Aer condiţionat

O maşină cu aer condiţionat. Instituţie cu aer condiţionat. Oameni cu aer condiţionat.
Aerul ăsta mie-mi dă bătăi de cap, pentru că rareori pot să-l respir în adevărata sa valoare(care o fi valoarea aerului?), pe care oricum nu o cunosc, fiindcă nu mi s-au oferit îndestulate ocazii. Şi ce-i mai rău pentru mine, faptul că mă apucă nevralgia, de la încăperi aglomerate cu tot felul de oameni care reuşeşc să înghită tot ce-i bun.

Mă apucă nevralgia. O propoziţie atât de des folosită, în săptămâna ce a trecut. Simţeam că mă sufoc, cu toate. Dar distracţia a fost prezentă mult şi bine, concomitent cu nevralgia. Şi dacă bine îmi aduc aminte, m-a apucat atunci când eram în parc (Sâmbăta trecută) şi mă dădeam pe anumite lucruri de divertisment pentru copii şi atrăgeam atenţia tuturor călătorilor din tramvai. Da! De acolo mi se trage! Şi răceala şi nevralgia. În caz că nu ştiţi, nevralgia e o formă de „durere de cap” intensă, caracterizată ca fiind apărută în diverse zone ale creierului, ce pot dăuna disconfort general. Un nebun! .. Şi când mă gândesc că vroiam să apar ca un nebun. Las’ că mai e timp şi totuşi trebuie regizat videoclipul.

Aer. Dacă nu am aer în Instituţie atunci mă înarmez cu şerveţele umede, care să poată să mai dreagă din grosolăniile aerului prezent. Ce bine e să ai faţa curată şi să poţi gândi cum trebuie, nu influenţat de aerul cel nepotrivit. Bun. Observaţi deseori cuvântul „Instituţie”. Probabil că ştiţi la ce mă refer. Oricum dacă nu ştiţi, atunci o să vă introduc în d-ale „profilurilor” şi să vedeţi ce sunt şi cum sunt. Bine, e clar că nu aveţi de unde ştii totul. Totuşi, aştept cu nerăbdare oamenii care au timp de donaţii cu sumă înapoiată, în valoare de 10 Euro, pentru America. (Nu, de fapt e doar o carte, ce vorbeşte doar despre mine şi alţi n oameni.) Ce-i interesant, faptul că această carte care o voriam eu, costa 30 Euro şi după numai 10 zile s-a făcut în 10.

Să vă ataşez acum câteva fragmente din acea carte, care e doar despre mine.. cică.

Agreableness
Openness Score
Personality Report Chapter 2
Thouroughness Score

În rest, ţin să zic că nu-mi place aerul închis. Aerul pe care lumea îl dă şi e negru de fum, mie-mi displace. Totuşi azi e o zi grea (am mâncat cu o atâta poftă exagerată, încât simt că explodez) şi aerul contează acum pentru mine. Probabil că o să ies până afară, aşa, să mai simt şi eu un aer necondiţionat de toate. Totuşi, de la anul o să fie posibilă comunicarea cu mine prin: „neconfigurat„.

Atât de zis, atât de făcut. Probabil că o să fie totul bine şi nimic n-o să iasă rău. Deci suntem condiţionaţi de aer şi în special eu. Data viitoarefaceţi bine să aveţi aer proaspăt, ca totul să-mi fie clar. Mie şi vouă.

*Special pentru Vanesa, care desigur că a rămas la un moment dat impresionată de „Trandafir de carne” şi care mai apoi m-a pus să o văd pe al ei profil şi tot mai apoi să comenteze şi să-mi spună: „urâtule”, după ce că era o poză aşa de „kiki”(stai, că nici nu ştiu cum se scrie). Ui’ poza din târg. Păcat că nu se poate şi mai mic să apară scrisul.
Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

