompetent, un incult şi un mare tâmpit. Ba chiar şi gorun! Of.. trebuia să-mi fi verificat horoscopul de arbori. În fine, cred că pot să-mi atribui nenumărate complimente. Un bozgoi, un îngâmfat, un umflat un.. doamne, chiar nu le ştiu pe toate. Ba chiar v-am publicat o dată şi rapoarte cu personalitatea mea. Ce greu îmi e. Să văd o muncă de nimic, care desigur ştiam încă de la început că e o joacă de-a „Cine sunt eu. Marele buric al site-ului.”, mă îndârjeşte să mă preocup de adevăratele mele probleme, în care nu am reuşit să-mi acopăr bine sedimentarea. Sunt chiar şi criticat că spun adevărul despre mine. Nu ştiu aia şi alta, deci înseamnă că sunt prost şi dacă am acceptat să le ştiu, sunt de 2 ori prost. Noroc că există şi tipul de om nativ înzestrat cu unele cunoştinţe superioare.

Dar Doamne! Cum îmi permit să iau o astfel de decizie? Vai de mine! S-a trezit Răzvan! Incredibil! Până acum s-a tot gândit de 100 de ori şi uite că în sfârşit alege!

Totuşi cred că fac prea mare caz. Dacă eram un om bonom, ştergeam tot şi gata. Nu aţi mai fi ştiut nimic de mine şi nu v-ar mai fi păsat. Nu că acum aţi face-o! of, mare-i mândria noastră. Câteodată tind să spun: „What for?”

Ca să nu vă plictisiţi, daţi de mine foartee simplu. Sunt şi eu un.. hifăivărist, vezi xrăzvanx. Cred că mă gândeam la.. nu ştiu. Proeminenţele mele în.. XXL. Mă, ştiu că cuvântul e greşit şi că totul scriu greşit, dar ăsta mi-s io. Un ţăran ipocrit, cu fiţze ascunse şi foarte îngâmfat. Plus un gras limfatic şi simfonic şi of.. citeşte mai sus. Alt post nu mai am până anul viitor, când mă prezint ori tot sub aceeaşi formă

Nici 5 ore nu îţi trebuie să vezi că sunt un om cu care nu ai de a face. Punct.

GRAND CLOSING: 16 DECeMBEr*

*or soon as CCP chichs me out. (but not sooner than 16th of December)
Un comentariu

Din categoria Special

Un răspuns la „Revoluţia de catifea

  1. Ce-s cu fazele astea? Jumara zice ca se lasa, apoi vine Vali si zice ca nu?

Lasă un răspuns

