Lenea-i soră cu noi? De când?

De data asta chiar a trecut mult timp. Mă învăluie care mai de care probleme şi înerc oarecum să trec peste şi uite.. uit de Jumară. Nu e vorba că uit, ci doar faptul că nu sunt într-atâta de liber, încât să mă dedic  3 ore din 24. Chiar şi acum, pus pe fugă încerc să termin în concluzie acest articol. Chiar vroiam să vă pun iar un articol „Just to be in English”, numai că am spus că nu se merită, din moment ce americanii nu stau aici mai mult de câteva secunde. Nu au timp, precum nici noi nu avem de orice.

M-a amuzat un italian curând, adică tocmai ieri, când a furat din supermarket CD-uri pentru iubita lui şi a declarat frumos faptul că: „Dacă şi românii fură la noi, eu de ce nu aş putea face la fel?” No’, stai  mambo italiano, că aici la noi e mai grav dacă furi. Acolo la voi nu e nicio problemă, că nu vă pasă de pagube m(i)ajore care oricum sunt recuperate prin alte căi. Şi să fim serioşi.. acolo nu sunt bogătani? Nu mai vorbesc despre ei, că doară nu mă interesează conflictele astea externe şi mai ales atunci când sunt pus pe fugă, de îmi român doar banii de bilet. „Am să te iau cu mine, dar n-am bani de bilet.”

Lenea asta ne omoară şi la nimic şi la nimic. Dăm noi vina pe lene, când de fapt ea nu îi de vină, din timp ce noi suntem cei care hotărăsc ceva. Aşadar nu ştiu lenea asta, de mă va mai putea stăpâni în curând, căci am de gând să o .. linşez. Bun, timpul mi-e expirat şi încerc să las totul aşa, până când ajung o dată să nu mai fac totul pe fugă. Oricum, ne mai vedem. Poate şi cu ceva surprize.

Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

