Aprecieri aşteptate

Gata. Sunt hotărât să nu vă omor cu cititul, ce dăunează ochilor şi atunci… vă pun să vă uitaţi la film din nou. Raul Taciu cu „Acrofobia” a reuşit să câştige competiţia naţională la Anim’est. Ne bucurăm pentru succes şi aşteptăm şi alte creaţii de ale lui, pentru a fi apreciate.

Şi acum videoclipul: Acrofobia – Raul Taciu
Apasă pe logo.
Prin neglijenţa mea.. Voi nu prea aţi reuşit să înţelegeţi ceva din „Două puncte” -Bogdan Dumitrescu, fiindcă nu era varianta completă. Pe această cale îmi cer scuze pentru modul în care a fost tratată pelicula.

Altele ce vouă v-aş putea spune, nu sunt multe.. Aştept ceva special şi cine ştie.. Până atunci, vizualizaţi filmele şi ne vedem pe data viitoare. Asta ca să nu spuneţi că iar v-am obligat şi etc. Numai bine.

2 comentarii

Din categoria Extra Selecta

2 răspunsuri la „Aprecieri aşteptate

  1. clipul este impresionant, sper sa nu ramana doar un fenomen izolat, sunt sigur ca autorul are inca multe de spus. si cum viata artistica romaneasca suge la greu in ultimele vremuri, cred ca e loc destul pe marea scena pentru talentele adevarate.

    ps: mereu cand intru pe blogul tau mi se face pofta de jumari, si acu am gura plina de jumari, mustar si paine.

  2. Eu l-am susţinut şi pentru Filminute, pe Raul cu „Acrofobia”. Acolo să vedem..încă jurizarea nu a dat un verdict. De neglijat e însă şi „Două puncte”. Îmi pare rău pentru data trecută, dacă cumva o să vadă cândva. :mm: Şi .. pentru toţi şi pentru tine, atunci când comentezi, nu uita să debifezi căsuţa ce te anunţă dacă doreşti sau nu să primeşti notificări. Salutări tuturor. :-h :drive: .. Apropo.. azi am fost puţin aşa: :ouu:

Lasă un răspuns

