Detaliu şi creaţie

IMPORTANT!
Citeşte, apreciează şi critică „Cum un om te place”. nu uita să votezi! Participă şi susţine-mă. Pentru conţinutul din acest site.

Răbdător, am aşteptat să primesc de la diferiţi oameni, acordul lor pentru câteva screenshoturi, dacă nu şi videoclipuri, în cazul în care aveţi ceva instalat, ce va fi comunicat mai jos.
Practic ar fi o exclusivitate, pentru acest blog, să împărtăşească şi altora suportul de care ei au nevoie, din creaţiile lor. Mie mi-au plăcut de prima oară şi am zis că neapărat trebuie să câştige românii noştri, la Festivalul Internaţional de film de un minut.

FILMINUTE este un festival internaţional de film de un minut, care expune, premiază şi promovează cele mai bune filme de un minut din întreaga lume.
Filminute 2006 s-a bucurat de comentarii pline de entuziasm, atrăgând 1.7 milioane de hit-uri şi 500,000 accesări de pagină de la o audienţă din peste 50 de ţări pe tot parcursul festivalului, în luna septembrie – deloc rău pentru o promovare făcută doar prin viu grai! Filmele selecţionate au fost supuse atât unui vot din partea publicului, cât şi unei analize din partea unui juriu internaţional respectat, format din personalităţi de renume din domeniul filmului, artei, literaturii şi publicităţii. BEST FILMINUTE 2006 a fost câştigat de Anton Groves cu ‘Line’, o producţie britanico-română, iar câştigătorul The People’s Choice a fost Wayne Campbell cu producţia britanică ‘It Could Be’.
Acum s-a dat startul înscrierilor pentru 2007. Filminute este în căutare de poveşti ieşite din comun, care să reflecte tot ceea ce înseamnă un film sau o animaţie bună, totul în doar 60 de secunde – nici mai mult, nici mai puţin!
Filminute, fă ca fiecare moment să conteze.

Aşadar, eu am decis să îi susţin pe Raul Taciu şi Bogdan Dumitrescu. Mie mi-au plăcut videoclipurile reprezentate de ei şi sper ca şi vouă. Acum vine problema cea mare, că sunteţi nevoiţi să descărcaţi Quick Time Player, apăsând aici.

Acrofobia – Raul Taciu
Acrofobia

A participat la „Animotion” la Sibiu, unde a avut câteva experienţe neplăcute. Speră să se bucure de succesul la Filminute şi intenţionează să participe la: Anim’est 2007, în Bucureşti.
Vă prezint screenshoturi şi apoi filmul, pentru cei care au mai mult timp liber.
Cadru 1
Cadru 2
Cadru 3
Cadru 4
Şi acum videoclipul: Acrofobia – Raul Taciu
Apasă pe logo.

Pentru vot, apasă aici şi nu uita că trebuie să dai submit.

Two Points – Bogdan Dumitrescu
Din păcate nu am reuşit să aflu mai multe date de la el, însă şi reprezentarea sa este una excepţională. Vin doar cu un screenshot şi videoclipul.
Cadru fată
Two Points – Videoclipul
Votare: Two points.

Acum, şi de ale mele, încântat fiind de acestea.. Nu mai am altele de spus, din cauza extazului.
Aştept să comentaţi şi să vizionaţi.
Numai bine şi vă aştept în continuare.
Animest 2007Filminute

5 comentarii

Din categoria Extra Selecta, Special

5 răspunsuri la „Detaliu şi creaţie

  1. salutare,
    acrofobia este primul meu film de animatie ce combina stopmotion-ul clasic(vezi filmele lui tim burton!)cu motion graphics-urile generate de calculator…
    inspiratia provine din muzica lui tilo wolff(Lacrimosa), caruia ii multumesc inca odata pt copyright si pt sustinere…
    deasemenea ii multumesc si lui razvan pt sustinere si promovare
    :dude:

  2. super tare .. raul :dude: de nota zece .. sper sa castigi si sa ne reprezintzi si data vitoare tot cu un clip lafel de bun 🙂

  3. Clar, numai merite şi laude! :myea: :mda:
    :bv: Bravo, chiar eşti cel mai îndrăgit. :dude: ^_^

  4. M!ra

    Super faaain!!!! :bv: 😀 :drive: ^_^ :happy:..no words :p

  5. Mirela Dragu

    Imi place screenhotul Bogdan Dumitrescu mi se pare enigmatic.

Lasă un răspuns

