Fericirea înecată în realul cuprins

Violentă şi tare neînfricată e natura. Aaa! Am fost persecutat. La vârsta mea?! Credeam că am scăpat de unii oameni prea inteligenţi, încât să vină cu intimidări şi alte chestii de genul ăsta. Uite ce fac banii.. te aduc la disperare. Noroc că mai sunt şi oameni ce se bagă pentru alţii. O experienţă ce va fi repetată până când lumea nu va fi, de cel puţin 2 ori în viaţă, de fiecare om. (Dacă vreodată nu o să mai fie.) De multe ori am stat şi mă gândeam.. de unde vin anumite tipuri de comportament în viaţa unui om şi de unde pot scoate românii fel şi fel de expresii fără de înţeles, desigur. Numai că noi tot ne supărăm când le auzim, deşi preluăm orice înţeles. Indiferent de e cel corect ori ba.

Revenind la alte cele ale mele, vroiam să-mi iau o căciulă şi n-am reuşit să dau de un magazin cu specific de căciuli. Dacă ar exista măcar un aşa magazin, cu specific. Aş face un magazin de.. nu. Aş face exact!, o societate cu mulţi angajaţi profesori şi doctoranţi şi tot ce trebuie, de fapt.. ar ieşi o firmă de consultanţă. De când mă ştiu aveam ceva cu televiziunea, radioul şi prezentarea ştirilor cu un flux nemărginit. Ce bine era când aveam timp şi totul era lăsat de izbelişte. Dacă tot vorbesc de radio (trebuia să ajung şi aici), pot spune că sunt înscris la citirea „ON AIR” din „Blog time” de pe Naţional FM Oradea 107FM. No uite că am reuşit să fac şi o reclamă ascunsă şi la vedere. Dragi de la Naţional FM, vedeţi că am o voce radiofonică bună (ăă, verificat de toată lumea) şi dacă aveţi nevoie de mine, puneţi-mă să zic ceva. Nu de alta, dar s-ar putea să rămână lumea surdă. Şi poate încântată că vor primi mesaje scrise de la ANSR, donate la rândul lor de Cosmote. Ă.. ce interesant. Dă-mi ‘ncoa, că eu dau mai departe. No bun, hai să revin la ale mele. Nu că până acum nu ar fi fost.

Dacă nici măcar în concursul foto nu am putut intra, că nu se potrivea cu tema curentă, vă dau eu o poză ce se încadrează la „Surpriză”. Ultimele 2 poze reprezintă ziua asta în care am încercat să scriu şi eu un articol, marcat fiind de.. tot ce se poate pe lumea asta şi cât oi trpi eu şi voi şi toţi. Că.. de n-ar fi ei, n-am fi nici noi.

1

Candy

2

Happy Halloween!
3

Spookie

Înainte ca acest articol să se termine, mă gândeam că era bine numai aşa.. cu câteva poze. Tocmai când am vrut să introduc ceva interesant.. bjj, a căzut serverul şi n-a mers mai puţin de un minut. Ei bine, la mine e problema limbii române. Cu toată sintaxa ei şi morfologia, tot ce cuprinde. O să încerc să fac să ştiu mai mult decât lucrurile elementare. DAR ce interesant e asta:

An English professor wrote the words:
1. „A woman without her man is nothing”
on the chalkboard and asked his students to punctuate it correctly.
All of the males in the class wrote:
2. „A woman, without her man, is nothing.”
All the females in the class wrote:
3. „A woman: without her, man is nothing.”

 

Aşa zic ai mei, că-s făcut cu vreme. Nu trebuie să fac nimic, că doar mai e timp. Of, ce detest atitudinea asta. Numa’ ce să-i faci, dacă aşa e în zilele noastre. Şi totuşi, eu nu sunt un puturos şi .. un nimeni. Dau vina pe PC! Dar el e de vină!? Nu.

 

 

Un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Un răspuns la „Fericirea înecată în realul cuprins

  1. Mira

    Fain articol!mai pune si pe altii sa citeasca si sa lase comment, nu-mi place sa fiu singura:)

Lasă un răspuns

