Faţa cu obrazul roşu

Din colecţia de titluri cu  feţe, prezint: „Faţa cu obrazul roşu”.

Cât de mulţi aţi fost pe aici zilele trecute. Trebuie să recunosc că aveţi o admiraţie considerabilă pentru dna. Elena Udrea. De nu era să vorbesc despre ea, cu siguranţă vântul ar fi bătut în lung şi în lat acest însuşi minunat şi înstelat blog pe care încă îl duc pe spinarea mea şi cu „hostul” altuia. Mirat am fost să văd că am atras atât de mulţi vizitatori prin ea. Dar.. niciodată nu trebuie să fi mirat de ceva. Sau mai bine titlul s-ar numi: „Nu trebuie să ai aşteptări de la cei din jur”. Pentru ce să te gândeşti la momente care oricum vor veni într-o zi. Este necesitată o pregătire de dinainte?  Curios e că eu ştiu întotdeauna să mă gândesc la situaţii care poate nu s-or întâmpla decât peste n ani sau chiar niciodată, nefiind cazul. Asta-mi place mie, să mă pregătesc în contraargument. Problema e că  o fac prea des şi dăunează sănătăţii (în general suntem afectaţi de cea fizică, dar şi mintală).  Şi unde am rămas cu dna. Udrea?

–  … .-  .. -. -. . -… ..- -. . … -.-.

Dacă e vorba de vreun concurs bun şi unde e nevoie de creativitate şi implicare în ce mă ştiu, particip cu plăcere. Acum a venit vorba de deschidere a unei noi pagini în cadrul site-ului şi anume: „Diferite implicaţii online”.  Tot întruna o să fie informaţiile, de particip pe undeva. Acum e concursul „Votează cel mai bun slogan Eee PC”. Eu sunt participant cu sloganul: „simplitate în diversitate”. Click! şi nu uita că trebuie să votezi Jumara cu „simplitate în diversitate”. Restul găsiţi în pagina pe care vi-am dat-o. Dacă suntem la capitolul „Jumara”, ţin să precizez că noul header e pus de vreo 2 zile şi a fost realizat cu sprijinul Simple Webdesign.  De asemenea a şi scris pe blogul site-ului, de faptul că a fost încântat de vechiul header. Şi eu am fost, însă am simţit că trebuie să intervină o schimbare.. în şi mai bine. Iaca, mi-a făcut şi un studiu de caz: Studiu de caz: Jumara.ro. Revin asupra faptului că vă puteţi exprima părerile în secţiunea „Exprimă-te!”.

 PNG îşi plimbă iar maşina prin oraş. Au un nou imn se pare. Am reţinut doar atât: „venim, venim..”. De vreo 3 ori a trecut maşina pe lângă mine în timp ce mă plimbam până într-o locaţie şi tot n-am reuşit să reţin tot. Înainte se plimba în oraş cu: „Doamne ocroteşte-i pe români!” şi au renunţat că precis nu au înţeles oamenii despre ce campanie e vorba. Nici Tokes Laszlo nu se lasă mai prejoc decât PNG şi alege să candideze la europarlamentare sau ce sunt aceste alegeri. Bine fac, dar poate că ar trebui să o facă cu ştire. Sediul PNG local e aproape de mine şi mă gândeam să fi mers la ei, să le fi luat interviuri la .. cei locali şi să vedem, dacă ajungem la o înţelegere de promovare. Că doar nu e aşa de greu să vorbeşti cu nişte oameni.  Bine, desigur că glumeam. Totuşi ideea mi-a surâs la un moment dat, atunci când era ceva vers.

Vacanţa mea vine în sfârşit, după cea din vară. O să plec bine mersi până prin vest, aşa, ca să mă perind şi eu la ale mele rude nevăzute de cel puţin un an. Şi data trecută ziceam că e un avantaj să fi rudă cu cineva, ca să poţi face un pas să te înţelegi şi mai bine. Noroc că semnalul e precar acolo şi nu prea o să dea nimeni de mine, cum deseori nu dă nimeni altcineva decât o fostă comentatoare de pe aici, care nici ea nu mai are timp şi deci, nimeni nu mai are timp pentru a citi acest blog, aceste rânduri şi măcar puţină atenţie să fie acordată. Pentru mine o mică atenţie poate aduce o licărire în ochi. Ce mai contează toate astea, când trebuie să te consolezi cu gândul că totul e o cauză pierdută?! În fine. De-aia îmi iau vacanţă. Pentru o evadare din mediul ăsta online şi tâmpit, când aştept câteodată ..numai o vorbă bună. Nu zic că trebuie să te duci la depărtare  pentru a te vedea cu persoana dragă, când ea poate fi şi aici la 2km şi cu care poţi face exact aceleaşi şucruri pe care le faci şi cu cea de la 200 de k, dar atunci când mai bine îţi merge cu aia, de ce să nu profiţi?  Rutina.. e oribilă.  Aceleaşi persoane zi de zi, aceleaşi certuri, aceleaşi neajunsuri şi tot aşa poate continua o listă care duce la degradarea relaţiilor, lucru pe care eu îl detest. Niciodată nu cred că o să fie o persoană ce înţelege orice mister. Nici eu măcar nu mă înţeleg, până într-un moment când îmi vine a zice: „Ah. Ce prost am fost.”

Continuitatea acestui articol este întreruptă, datorită excesului de zel. Nimeni şi niciodată n-o să poată înţelege despre ce oare vorbeam eu. Totuşi entuziasmul meu scade zi de zi pentru orice activitate desfăşurată în prezenţa unor foste persoane cu faţa cu obrazul roşu. Acum obrazul le e verde! Uh.. fostul articol ce are legătură cu: „Că.. de n-ar fi ei, n-am fi nici noi.”

Numai bine şi.. atât. Nimic altceva. Ajunge atât, nu?

Scrie un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Lasă un răspuns

