Îmi pun o barieră în cap. Una extra

Azi e 26. E Octombrie, e Halloween. E ziua Jumară. Sunt 4 luni, de dezvoltare. Azi plec. „Azi vii, mâine pleci.”
Îmi rezerv şi eu dreptul la o vacanţă. Nu? Una lungă şi plină de somn. Aşa sper că va fi, pe o perioadă determinată. Până atunci, voi nu aveţi altceva de făcut, decât să vă uitaţi dacă rulează o secvenţă din marile desene create de Warner Bros. E o secvenţă exclusivă, până în 30 Oct., când puteţi cumpăra, cei din Papua Noua Guinee, video-ul cu celebrele animaţii. Şi mai jos erau cei de la Twentieth Century care au zis că un alt video de-al meu pus pe Youtube, nu e cel legal. Numai tot cu de ăştia să am de lucru.

Apasă pe papagal.

Nici gând ca întotdeauna bariera naturală să ne fie de folos la maximum, în toate condiţiile ce pot apărea. De aceea, eu mi-aş pune o barieră extra pentru a mă ajuta să reîncerc o redefinire a prostiilor ce le scot pe gură. Da, citiţi blogul ăsta şi aflaţi că de fapt în realitate, numai prostii pot scoate pe gură. Depinde dacă prostia e considerată o normalitate şi eu în particular zic că e ceva stânjenitor (aici vorbindu-se despre .. prostii din alea mari, ce implică forţe ale zeiţei fertilităţii şi a zeului fără potenţial în a fi crezut). Prostiile mele sunt în general, vorbe fără sens. Să-mi spună careva că eu am gărgăuni în cap şi atunci îmi pun 2 bariere în plus. Voinţa şi abţinerea în a mai vorbi cu diferitele persoane. Apăi orice aş fi gândit eu şi ar fi fost bine, tot prost rămâne. Da.. e simplu să taci. Când taci te poate influenţa şi persoana lângă care taci. Uneori să faci afirmaţii unora de genul: „Eşti prost” sau „tâmpit”, îi împinge pe respectivii să creadă întru totul că au devenit proşti. Bine, asta numai dacă le spune mai multă lume. Extraordinar, dar ce mă bag peste săracul om. Îi e lui bine şi aşa. Oare?

Nu subestima puterea oamenilor proşti în grupuri mari

Aşa cică era scris pe un tricou, acum 3 ani. Da, omul declarase că era prost. Prost că nu făcea una sau alta şi a ajuns să fie un nimeni. Bun, dar asta nu include toţi proştii. Nici măcar nu ştiu câte tipuri de proşti sunt. În sensul că unii sunt proşti sau sunt proşti. Alţii se prefac, pentru amuzamentul altora. Dar ei sunt consideraţi oligofreni sau măscărici. Mi-ar zice mie cineva să termin cu asta. Dar de unde ştii că poate oi fi chiar eu un prost, chiar şi acum, când probabil trebuia să fac altceva.. însă îmi petrec timpul aici, lângă barierele mele. Că doară de nu era vorba despre prostii, nu ziceam de bariere. Îmi pun una extra să văd cum funcţionează şi vă zic mai apoi. Cât de bun va fi rezultatul.. nu ştiu. Probabil aşa cum e şi cu abstinenţa. Bine, aici cică e mai uşor. îţi reflecţi comportamentul doar, nu neapărat trupul care începe să fie mătăhălos. O matahală, o namilă de om, o batoză, o tonă umană. Cine ştie câte expresii mai sunt? Dar pentru proşti? Asta o ştiu numai: „Eşti prost de dai în gropi.”;”Prost ca noaptea.” şi cumva:”Înalt ca bradul, prost ca gardul”. Bun. Hai că mă opresc aici din exemple şi le continuaţi voi de.. puncte puncte.

Simfonica

Am participat şi eu la concursul realizat de către Cotidianuîn cadrul secţiunii:”Simfonica”. Am cumpărat..adică nu eu, dar deţin câteva colecţii însoţite cu CD-uri şi am văzut că era un concurs realizat pentru prima oară în cadrul acestei secţiuni. Întrebarea era simplă: „La ce vârsta a susţinut Felix primul concert?” Eu ştiu să răsfoiesc, dar păcat că nu e prezentă funcţia CTRL+F . Astfel răsfoind, am dat peste faptul că Felix a susţinut primul concert la vârsta de 9 ani. Căutam doar cifra în toată cartea. Dacă mă întrebaţi despre Felix Mendelssohn-Bartholdy, nu vă ştiu zice altceva decât vârsta la care a susţinut primul concert. Aşa.. mai am în colecţie: Hector Berlioz, Gustav Mahler, Joseph Haydn. Dacă bine îmi aduc aminte şi Jurnalul Naţional a început o astfel de campanie, care include cărţi, dicţionare şi filme. Din câte îmi aduc aminte, am câteva colecţii vechi de „lăutari” şi noul album de la Iris parcă. Nici timp să mă uit peste toate n-am avut. Ce mai contează, când ai toată libertatea de a alege. Aşadar mă voi îmbogăţi peste o săptămână cu: 1 CD Espana Bolero – Spanish Favourites + set dublu DVD Mozart – Die Zauber Flote. Cotidianul.

Să vină sfârşitul

Ca pe orice final, eu iar vă pregătesc animaţii cu vise adolescentine cum se declara pe aici şi care mie-mi plac. De data asta calitatea nu e prea bună, însă mi-a plăcut copilul. îi ziceam că e nesimţit. Totuşi şi-a făcut avere de pe urma lor. Dacă arunca banii în fântână nu era totuna? Bine-bine, asta era pe vremea aia medievală, unde dacă nu îmi dădeai banii, erai executat. Azi pentru 10RON mergi doar la Poliţie pentru consultare. Şi să nu vă vină să credeţi.. publicasem un trailer de la „The Omen” şi cei de la Twentieth Century Fox Film Corporation au zis că e o copie ilegală. Nu dragă, era de la IGN cu doar 2 milioane e vizualizări şi 400 de comentarii. Mă rog, al meu era cel mai bun. „Dear Member:This is to notify you that we have removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by Twentieth Century Fox Film Corporation claiming that this material is infringing:The Omen 2006 -Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=BaE-qh3zJMM Repeat incidents of copyright infringement will result in the deletion of your account and all videos uploaded to that account.”

Îmi cer scuze. Am citit povestea: Cu o singură monedă la fântâna pieţii, pentru a-şi îndeplini o dorinţă, o fetiţă e prinsă la mijloc de către doi muzicieni de stradă, care ar fi vrut ca acea monedă să ajungă la ei. Fetiţa mică, Tippy (eu credeam că e băiat.. scuze) e acum implicată în disputa muzicală dintre cei doi.

Scrie un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Lasă un răspuns

