Noiembrie- o zi numai a mea şi a lor, a defuncţilor

UPDATE: De dimineaţă şi până acum la modificare, multe s-au întâmplat.

Aseară mutam canalele şi am dat peste „Final Destination 3” la HBO. Am rămas terifiat de fetele ce au ars făcând solar. Şi în realitate sunt aceste cazuri, dar nu ştiu care-s scenariile mai groaznice. Restul filmului de după faza ce am prins-o cu fetele e neimportant, în sensul că nu prea ai de unde avea aceleaşi cazuri. Sfat: numai solar vertical. Că aşa precis nu se sparge sticla. Dacă s-ar sparge. Şi în Lotus au murit 2 persoane acum câţiva ani. Deci, se poate.

Şi acum.. noaptea ce a trecut, a fost precedată de un vis. Şobolan mort, din cauze neprecizate. Atât reţin din vis. Când să mă deplasez în locul în care mă desfăşor, dau să iau colţul şi mă gândesc să trec pe cealaltă zebră, iar din cauza faptului că traficul era aglomerat şi maşina trecea în fugă, eu era să calc pe un ŞOBOLAN MORT. Interesant. Nu?

Mai mult, reîntorcându-mă spre drumul de casă văd autobuzul 14 ce face legătura între o parte a oraşului şi cimitirul. Când ajung acasă, sunt speriat de un vecin cu celebra mască de la Scary movie şi îmi vine să leşin, precum declarasem eu pentru altcineva. Aşadar, noua rută este:

14
CENTRU CIMITIR
FARA OPRIRE

Ce am uitat: Gigi Becali  candidează la ce alegerile parlamentare şi la scurt timp după ce a trecut acest autobuz, a venit o dubă cu boxe mari şi zicea aşa: „Doamne ocroteşte-i pe români..” şi continuarea acelui cântec, însoţit de reamintirea poporului în a-l vota.

__________________________________________________________

Trebuie să te gândeşti şi la ceilalţi din „Six Feet Under”.

Vroiam eu să pun aici o pză, cu o lumânare cumpărată dintr-un târg de la Bran, pe care am aprins-o într-un moment de nervozitate, simulând într-un fel sau altul o moarte a mea. Nu cea fizică, cât una sufletească asta dacă ea era prezentă pe vremea aia. Nici nu mai ştiu la ce mă gândeam în momentele alea. Fiecare are probleme şi situaţii mai dificile, peste care se poate trece cu uşurinţă sau nu. Depinde. Tare-mi place mie că ştiu să trec peste tot ceea ce înseamnă cu adevărat rău şi ce nu are valoare în viaţa de zi cu zi. Chiar mă gândesc la cazuri rele, în care rămâi marcat pe toată durata vieţii, din cauza unui eveniment banal pentru o vârstă înaintată. Ce-a fost a fost, se spune însă nu se poate uita, cu totul.

Mi-a plăcut faptul că mi-am reamintit de lumânarea cumpărată de la Bran. Erau mai multe tarabe pline cu aşa ceva şi eu mi-am ales lumânarea asta cu aromă de trandafiri, pentru că în timp mi se părea durabilă acea aromă. Până şi acum aşa este. Ţin minte că acolo erau ceva căsuţe nesupravegheate şi vroiam să mă pun în patul vechiului ţăran, să văd cât de confortabil dormea el. Da. Amintiri ce ţin o viaţă. Până şi detaliile le ştiu cu amănunt. Ce interesant. Numai pe oameni i-am uitat. Mă rog, nu că acum nu ar fi o relaţie reciprocă de uitare, dar totuşi. (Ce?!) Deci aţi aflat astăzi povestea lumânării. Să ajung să n-o mai aprind niciodată şi să o folosesc la propria-mi ceremonie. De o-i mai avea-o de acum şi până atunci, atunci sunt cu un scop aici. Nu, nu ţin cont de asta. Aşa-mi place mie câteodată să fiu delicios de morbid.

Vă invit pentru deliciu şi la „Septembrie- un nor, un sentiment” unde cu siguranţă detaliile sunt învechite şi totuşi bune pentru ziua de azi, de mâine şi de oricând. Pe lângă asta, în 3 am eu o zi specială. Se zice că e unică de când te naşti. Apăi numa’ unică nu-i, că de atâţia ani e aceeaşi. Hi!

Stai! Acum înţeleg cum ar putea fi unică: Revoluţia de catifea, din următorul articol.

2 comentarii

Din categoria Special

2 răspunsuri la „Noiembrie- o zi numai a mea şi a lor, a defuncţilor

  1. Mira

    Super articol Răzvii :bv:, şi LA MULŢI AAAAAANI!! :kiss: :kiss: >:D<

  2. Edith

    Art reusit k intotdeauna bv.

Lasă un răspuns

