Alertă de.. limbaj, bagaj şi gaj

O alertă, două alerte şi PAC!, lumea nu mai crede că vine lupul.
Ei bine, aici nu e vorba de povestea cu lupul ci doar daptul că ni se oferă unele alerte cam ciudate, dar asta nu e totul, dacă mă pun pe o singură sursă, de la care am preluat imaginea. Bine, nu tot ce vreau să vorbesc conţine doar aia. Ciudăţenia adevărată, de care mie îmi place foarte mult să vorbesc, cu paranormalul meu (sau ce o fi) urmează ceva mai încolo. O să fie marcat de o steluţă. (*)

Răceala m-a cuprins în cele mai bune forme pe care le ştie şi anume: strănut, incapabilitatea de a respira pe nas şi implicit muci. Criticat am fost, că vorbesc în aşa fel încât totul pare interpretabil. Imediat şi acolo, dar până atunci.. începerea începutului acestui început de ce va urma, care nu e corect d.p.d.v a ceea ce aş fi zis, spune: „Have a break.”

După ce în articolele trecute, mă plimbam pe stradă şi vedeam o babă ş-înc-o babă cu mp3-player, de data asta mă plimb tot aşa, cu scopuri de cumpărături şi pe lângă mine, aveam o plasă de care trebuia să scap. (Lucruri normale de altfel, dar neîncăpătoare pe lângă casa Împăratului.) Merg ce merg, strada aproximativ goală şi în urma-mi tot o babă. Arunc plasa undeva şi baba mă vede mai apoi după colţ, fără ea. Eu fugind-fugind de mâncând plasele de paianjeni, care oriunde numai pe mine mă încolţesc/pândesc şi simt că am accese de furie, când dau peste ele, ajung în magazin. Îmi iau o îngheţată(răcit fiind) şi ceva pe acolo, nu mai reţin. Vin cu îngheţata în mână, zăresc două prietene care entuziasmate şi ele mă salută de la 5m depărtare. Eu gata să le îmbrăţişez şi de la cât de fierbinte era limba mea, în momentul ce lingeam îngheţata, s-a topit. Nu că gradele erau multe.. dar aşa a fost să fie. Deci nu am găsit poză pe Internet să arate exact ce aş fi vrut eu. Nu contează, cum ştiţi de bucurie te îmbrăţişezi, eu.. cu „hot” cream am dat pe ele, fără să-mi dau seama. Se ştergeau şi mai apoi mi-am dat seama după ce ne-am despărţit, că şi eu m-am pătat. În final îngheţata a juns la câine, să nu mă demasce careva că aş fi mâncat una, când eu sunt bolnav.

Bun.. Alertă de limbaj a fost prezentat. Da? Da.
Bagaj? Păi hai să vorbim atunci despre bagaj. Unii, că tot am intrat în categoria filme, sunt foarte buni în ceea ce fac. Alţii, că tot am intrat în categoria de bloguri, sunt foarte nebuni, încât îşi închipuie că vor câştiga.. ceva. Bine, eu de mic ştiu că de nu-ţi convine, e această replică: „Ai câştigat cupa cu ****t!”, dar nu intru în aprofundări.
Hint: ****t se referă la un fel de cacofonie cu diacritice.
Alerte de moarte
Nu e nicio problemă, dacă cumva eu o să mor cândva şi ProTv să vă anunţe prin e-mail că am murit. De la „Timiş” mi-a venit „fetiş”, pentru cei de la ProTv. Precis că dacă şi în alte secţiuni căutaţi, o să găsiţi: violatori, pedofili, etc.
Bun, nu e nicio problemă pentru asta, că doar aprox. nuştiucâte milioane de români au Internet şi nu toţi sunt interesaţi de aşa ceva. (Cred. Sau Google Words ori cum, minte?!)

Ce-mi place mie. Am introdus în status: „Cimitirul – Uitat?” cu link-ul spre fostul post din 2 Septembrie – „Septembrie- un nor, un sentiment”, unde Mirela a spus că e „delicios de morbid, prima parte” şi casy a mai zis şi ea dar e mult. (clicl acolo pe titlu şi o sa vedeţi).
Ei bine, numele de Fazecaş l-am reîntâlnit iar, la numai 3 zile după ce m-am gândit la rudele din apropierea „Suplacului de Barcău”, acolo unde sunt sute de sonde şi mii de conducte transportuare. Şi m-am uitat iar la ProTv, cu Suplacu de Barcău, unde a fost descoperit unul dintre cele mai importante sit-uri arheologice din România, în urmă cu câteva zile şi ziceau că au găsit pe acolo etc. şi etc. Deci astea toate, dacă mă gândesc bine, iar formează o legătură cu altele întâmplate. Din post în post, lucrurile evoluează.

Gaj.. adică o garanţie?
Da, am învăţat că nu se începe cu : „Păi….”. Aşadar, cum să vă impulsionez să ştiţi adică, faptul că aveţi şi voi o opinie. Vă dau un PEPSI de 0,10 pentru oamenii cei mia activi. (Vă dau 0,10 că trebuie să împart la mai mulţi. Bine, că mai e până pe 3 noiembrie, doar.. 2 zile mai târziu de „Ziua morţilor”).
Questia Jumara: „Tu ce ai face cu oamenii care au chinuit în aşa hal pisica aceea?” (Video)

Până atunci, mi-ar place să beau un astfel de cappucino sau ce e, că arată bine. Mie-mi place ciocolata caldă de la „CiocolaTărie”. Dar şi ceaiurile englezeşti de la „Ceainărie”. Să mai am ocazia cu cine merge, îmi lipseşte momentan.
Ce bună ar fi
Încă mai sunt 4 zile de vot, la Filminute. „Detaliu şi creaţie”

Că mai departe trebuie să fie un conţinut demn şi decent de sfârşit Jumară, am să închei prin a vă lăsa să vă exprimaţi liber! Numai bine.
Azi e ziua Jumară, 26 Septembrie. 3 luni de experienţă cu oamenii, în mediul virtual, o mai mare apreciere pentru anumite persoane şi lucruri, chiar noi cunoştinţe. Vedeţi, fără să-mi dau seama m-am gândit la „Ceainărie” şi „CiocolaTărie”!

2 comentarii

Din categoria Extra Selecta

2 răspunsuri la „Alertă de.. limbaj, bagaj şi gaj

  1. M!ra

    Super fain articolul!! :bv:..;))..ciocolaTărie.. :)). La mulţi ani Jumarăă!! la cât mai multe articole! :uhuu: :-h :bv:

  2. Edith

    Bine deci scz pt mainainte mea culpa. Si un articuol bun ca de obicei si ma bucur k nu incepi prop cu Pai… :bv: :bv: :bv:

Lasă un răspuns

