Un singur fir

De un singur fir mă agăţ eu. Un fir lung şi plin de bucle încărcate cu evenimente care mai de care, doar cu un scop de care se agaţă mai departe şi restul urmărilor. Buclele astea sunt tot mai dese în acest moment şi tind să nu mai fie posibil un fir drept pe o perioadă bună de timp, nedeterminată. Tot ce ştiu e că.. cel puţin azi această buclă nu e atât de mare, pentru ca orice eveniment şi problemă să se desfăşoare pe un timp mai mare. Probabil cândva, o să am un fir întins şi numai bun de a fi ţesut în ceva. Ăsta cu buclă e mai greu, până faci acolo ca tot să fie bine, îţi ia timp. Şi nici măcar nu poţi să descurci tot. Stai. Un fir are şi un capăt.

Un an, doi şi tot aşa. „O să trăieşti 100 de ani!; Îţi spun eu!; Toată ziua ai ceva de râs.” Continui să merg şi să nu văd. Privesc în jur, dar nu văd ce trebuie. Probabil o să-mi măresc cândva atât de mult pupilele, când o să fiu intens emoţionat de ceva şi chiar mirat, iar atunci o să văd ce trebuie să vadă un om. Frica mea e să nu rămân orb pentru restul. Deocamdată ştiu atât: eu-jur(i)ul meu-eu. Oricum ar fi aceste vorbe, neînţelese ele pe deplin, fac parte din acest articol şi din firul meu.

În cazul în care nu v-aţi prins, ştiţi că e ziua mea.Ziua de 3.11.2007 vroiam să fie una unică, pentru continuitatea zilelelor ce vor urma până la un alt eveniment unic. Revoluţia de catifea nu poate fi prezentă încă la mine şi nici măcar pregătit nu sunt, de am reuşit să amân. „Amânarea e hoţul timpului.” – aşa zice un proverb. Timpul cuprinde tot. Atunci nu ar mai avea rost să vorbesc despre astea, dacă deja ştii că timpul cuprinde tot. Aşadar ziua asta e una obişnuită ca oricare alta, doar cu pretextul că ar fi o zi a mea de naştere. Nici vârsta nu mai contează, că doar timpul ăsta te avântă în orice direcţie. Bun. Acum mă pregătesc în d-ale mele.

Citeam undeva, ce fac unele persoane când sunt atât de impresionate şi le vine să aibă un râs, cum e acel râs. Nu ştiu să vi-l explic decât pe al meu. Unul zgomotos, parcă de vrăjitoare(sincer nu ştiu cum râde un vrăjitor, că n-am văzut filme cu vrăjitori) şi plin de „din inimă”. Un astfel de caz a fost recent, când la acea pseudo-pensiune agro-turistică, unde s-a desfăşurat un meci amical sau de care, la două echipe, era prezentă o maseoră şi îngrijitoare a echipei. Dânsa îi freca pe fiecare cu ceva cremă şi dacă vreunul păţea ceva, indiferent de echipă, ea mergea să îl ajute. Ce mi-a plăcut: Ea îi îndemna cu seriozitate pe jucători să marcheze prin injurii care mai de care. Eu am rămas impresionat pentru faptul că era o doamnă în vârstă şi se ruja, se aranja. Chiar avea o nuanţă de roz în cap. O doamnă să scoată aşa ceva pe gură? Proştii mă distrează. Nu proştii cât prostiile pe care le fac ei. Că de proşti îmi pare rău că-s aşa. Dar de prostii îmi vine să râd.

Bun. Mi-a plăcut faptul că mulţi oameni m-au întrebat:”Am fost prima/primul care ţi-a zis „La mulţi ani!” ?” Nici nu ştiu cine a fost primul om care mi-a zis asta. Poate acum x ani, când m-am născut, o fi putut zice şi nana Floare din Sătotcreşti, înaintea părinţilor mei. Da, toată lumea aproape, mi-aţi adresat în avans aceste urale. Ca să vă fie mai uşor, vă dau votarea asta, să nu tot scrieţi „bla-bla-bla” că şi aşa nu aveţi timp. Totuşi, dacă aveţi şi alte intenţii în a-mi fi exprimate ..ele sunt bine venite.

Votează

Urări pentru ziua de naştere

La mulţi ani!
Sănătate.
Bani.
Tot ce îţi doreşti.
Am şi o altă urare. O specific.

Rezultatele voturilor vor fi exprimate după încheiere.

Să tot fiu şi să fiţi. Numai bine.

3 comentarii

Din categoria Special

3 răspunsuri la „Un singur fir

  1. Edith

    Deci am votat de 3 ori si trei lucruri diferite. Art bun k intotdeauna :bv: :sal: :DD

  2. Mira

    La mulţi mulţi ani Răzvi!! Să ai parte de tot ce îţi doreşti şi tot ce vrei să ţi-i se împlinească! :kiss: :kiss: super articol ca de obicei:) :mda:

  3. La multi ani !!!! >:D< :kiss:

Lasă un răspuns

