Liniştea de dinaintea.. extazului

Puţin a trecut şi ne reîntâlnim din nou, poate nu cu informaţii extrasenzaţionale, dar cel puţin cu gândul la ele! Aşa cum „Aşteptarea-şi are postul”, a dovedit că şi-a meritat aşteptarea, aceeaşi situaţie se poate spune şi în următorul caz, unde cu siguranţă totul va fi pe placul vostru. Desigur că nu putem împăca pe toată lumea şi sper să fiţi „dotaţi”, pentru că aveţi nevoie de ceva, pentru a vizualiza cel puţin o creaţie a unor oameni, ce au lucrat cu pasiune. Deci doar să aşteptaţi, că vine în curând mult aşteptata răsplată a eforturilor depuse.
Cred că vor mai fi unele schimbări până atunci, asta nu se ştie. Oricum, aştept cu nerăbdare următorul post, ce va integra sau nu alte informaţii decât cele în care era destinat scopul publicării.
Sfârşitul de săptămână, reprezintă zilele în care mai ai timp şi pentru altceva, în timpul săptămânii, fiind constrâns de alte împrejurimi, ce nu-ţi pot conferi dreptul de acces la PC!
Urăsc alte activităţi, când eu nu e doresc şi când am altceva de făcut. De-ar fi seara un mijloc de a scăpa.. dar nu e.
Ce m-a mirat pe mine.. Merg pe stradă, văd o babă ş-înc-o babă. Bine, nu am văzut babe, ca în acea melodie, dar am văzut persoane mature(40 ani în sus e, nu?) cu căştile şi MP3 player-ul după ei, fără nicio grijă, alături de cumpărăturile sau plimbările pe care le fac. „Studiile arată că suntem una din cele mai sărace ţări, din Europa”, deşi avem posibilitatea să ne permitem aproape orice, prin intermediul ratelor şi să oferim celor apropiaţi, ceea ce doresc ei, ca nu cumva să rămână în urmă cu ceva. Bine, că de rămâne cu mintea în urmă.. asta nu se ia în considerare.
Bine să ne fie! „Să trăiţi bine!”. Aşa ne şi e, clar?

Aproape după toate cele întâmplate, mă mai amuză un lucru. Când vezi pe stradă(Stradă, stradă şi o pancartă) persoane întinse pe jos. Doamna respectivă a băut excesiv, înecându-şi amarul în băutură(Nu şi-l „îneacă”. Mai precis îl răscoleşte şi mai mult. Sau nu?) şi căzând în faţa multitudinelor de categorii sociale, ce au trecut pe lângă ea. Vorba aia: „A murit?”.. NU, era doar beată. Am mai avut un aşa caz, dar era ceva mai complicat. Femeia aia, e o „beer-o-halic”(cuvânt ce vine de la om nebun după muncă) şi care e rău famată prin persoanele ce n-o ştiu.
Altă chestie a fost una grozavă. În timp ce îmi făcusem cumpărăturile şi mă întorceam acasă, văd un om, bătrân ce era (cu plete, cu ochelari, cu pantaloni rupţi, haine învechite de modă) şi se dădea pe role. Făcea ture şi ture, ca un adevărat expert. Nu m-am dat pe aşa ceva nici jumătate de oră, în toată viaţa mea. Uite, unii îşi îneacă amarul în: băutură, plimbare, nebunie, agonie, distracţie. Deci chiar mă refer la toate categoriile, poate că am mai uitat eu unele lucruri ce definesc acea expresie.

Până data viitoare, vă salut şi .. cam atât.
http://jumara.ro

Un comentariu

Din categoria Selecta

Un răspuns la „Liniştea de dinaintea.. extazului

  1. M!ra

    :)) :)) Fain…imi place..Babele alea…cu caşti..ioi…ce nebune!şi noi aşteptăm următorul articoooool!:) :bv:

Lasă un răspuns

