Divanul petrecerii confuzului

Să mă aşez pe un divan deaspura mea şi să văd totul cum nu îmi imaginam că pot vedea. Aşa, ca şi inexistent. Petrecerea confuzului pe divan. 100 de zile de nopţi albe şi mov şi verzi chiar şi Lilo în dungi cu picăţele. Să facem un test. Bănuiesc că ştiţi cuvintele elementare şi nu va fi o problemă.

Daăc mă dcu la piţăa şi iua o lămieî cu 50 bnai, însemnaă că şiut cumapră bnie. Of, ce geur îim e să sricu un cuânvt grşeit şi touşti dăca suta să mă gânedsc e uoşr să citsec râdurinle atstea. Contezăa să fei prmia litreă şi attâ.

Gata îmi ajunge. A fost un chin să scriu aşa, pentru simplul fapt că nu sunt obişnuit. Şi totuşi .. orice învăţ are şi dezvăţ. No foarte bine e spusă chestia asta. Bine că nu vorbim toţi încă cu jumătăţi de măsură. N-aş înţelege nici de-aş vrea. A! Probabil ar trebui făcută o nouă limbă universală şi să fie formată din prescurtări şi toată lumea s-o înveţe. COP POL CAU ME. U.. ce urât sună pe limba asta. Probabil că trebuie noi să fim tradiţionalişti şi atunci totul e în regulă. Sau conservatori. Nu mă ştiu cu astea. Nici cu politica. De aia, totuşi o am pe Elena Udrea la blogroll, fiindcă a reuşit să îmi aducă 100 de vizitatori pentru o singură dată şi de aceea îi mulţumesc. De vreo 2 zile de când Feedsburner a făcut p năzbâtie, eu nu mai ştiu exact situaţia acestui blog înstelat. Trebuie să mă pun pe muncă, din nou, ca să revin la starea iniţială de fericire. Nu de alta, dar sunt confuz acum pentru situaţia incertă a acestui blog. A oamenilor ce-l vizitează. Doamne, doar nu vă gândeaţi că o să renunţ la aşa ceva.

Eu am ce face într-o zi întreagă. Să mă joc cu aparatul foto. De fiecare dată când ceva îmi place, o să public aici. Printre rânduri şi pagini, fotografiile îmi vor fi arătate către marele public. Şi nu-i atât de mare (10-20), dar totuşi e de apreciat că sunt şi atâţia. Ia hai şi votaţi ceva aici.. adică mai bine lăsaţi un comentariu să văd că sunteţi prezenţi sau acolo jos în pagină nu vă apare ceva? (Distractiv, Supercool, Mare descoperire, Perceptiv)

Pianul uitat şi reticenţa

Că vine şi un final de articol, vreau să subliniez că nu am câştigat la concursul realizat de PCNews şi Asus. Au câştigat slogane precum: „Start small. Think big” şi „EEE: Piticul Albei ca zăpada”. Eu cu „Simplitate în diversitate” am fost într-un top la numai 4 oameni. Şi restul nu ştiu dacă m-au votat. Contează participaţia. Acum să văd dacă o să câştig la concursul foto. Sper că-i bună poza pentru toţi. Numai bine.

Scrie un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Lasă un răspuns

