Orice învăţ are şi dezvăţ

Dă în jos pentru animaţie!
Cum mă aşteptam, atunci când trimit spre categoira „Mixed” un articol, înseamnă că inspiraţia mea, dezvlotată din cultură („Inspiraţia se dezvoltă din cultură”) ia o altă formă decât cea care trebuie. De vină aş fi eu, voi sau niciunul. Oricum, atunci când un nou articol e scris, se bazează pe anumite fapte întâmplate sau pur şi simplu modul tău de gândire, expus pentru întreaga categorie de oameni. Se întâmplă ca şi acum, neştirea unora de blogul meu. De ce? Ei n-au voie să intre, cine le interzice? Faci cumva diferenţieri? Te crezi tu mai deştept, decât altul?

Normal, la astfel de întrebări m-aş aştepta, dacă aş refuza accesul cuiva către blog. Însă, el este unul liber şi oricine poate intra, fără nicio restricţie, cu nicio diferenţiere socială, inopinat pentru mine. Încerc să minimalizez „munca” mea, ca să nu se considere că aş fi eu cineva cu „nasul pe sus”. Bine, cu nasul stau bine. Percep orice miros, încă sunt bun şi de mână! (Vezi cum am smuls plasa, data trecută din mâna alteia) Dacă cuiva îi flutură banii din buzunare, fără nicio obligaţie pun rapid mâna pe ei şi îi ofer spre mulţumire. Iute-iute, de nici eu nu mă aştept!
Revenind la subiect, nimeni de aici, nu trebuie să se simtă obligat în a citi acest blog, că se mai vehiculează încă obligativitatea mea (Ca să vezi! Şi eu când ziceam că nu vreau să fie pentru toţi, uite invers e. Nu că aş fi sugerat eu.) de a citi şi comenta.
Să zicem că nu sunt de acord cu asta:”Eşti mulţumit, bine. Nu? Liber!”. Trebuie să faci cumva, desigur nu să împaci capra şi vaca, dar într-o aşa manieră încât să fie atraşi.

Doamna Caşcary şi copii
Plimbându-mă pe stradă, trec unul din podurile ce străbat oraşul pentru a trece celălalt mal şi observ următorea situaţie. Atenţie, personajele din familia Caşcary şi numele lor, sunt atribuite persoanelor cu „prea multă fericire”, „needucaţi”, „oligofreni”, „libidinoşi” (Te rog să te uiţi la „Care termen?”, unde se explică pe larg, opinia unei dne.), „circari” sau alte atribuţiuni care îi pot fi conferite, oamenilor ce se încadrează în categoriile de mai sus şi altora, pe care le consider eligibile de persoanjele familiei „Caşcary”.

În faţa mea, cu cel puţin 50m, o doamnă.. un cărucior.. un al 2-lea copil.
Nu ştiu, îmi venea să izbucnesc în râsete, nu numai eu! Doamna Caşcary îşi plimba copilul de x ani, în cărucior, crezându-se la Formula 1! Băiatul al 2-lea angrena acţiunea începută, prin sunetele lui de Formula 1, pe care nu le ştiu reproduce că nu mă pasionează aceste raliuri.
Doamna în continuare, pentru distracţia ei, continuă să meargă pe pod cu viteză, apropiindu-se de mine şi desigur, oprindu-se. Îmi venea să zic, cum nu poate fi o femeie responsabilă, atât de săracă şi cu greutăţi? Păi bine, deja toată lumea începe să-şi înece grijile şi toate cele, întro lume a lor, diferită de cea a realităţii. Atunci, noi o percepem ca fiind o femeie nebună. Cum am relatat şi în trecutul articol, pe care nu prea aţi avut timp să-l citiţi, e nespus de rău că nu putem determina sentimentele celui de lângă noi şi eventual greutăţile. Aproximativ pentru toate lucrurile trebuie să existe o rezolvare. Rezolvare nu este, dacă nu zici. Trebuie să treci de ruşine şi să spui ce e. Gata, ai rezolvat parţial sau total problema şi totul e de domeniul trecutului. Asta în cele mai bune cazuri.
Aşadar, nu orice om care îl vezi mai „cu păsărici”, e într-adevăr cu aşa afecţiune.

Un scurt moment am făcut, în scrierea acestui articol, pentru a mă bucura de cadouri. Ale tuturor şi implicit ale mele. La noi, adică în aproape orice familie din România, când îţi vine cineva în casă şi ai copii, îţi aduc pentru ei diferite dulciuri sau obiecte, ca să nu se ducă cu mâna goală. Eu, nu duc altora din propriu-mi buget(0 lei), pentru că sunt de acelaşi grad cu ei, adică persoanele pe care le vizitez. De ce a ajuns, ca acesta să fie un obicei? Ai o afecţiune faţă de persoana respectivă, eşti înstărit şi îţi permiţi orice sau nu te duci cu „mâna goală”?
„Orice învăţ are şi dezvăţ.”- Oare? În orice domeniu?

La categoria „altele”, cum se întâmplă mai peste tot, în televiziune.. „Îmi schimb grila.”
Nu că m-aş schimba cu ceva, dar parcă aşa ar părea. De ce?
Simplu, vă aduc aici, pe Mirela, care va fi prima şi nu ultima sper, implicată în acest blog, cu motto-ul:”Un articol împreună”. Ziceam la secţiunea creaţie că persoana respectivă trebuie.. etc., găsiţi informaţiile acolo. Aşadar, Mirela ne va însoţi ceva vreme (sper, ca voi să reacţionaţi la polemicile ei) şi sunt bucuros pentru asta. Să vedem ce „va scoate” pentru publicul larg şi înghesuit.

Pepsi de curând a trecut iar pe 2,5L la acelaşi preţ (Preţul la fiecare magazin diferă. Înţeleg că îţi dă gratuit 0,5L şi plăteşti 2, dar eu întotdeauna zic şi altceva. ) pentru că asta e cea mai bună strategie de vânzare. Chiar şi eu sunt un consumator şi beau Pepsi acum mai mult, pentru că e la 2,5L. Cumpără lumea la el, de nu-i adevărat. mai erau câteva promoţii Pepsi, dar s-au epuizat toate. Întrebarea mea e: De ce folosiţi capac Black Eyed Peas?
Promoţia a expirat, concertul a fost/va fi, nu sunt la curent, deci pentru ce au folosit acel capac? Să inducă lumea în eroare, pentru mai multe capace, în caz că vor câştiga ceva?
Suntem noi românii influnţaţi în alegerile cumpărăturilor, de ceva mai mult, oferit întotdeauna „gratis” de cineva?

Să nu uit, dimineaţa trec pe lângă o casă şi văd: „Anunţ derutant!”
„Nu casa este de vânzare! Numai două apartamente sunt de vânzare!”
Ce rost avea să ţină ambele afişe, când putea întocmi unul corect? Unii oameni sunt interesanţi. Pe final, îmi anunţ particparea mea la concursul realizat de Bloggeri.ro, unde am 3 tematici şi voi aştepta, ceva mai încolo să mă votaţi, nu din obligaţie, cât din respect sau plăcere.

Vă prezint o animaţie simpatică.
A fost, dar nu mai e. Nu ştiam că începe automat pe IE. Mulţumiri Andreei.
Numai bine vă doresc, eu şi Jumara.ro. Pe data viitoare!
O carte bunicică, ce pe mulţi i-au impresionat, când au fost mai micuţi.

Nosov Nikolai – Aventurile lui Habarnam
Apasă click dreapta, Save As (Salvează legătura ca..)

2 comentarii

Din categoria Extra Selecta

2 răspunsuri la „Orice învăţ are şi dezvăţ

  1. M!ra

    Îmi place :bv: :drive:ar trebui să citească mai mulţi articolele…

  2. Vezi că e aiurea că are start automat clipul. Şi la mine n-a mers mute-ul.

Lasă un răspuns

