Un timp ce mă roade printre bucle nesfârşite

Până îmi vine să scriu, trebuie să mă gândesc de 10 ori la titlu, ca să fie unul ce exprimă ceea ce vreau eu şi ceea ce uneori nu poate fi înţeles. Este bine de ştiut că nu mă fac înţeles, decât persoanelor care nici ele nu ştiu să se facă înţelese. Totuşi e interesant să fie totul învăluit în mister. Misterul poate fi dezvăluit de o persoană respectivă, în domeniul aferent atribuit pentru mister. Câţi nu ascundem atâtea lucruri, pe care nu le împărtăşim fiindcă nu avem o persoană anume care să ştie să fie cu gura închisă. Dacă eu pot şti atâtea despre mulţi oameni, de împărtăşit nu dau parte. Contează şi să dai o „aluzie” câteodată, la faptul că ştii să asculţi, ca mai apoi să îţi urmăreşti interesul.

„Plătesc bine!” – Cât de măcinaţi suntem unii şi de complexaţi asupra faptului că s-a vorbit despre noi ceva ce nu ne-ar convine. De ce trebuie cineva să îţi spună ceva şi mai apoi să mergi să dai cu ciocul? Sau mai bine zis: „Sfori în ţară.” Ţara asta reprezintă cercul din care faci parte (pentru mine) şi cum te descurci tu cu ei, cu oamenii. Deseori dacă se poate să vezi în om o scăpare de limbă, adică un lucru pe care să-l facă pentru ca tu să obţii ceva, duce la degradarea în general a relaţiilor. Bine, cazul meu a fost unul izolat, cândva, când eram un mesager atât de minuţios în munca ce o făceam, încât îmi plăcea această meserie „plătită bine”. Cu câtă pasiune şi satisfacţie priveam relaţiile cum se destramă şi cum se încinge situaţia, uneori ajungând la injurii de cel mai mare calibru şi de orice se poate spune în materie de conflict. Ei bine, m-am lăsat de meseria asta, din cauza că am trecut la un alt mediu social, unde oamenii nu sunt atât deschişi la astfel de situaţii. Când mă gândesc cât de bine era atunci.. toată lumea mă întreba de toate şi despre toţi, însă informaţiile nu pot fi scurse pur şi simplu. Trebuie filtrate şi mai apoi trebuie să ţii cont şi la relaţia cu persoana respectivă. Ah, ce urăsc perioada asta. Cine ştie, probabil că nici nu ai ajuns să citeşti până aici şi să observi entuziasmul de la început şi .. această degradare de stare emoţională, survenită în urma amintirii neplăcute ale prezentului. Ştiţi.. era mai bine înainte.

Dacă e să vorbesc despre trecut aş avea atâtea de spus, încât mi-aş face o carte intitulată: „Premetea cursului înfiptă în buclă”. Desigur că nu ştiu dacă vreodată mă voi ocupa cu aşa ceva. Poate oi fi şi eu un biet salariat, ce stă şi aşteaptă să i se dea ordine, întrucât el nu ştie să ia măsuri pentru (zicem noi) o viaţă mai bună. Ce.. n-ar fi bună de m-aş angaja la unchiul Sam din Tanganica ca şi asistent manager? Mi-ar da la bani de m-aş lăfăi în ei şi aş uita de voi.. de restul, iar noua mea lume ar fi cea a bogaţilor. Nepotismul cică e atât de bun într-o afacere pe sub mână. Apăi aşa tind să cred şi eu.. nu ştiu, dar dacă o să am ocazia o să practic şi eu nepotismul. Aşa numai, de a simţi şi poate mai apoi în a mă aventura mai departe. Totuşi un curs concret pe care l-aş avea, nu cred că-l voi afla. Nici măcar ăia de la tarot şi alte cele. Mai nou am tendinţa de a mă tot uita la horoscopul din World (cu 2E cost suplimentar pentru date) şi să mă distrez pe seama spuselor. Oricum vă voi lăsa mai jos, nu ştiu exact după care subiect o caracterizare făcută de specialişti în stele. Aşadar eu fiind un „evlavios”, vizitez şi eu o dată pe lună Biserica şi!: Atenţie! Persoanele aflate în ebrietate au voie să-şi exprime părerea în publicul larg. No’ păi ce? Şi eu aş fi putut deranja lumea, dacă aş fi vrut. DAR.. continuarea în următorul paragraf.

Liniştit să stai şi cumpătat în orice situaţie. Zice-se că aşa e bine. Nu zic nu, dar câteodată mai şi deviezi. Dna. Beută împreună cu enoriaşii. Stăm ce stăm, aşa ca pe sfârşit ca să ascultăm şi să scăpăm mai repede de cuvintele preotului şi.. în spatele meu(~0,5m) simt că se apropie o duhoare de mine. Zic nu-i nimic, că doar mai sunt oameni săraci şi bătrâni care miros, ori din cauza că şi-au pierdut mirosul, nu se spală sau medicamentele le-au modificat mirosul corporal. Ei bine.. Dna. Beută îşi ridică mâinile şi face nişte gesturi, eu crezând că o impresionează pe fetiţuca mică din faţă împreună cu mama ei. Mai vorbeşte preotul şi dintr-o dată aud gâfâituri puternice şi m-am speriat. Am vrut să mă duc în faţă, fiindcă în spate era plin.. oricum a început să facă precum Dna. Ildiko ce deseori a fost invitată la Dan Diaconescu, când îşi punea şapte fulare să ghicească ceva. Credeam că e un comportament de posedată. ŞI pe de-asupra era fosta vecină de origine maghiară ce s-a mutat datorită perturbaţiilor realizate de familia ei asupra curţii noastre întregi. Na’,totuşi, tot maghiari stau în locul lor. Dar nici măcar un „bună” linguşitor nu ştiu să scoată. Ce să le facem.. asta e. Noroc că ei sunt separaţi de curtea noastră, că altfel mă vedeam silit la.. prostie.

Să tot fiu şi să fiţi. Ăsta precis e un articol atât de lung, încât printre rânduri ştiţi să-l citiţi. Ce să-i fac dacă aşa mi-s eu. NU?! Cât de enervant poate fi ca cineva să nu înţeleagă că asta îţi e firea. Şi mai presus de orice, nu suport atunci când nu se acordă o împărţire a timpului şi a „be kind” împreună cu toţi, în cercul pe care l-ai format. Păi.. eu mă iau după: „Dacă nu se poate aşa.. reprofilarea!”Ce e atât de greu(să fiu sincer, e foarte greu) să zici: „Gata. M-am săturat. Ori e cum vreau eu, ori las totul baltă. Doar sunt şi alţii.” Chiar sunt şi alţii, iar reprofilarea te ajută să scapi de gândul celorlalţi din jur, pentru care o dată, cândva, ai crezut în ceva. Cât de general pot fi eu. În toate sunt aşa, numai dacă e să vorbesc în particularitate nu ştiu dacă aş şti ce zice, precum e şi în general. Mă rog, ce rost are să citiţi aşa ceva, când oricum nu vă este de interes şi când oricum nu vă e de folos. Aşa e sau oare zic rău?!

Vacanţa în care vreau să plec cât de curând, o vacanţă de week-end, va fi în jud. Arad unde cu atât drag ştiu să plec, încât uit să mă mai întorc. Oare de ce simţi că undeva îţi place mai mult? Cu ceilalţi nu ar fi posibil aşa ceva? Cred că şi relaţiile deja prestabilite de rudenie te ajută să faci un pas mai departe într-o relaţie de.. rudenie. Mă gândesc.. cu cine aş putea eu să mă înţeleg bine. Cu multă lume. Şi de ce nu îmi acord interesul? Pentru ce? Reprofilarea nu trebuie să includă şi fostele persoane „bune”. O înşiruire de lucruri de la persoane bune ce le ţin minte sau mai bine zis lucruri de care îmi amintesc: cornuri, bani şi motivaţie; ştrand, bani, prietenie; simplitate, sinceritate; oameni ce ştiu aprecia. Oh şi încă câte sunt, dar .. prea multe pentru a fi împărtăşite toate şi ca să mi le amintesc pe toate. Voi reţine întotdeauna ce şi cum, cu fiecare persoană. Totuşi îmi displace atunci când văd degradarea unei relaţii de orice tip, cu o persoană. Măcar.. ştiu un lucru atunci: cauză pierdută.

Poleit cu dezvăţ, profilul caracteristic poate fi îndreptat. Dar să fim serioşi.. cui îi stă mintea doar la asta? Ce drăguţă poză de familie pe http://udrea.ro Păcat că nu ăla e site-ul d-nei Udrea. Doamna Udrea are site şi chiar şi blog!: http://www.elenaudrea.ro/blog/ Primul articol intitulat: „De ce este acest motto, sau dreptul la normalitate” Referitor la dezvăţ, tare aş vrea să nu îmi mai ocupe PC-ul un loc important în scurgerea timpului, pe durata fiecărei zile. În fiecare zi când vin spre casă, de la Instituţie, văd maşina unui candidat la .. alegerile parlamentare parcă: Tokes Laszlo(nici nu ştiu cum se scrie), dar vorbeşte în ungureşte şi eu nu îl înţeleg! Ce tot zice aoclo habar n-am, doar că se adresează unui grup restrâns de oameni. Maghiarii ce înţeleg ungureşte. Eu nu ştiu. Ştiam o dată, dar am uitat fiindcă nu a fost cazul să o exersez mai departe în viaţă.

Fiecare cu ale lui şi totul e bine şi suntem fericiţi. Cât de mulţumiţi am fi pentru o simplă astfel de consolare. Dar nu e atât de simplu şi tare greu ne e să zicem că într-adevăr nu e aşa. Mă rog, ce-s cu astea aici? Cum ce? Sigurat că fac parte din articol. Ce m-a atras în „Esquire”, noua revistă, a fost un articol publicat de un american ce a fost la un psihoterapeut sau ce era.. şi acesta aplica de câţiva ani: „Sinceritatea rigidă” sau absolută. Să spui ce gândeşti, fără să fii reţinut. Dacă ar fi aşa, poate că m-aş elibera parţial, dar nişte lucruri uluitoare ar fi aflate precum: mie îmi place mâncarea, îmi place să dorm, să fiu prin preajma celor care m-ar apăra oricând, când eu aş face vreo poznă, îmi place să mă cert când nu îmi convine ceva şi să exagerez cumplit în anumite privinţe, tocmai pentru gelozia angrenată din cauza faptului ce s-a produs. Că tot suntem la subiect, vă dau o caracterizare făcută de cei ce se ocupă cu stelele:

Caracteristica generala a zodiei Scorpion: semn negativ, feminin – păi nu e clar?! Ui’ la noul header! Element definitoriu pentru zodia Scorpion: Apa – este clar că mie îmi place marea şi ştrandul. Chiar mă gândesc să mă duc într-o Sâmbătă .
Calitate definitorie pentru zodia Scorpion: semn Fix (stabilitate) – la mine nu există cale de mijloc. Deci ori eşti o persoană consecventă ori n-ai ce discuta cu mine despre subiectele ce m-au interesat cândva, când atenţia era acordată. Multe-s.

Principalele calitati ale zodiei Scorpion: loialitate, hotarâre, curaj – mă, eu chiar că sunt loial. La mine nu mai e vechiul obicei şi orice rămâne între mine şi .. tine. Mă rog.. dacă nu sunt respectate acestea şi nici prezente către cealaltă persoană, atunci..înţeleg. Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Scorpion: sa transforme – da.. oamenii?! Sau interesul meu…
Defecte ale nativului din zodia Scorpion: gelozie, fanatism, spirit razbunator – Gelozie.. vai de mine, numai despre asta să nu vorbim. Nici nu ştiţi cu exactitate ce înseamnă asta şi când e aplicată. Pentru mine.. poţi fi putred de bogat. Nici nu mă interesează. Răzbunător sunt cu toată convingerea şi în orice situaţie ce necesită această prestaţie a mea.

Vointa si dorinta de a-si impune individualitatea, instinctul lui de conservare, tenacitatea si perseverenta, un mod de a gândi si actiona puternic marcat de sentimente – sunt alte caracteristici foarte pronuntate ale nativului , carora li se adauga o buna cunoastere si constientizare a obiectivelor, mândria si respectul fata de sine. – este clar pentru mine. Nativul Scorpion poate îmbratisa cu succes cariera de cercetator sau de psiholog. – atâta timp cât eu apelez la aşa ceva, nu ştiu cum pot deveni. Mai mult ca şi pe final: Atitudinea lui fata de ceilalti este marcata de neîncredere. Poate fi viclean, răzbunator, agresiv, încăpăţânat şi exagerat de gelos. – foarte adevărat. Astfel, domniile ce se ocupă cu stelele au ghicit câteva aspecte. Dar să nu mă încred mai departe. Plus că: Pentru el, moartea si învierea nu sunt simple figuri de stil. Cunoaste atât culmile, cât si abisurile existentei. Foarte adevărat. Sunt atât de atras despre subiectele astea, încât .. zici că-s şi eu ca şi Ildiko cu fularele. Doar că eu prevăd. N-ar fi bună o consultare cu DD la Otv?

Finalul îl constituie încheierea articolului. Aştept măcar vreo … 5 păreri. Poate şi dna. Udrea o să scrie ceva, aşa ca şi de mulţumire. Nu? Până data viitoare, să mai reintraţi ca să citiţi totul integral. (E o muncă de 4 ore..totuşi.) Ui’ că am aflat faptul că dna. Udrea a terminat liceul cu acelai nume, pe care strada mea îl poartă.
Scrie un comentariu

Din categoria Special

Lasă un răspuns

