Fărâmă roşie de recurs

O fărâmă roşie de recurs. Ăsta-i titlu ales de mine, pentru că ştiu că rareori puteţi pricepe un titlu mai interesant, pe care doar eu îl ştiu descifra în contextul potrivit şi oarecum.. poate nici eu nu mă gândesc bine, la ceea ce ar putea fi reprezentat corect, prin titlu. Deseori, ca şi cum făceam în acest moment al scrierii, modific fraza de vreo 3 ori. O dată că nu mi-au ieşit cuvintele în contextul porivit şi altă dată că nu aţi pricepe voi deloc. Mă străduiesc eu să iasă totul bine şi ştiu că niciodată n-o să fac un lucru, despre care cineva să zică: „Ce bine a ieşit totul.” N-am talente, n-am nimic valoros fizic. Sunt eu, un simplu om cu vise şi ce vrea să fie.. mare, precum ceilalţi sunt. Curios, am dat şi de bogătani cu „lovele”(nu ştiam de forma asta, decât acum câteva săptămâni, dar am fost mirat că mi-a zis sub forma asta, respectivul) (mă gândesc, cum altcumva poţi fi bogat, în afara banilor.) şi trist pentru ei, nu au fericire. De când îi lumea (nu ştiu exact), noi tot spunem că „mai bine să fii sărac şi liniştit, decât bogat şi amărât”. Cum vine asta?Stai. Iar am vrut să schimb ceva, dar mă abţin. De fapt, eu mă cenzurez de la idei, din propria-mi voinţă. Ştiţi doar.. ca nu cumva ăla să se supere sau să se considere în vreo categorie. Uneori e şi greu să fi cu toţi deodată. Am avut o aşa experienţă şi totul era bine, însă problemele apăreau atunci când trebuia să fiu şi un fel de intermediar. Of, ce n-aş da să mai am momentele alea. Aşa e expresia. Şi în plus e o afirmaţie.Nu? Dacă zic:”ce n-aş da”, înseamnă că eu nu aş da nimic pentru acele momente şi deci, nu mă interesează. Da? (vezi ” Nu-Da „) Uite, în acest moment iar am făcut unele schimbări. În fine, să trec la următorul paragraf, aşa .. ca să nu îmi pierd ideile şi să nu fie toate concentrate, ca mai apoi să nu se înţeleagă. Nu zic nimic, că e imposibil „nimic”. Da, să văd mai încolo ce-i cu acest „nimic” şi ce implică el.

Deoarece sunt permanent sub tensiune, pot cădea uşor în extreme. Atitudinea mea faţă de ceilalţi este marcată de neîncredere. Pot fi viclean, răzbunător, agresiv, încăpăţânat şi exagerat de gelos. Pot fi atât de enervant şi atât de rău, de agresiv, încât aş fi oarecum de nerecunoscut. Situaţia nu mi se aplică şi acum, dar în trecut acestea erau „calităţile” primare. În special răzbunarea. Gustul dulce al răzbunării. Totuşi mi se pare acum o prostie, dar ea face parte din noi. Şi bine că face parte, că altfel poate toţi eram la fel şi .. cine ştie, nu mai puteam să ne distingem, în privinţa asta. Cât despre gelozie.. să nu vorbesc, că-i jale nevăzută până când explodez. Şi total în afara subiectului: mă stresează PC-ul că nu are destul spaţiu pe C şi mă avertizează din x în x minute să fac spaţiu. Ce vrea? Doar trebuie să am şi eu ale mele, cât mai la îndemână. Că mi-i lene să dau shortcut de pe D.

Dacă tot zice-se că sunt la final, mă gândeam să vă pun o melodie de pe: Spanish Favourites, CD-ul cu muzică câştigat de la Cotidianul împreună cu „Zauber Flote” de la Wolfgang Amadeus Mozart. (Numele complet, să nu cumva să-l uit pe viitor.) Problema e că nu mai ştiu unde sunt aceste colecţii, fiindcă oricum nu le-am desfăcut. Mă rog..consideraţi ca şi cum aţi fi ascultat ceva. Mai văd ce iese, pe parcurs, când îmi recuperez de prin casă aceste colecţii. Şi apropo,

La mulţi ani!, pentru cei cu numele de: Mihai şi Gavril (plus derivate)
CD-urile

Un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Un răspuns la „Fărâmă roşie de recurs

  1. Edith

    „tensiune”??”neincredere”???U erai razbunator?? nah asta chiar k mie greu de crezut. In rest numa de bine :bv:

Lasă un răspuns

