TU-FĂ!

TU-FĂ!

Un post cu tufă. Am şi alte poze mai încolo şi aşa îmi plac, încât le postez aici. Asta mai târziu, că acum v-am pus să admiraţi tufa, ce a fost special făcută (poza) de ziua aia a mea. Bine, că e mai evidenţiat pe 12, împreună cu ziua de 3 şi una înainte de azi, fac clar suma vieţii mele petrecute încă pe Pământ. Nu zic de parcă tot timpul aş fi cu picioarele pe pământ, că doar mai plutesc şi eu.. aşa, în neant. No’ bun. Mai jos, vă zic despre o zi perfectă de 3. Chiar  a fost deosebită şi fără Revoluţia de catifea, de care m-aş fi bucurat să am parte. Ce să-i faci. Are nevoie omul de suport.

Zi de 3, pe ochii mei.

Oboseală şi multă pregătire, pentru oamenii de Duminică. Să stau şi să văd şi nu cumva să îmi zică careva ceva. Deci Sâmbătă, m-a impresionat foarte mult teatrul. „Terorism”. Am reuşit chiar să fiu prezent pe scenă, de ziua mea. Noroc cu reparaţiile şi astfel scena a fost cu gradene. Aveam locul 1.. şi 2. Cele mai bune. Chiar foarte bună piesă. Totuşi erau şi persoane acolo, care de ex. când era scena „Dormitorul”, se uita la actori cu atâta înfruptare. De parcă ar fi fost un şău (show) pe viu. Gemea doamna respectivă şi se uitau ăia, ca disperaţii. Drept e că n-am putut să mă uit la acele scene, fiindcă îmi venea să râd şi nu cumva să zică că nu mă ştiu abţine. Oricum restul m-a impresionat pe deplin. Chiar îmi venea să vărs o lacrimă, dar m-am abţinut. Eu ştiu juca teatru amator. Plâng când vrei, mă arunc pe jos, mă comport ca un nebun. Odată o să mă filmez, cum se comportă un nebun. Chestia asta e foarte apreciată în Franţa şi totul se joacă regizat. Sunt încântat, dar dacă nu le spui din prima despre ce e vorba, au tendinţa de a te considera.. ştiţi voi, nebun.

Tot de ziua mea, am avut şi artificii. Cine ştie ce eveniment era prin oraş.. oricum eu am reuşit să am şi la ce nu mă gândeam. Bine, că acum aştept mai multe care pe parcurs oarecum şi din vina mea se vor remedia, problemele.

Ziua de 4. Măi, deschide cadoul!

Ih. Împreună cu familia, că doară cine ţi-s mai apropiaţi? (Nu comentăm.), petrec eu timpul şi aştept cadourile bine meritate. O bluză roşie, de tip Ferrari originală, 50RON şi să vedeţi cum vine retroactivul din urmă! Bine, când vine habar n-am, dar ştiu că vine. Atunci curg banii (materialist?) de la cei dragi, când îşi arată .. sentimentele sau obligaţiunile. Hai nu mai tot lungesc atâta. Oricum a fost bine şi am râs de numa-numa şi cam atât. Cine ştie.. poate uneori aştept ceva mai simplu, decât o sumă, un cadou pompos.

Ziua de 5. Azi am depăşit recordul în instituţie.

Dacă tot am reuşit într-un fel să categorisesc zilele astea.. azi ştiu că am reuşit să depăşeşsc recordul. 10 ore şi 35 minute petrecute în Instituţie. Minunat. Noroc cu somnul de după, că nici vorbă între timp să fi dormit. (00:38-05:26, când am fost trezit, conştient fiind că trebuie să mă pregătesc pentru o oră specială, dar în acelaşi timp şi de un eveniment ciudat. Mi se întâmplă rar, dar detest. No’, astea-s chestii care nu se spun. Intime. Nu, deci nu vă gândiţi la altceva. In time, deci pentru pregătit.)

Cum nu se poate încheia un articol, fără a-i saluta pe toţi, vă zic şi eu: Salutări şi numai o vorbă bună să mai spuneţi.

Un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Un răspuns la „TU-FĂ!

  1. Mira

    Foarte interesant titlu’…Un articol super ca intotdeauna :DD :bv: :bv:

Lasă un răspuns

