Fructul amar

Vizionează videoclipul sau vizita ta în această zi a fost în zadar.

Când încerc să înţeleg un titlu, mă gândesc la modul cel mai profund, pe care el îl poate explica şi o interpretare pe măsură, la care autorul probabil nu şi-a închipuit chiar şi acea secvenţă, din multitudinile de gânduri ce i-au ieşit din colţişorul de compasiune. În cele ce urmează e prezentat un videoclip, „In memoriam” care te lasă ori fără cuvinte, ori cu picuri de lacrimi. Depinde cum ştii să înţelegi situaţia. Sigurat că va fi prezentă şi o afirmaţie de genul:„super”, „excepţional”, „impresionant” E cumva imposibil să nu poţi admite acest lucru. Dacă totuşi se poate, înseamnă că tu nu ştii ce înseamnă ceva „bun”, care să placă ochilor şi care să te emotioneze, într-un hal, de îţi vine să spui că e cea mai bună creaţie(video), din câte ai văzut. Nu contest faptul că nu ar mai fi şi altele. „Acrofobia” şi „In memoriam” sunt favoritele mele. Ce-i drept, „In memoriam” e mai lung. Ambele sunt bune şi de apreciat. Chiar mă bucur uneori că am prilejul de a găsi astfel de creaţii. Astea fiind zise, mă opresc aici cu descrierea de început. Voi urmăriţi video-ul, citiţi mai departe paragraful(/ele) de după video şi mai apoi comentaţi.

Când vorbeam despre „Fructul amar”, în statusurile mele de la MassAnger şi în articole, mă refeream la cartea ce urma să o am în mână, dar care tot nu a mai apărut. Aşa că nu pot include alte informaţii desprea ea, cât despre ceea ce vreau eu să zic. Dacă tot mi-a venit ideea să scormonesc trecutul.. uite câteva poze de la „Toamna orădeană”. Ştiu că erau la fani, adunaţi lângă maşina lui Alex (Alex şi ceilalţi componenţi ai trupei) şi toţi ssăreau pe el, pentru o poză sau măcar un autograf. Am trecut pe lângă el şi el pe lângă mine. Nici măcar mâna nu i-am dat-o, în semn de salut. Darămite poze. Cred că ajunge cea de jos. Consideraţi că am făcut-o eu. Practic eram pe lângă VIP-uri şi ascultam bârfele lor. Cum nu ştiu care reuşit să îi ardă geaca lui nu ştiu cui, cu mucul de ţigară. Cum cineva din public a aruncat cu ceva în ei.. Faze şi faze. Dar măcar de aveam şi eu invitaţie. Apropo, ăla de la Happy Cook ce era la Transilvania, se plimbă cu fosta maşină Happy Cook prin oraş, dar acum e la Antena 1.AlexDupă toată liniştea din prima parte cu care v-am obişnuit şi mai apoi după tămbălăul cu Alex, trec şi pe partea mea.Mărul amar În timp ce.. mă gândeam dacă public sau nu o poză, am mai făcut alta ce nu mă conţine şi deci, pot să o pun aici. E vorba despre „fructul amar”, acesta fiind mărul ce e pe băţ. Dacă era mai dulce învelişul, nu îi ziceam fruct amar. Însă cu toate E-urile şi tot dezgustul creat, m-a împins pofta de măr.. să-l spăl acolo la chiuvetă, ca mai apoi să fie comestibil. Doar o mică poză e aceea, cu mărul meu învelit în cine ştie ce amestec. Ca să nu vă plictisiţi, vă dau şi o altă poză, de Halloween. Păi..ce?Păreri despre poza de Halloween: „Deplasată.”;”Mie sincer nu îmi place. ” ;”Un porc, aşa, pe background roz, guiţând un link.”; „sincer mie NU imi place ti-am si inchis avatarul.Ii ca si cum ai musca dintr-un porc spinos”. Aşadar doar 3 păreri şi altele-n gând, despre această poză „minunată”. Aştept şi altele, tot în acest gen. Dacă 99 de oameni gândesc la fel şi doar tu unul singur zici că nu.. înseamnă că eşti nebun. Bun, hai că-i gata contest-ul.În încheiere, dă-i cu părerea acum, la acest articol şi mai departe, fă-ţi timp pentru astfel de mici escapade pe aici prin „Fructul amar”, poate în viitor un derivat al Jumara cu ă.

8 comentarii

Din categoria Extra Selecta

8 răspunsuri la „Fructul amar

  1. Edith

    Nu mai stiu ce sa scriu k aproape la fiecare art postez dar inca e ff bine ce faci bravo :bv:

  2. Mira

    Răzvi, articolul foarte fain, iar video-ul,nu am cuvinte sa zic. E mult mai mult decât super si merită să fie vizionat…păi, ce să zic…: It’s so beautiful it makes you wanna cry.

  3. Cum ai găsit video-ul? E minunat :mda:

  4. :myea:Într-adevăr remarci plăcute sunt adresate videoclipului. Am căutat pe net din link în link şi mai apoi am dat de el, prin faptul că era deseori menţionat pe mai multe site-uri şi atunci am zis că e imposibil ca aşa ceva să nu apară la mine pe site. :hehe3: Vezi şi „Acrofobia”, de Raul Taciu. Sunt cine mai ştie câte creaţii care aşteaptă să fie împărtăşite. :mda:
    De prima dată, ştiam că nu veţi avea mai multe cuvinte de spus, după vizionarea videoclipului. :bv: :hehe3: :-h

  5. Claudya

    Cuvintele sunt de prisos, puteai sa pui numai videoclipul si oricum iesea un post TAREEEEEE :uhmm: yeap’ I cried…. Tooo saaad :pluta:.
    Felicitari oricum, Minunat! Trist, dar minunat! :mm:

  6. Nu aş vrea să distrug vise adolescentine, dar filmuleţul nu este o capodoperă epică, iar tehnică nici atât. Da’ mă rog, un lucru făcut de mântuială, apreciat de alţii foarte mult, e ca şi cum ai spune atunci când ai realiza că eşti un scriitor execrabil, că de fapt tu eşti foarte abstract.

  7. Camelutza

    Deci: imi plac farte mult papusile, alegere buna!!! :ras:

  8. cristi

    ii fain mio plakut …pcacat de saracu batran :oof:

Lasă un răspuns

