Dragoste fără finanţe, nu e – chiar aşa?

Ce bine e, când ştiu că-mi pot stăpâni din nou, articolele, cititorii şi cine ar mai fi. O bucurie nespusă, în urma unor defecţiuni tehnice şi „morale”, care au trecut pe lângă mine şi le-am spus adio. Deci, back to the yard. (Aşa ziceam eu când o contacta pe Mira, camionagiul stresant, cu un camion, folosit pe post de merţan.)
În zilele astea, am fost atât de frustrat că nu aveam acces la nimic şi etc., încât eram gata-gata să fac cine ştie ce prostie. Dar asta nu vă povestesc, că acum e de domeniul trecutului. Oricum, sunt foarte încântat de asta şi bine, nu vă mai tot spun asta, că ştiţi deja.

În timpul în care eu făceam de toate şi nimic, doar stând pe scaun ca un infirm şi privind „Sticla colorată”, clar navigam pe Internet, în căutarea mai multor lucruri. nu mai ştiu dacă am găsit ceva, dar parcă am vaga impresie că vă dau ceva, de râs. Că se spunea undeva(nu mai există) că sunt plictisitor, poate doar data trecută. Acum am chef să râd, alături de voi şi să veniţi să dezvoltaţi ceea ce trebuie, ca să ne putem râde mai mult de ele. Bine, depinde de dispoziţia voastră. Primul lucru despre care vorbesc e că .. urmează în celălalt paragraf.

Ziua Internaţională a Stratului de Ozon -16 Septembrie

De 20 ani, acum în 2007, această organizaţie (non)guvernamentală luptă pentru păstrarea integrităţii stratului de ozon. Cum luptă, eu nu ştiu, că nu m-am documentat, dar ştiu că luptă! Vă prezint o reclamă, ce ar trebui difuzată cică în toate televiziunile. Dar să vedeţi ce reclamă!

Deci dânşii militează pentru a proteja stratul de ozon, dar tot ei sunt în reclamă, care îl distrug. Ai observat cât de roşu se făcea, când dădeau cu diferite obiecte instrumentale ce le aveau? Şi la sfârşit, cum era să nu apară raper-ul, care încheie scurt.
Da, dragoste fără bani nu e. Atunci şi aici este vorba de bani. Numai în 50 de ani!, va di totul bine, spune-se. Să-i credem, că doar şi aşa nu ne prea afectează astea. Nu?

Deci mâine, 16 Septembrie, folosiţi numai parfumuri care scrie că nu afectează stratul de ozon(acelea, de la gerovital) şi scoateţi frigiderel edin priză şi nu mai mergeţi cu maşina. Că e Duminică şi e ziua poluării. Pardon, a protejării stratului de ozon.

Acum, mergând şi pe youtube, că n-am avut ce face, vi-am spus!, am descoperit faptul că Nesquick oferă 10 mii de dolari, celui care reuşeşte să îi impresioneze prin shake-uitul de Nesquick Quick. Mă rog, nu ştiu la ce produs face advertising, dar sunt absolut convins că atâţia oameni l-au cumpărat, că doară-doară or câştiga. Vezi cum a fost şi la Airwaves.

Poftim, ce fac oamenii pentur bani. Se prostesc! Unii se prostituează, lucru care va deveni legal în scurt timp, numai să aprobe deputaţii ăştia mai repede(gândul unora), alţii cerşesc. Alţii fură, alţii înşală. Deci clar, pe undeva se adevereşte faptul că: „Dragoste fără finanţe, nu e”. Că o fi iubirea oarbă, dar simte gustul banilor. Şi te schimbi cât aş clipi din ochi, doar pentru bani. Alţii însă, se sinucid din cauza lor, păcat. Putea fi o altă soluţie. Dar dacă nu spui, de unde să ştim?

Am fost din nou acceptat, la a 2-a sesiune de mentorat în cadrul programului „Mentorship”, la acelaşi mentor, de fapt e o doamnă, dar alt cuvânt nu ştiu să spun. O nouă clasă, suntem activi, cât întreg site-ul. O fi de vină şi că suntem noi mai altcumva. oricum, tot spre destindere, vroiam să vă dau un articol, de la Miry, cea care nu a vrut să mă creadă în legătură cu ceva. E amuzant, dar probabil în următorul va fi pus, ca să nu zică că l-am scos din arhivă!

Am aflat ceva surprinzător. Nichita Stănescu e bărbat.
Eu credeam că e femeie, că nu i-am văzut niciodată faţa. Şi numele e: Nichita, iar prenumele: Stănescu. Ei bine, eu credeam că femeie. Dar am uitat să mă gândesc la originea numelui de Nichita, care nu e românesc şi deci nu e de fată. Oricum, am aflat azi, în timp ce eram lângă o filială a bibliotecii, de aici de lângă mine şi stăteam să aştept cealaltă persoană, ca să fie prima care ia cartea, după mine, că se bate tot oraşul pe ea. Sediul principal se mută.
Aşadar am văzut afişul şi am făcut o descoperire mare.

Eu am văzut multe tâmpenii şi oamenii, dar asta trebuie să vă spun. Am avut o curte imensă, până ce a fost cumpărată şi ne-a mai rămas jumate. Vine o dnă. de la Primărie, că un domn Ianoş(scuzaţi-mă, dar nu ştiu cum se scrie) spune despre ceva.. extindere/demolare. Privim în şir curtea şi gangul de 1 m lăţime şi spune şi dânsa că nu ştie ce vrea omul ăla. Dar nici eu nu ştiam. Aşa, acum e hotelul şi acolo e angajat un oarecare om mai .. cu păsărici. NU că noi nu am avea. Acest om, s-a suit pe acoperişul terasei, îmbrăcat în alb şi cu o botă la el. Parcă era pastorul ce paşte nucile de pe jos şi scutură nucul de păcate. Ce păcat că nu am putut poza. Îmi vine să nu mă mai abţin din râs, atât de hilar era momentul ăla.

Pe final, e de vânzare o casă pe strada mea. Opt camere, 2 bucătării şi 2 băi şi etc. Deci e pentru două familii, o vilă aproapre. Preţul nu-l ştiu, undeva pe la 100 mii şi ceva de euro. Zona centrală!, ca mine de altfel. V-am zis asta, în caz că vreţi o casă.
Acum chiar e finalul. Deci, dacă nu ai finanţe, nici dragoste n-ai. Ai înţeles? Mâine să vii să mă iei cu avionul şi să mergem în Insulele Maldive cu vaporul, că altfel nu te mai iubesc! Ţâc, nu mai sunt eu dus cu valul de toate simplităţile, LUX-LUX nu glumă.
Cam aşa s-ar rezuma viaţa unora. Mă rog, mai e timp să devenim şi noi aşa, nu? Crezi că vei deveni aşa vreodată?
Până atunci, numai cele bune şi lăsaţi finanţele în pace, că vă ruginesc rotiţele.
Ceva ce mă şochează. De adevărat, sper că nu e.

Unul, nu doi!

8 comentarii

Din categoria Extra Selecta

8 răspunsuri la „Dragoste fără finanţe, nu e – chiar aşa?

  1. Edith

    Asta cu pastorul si cu nucile,mai ce oameni exista pe Pamant.2 NICIODATA nu voi deveni o pers care sa dea mai mult pe finante decat pe sentimente profunde ca si dragostea si cu asta am terminat. FF bine facut si chiar merita sa pui intrebarea tuturor. :bv: :bv:

  2. Mirela

    Super tare- tine o tot asa!

  3. M!ra

    Super fain :bv: …abia aştept articolul următor cu acea Miry, care aproape mi-a furat numele… 😀 :-h

  4. Mirela

    E o porcarie articolul urmator cu acea Miry, care de fapt o cheama Mirela, tot Mirela te cheama si pe tine?

  5. M!ra

    Dragă Mirela, dacă va fi o porcărie, asta eu voi vedea, fiecare cu gusturile lui. Pe mine mă cheama Mirabela… 😀

  6. nu stiam k maine ii ziua internatzionala a stratului de ozon 😐 bine k am aflat :))
    fain articol :bv: :bv:

  7. :mm: Ale mele, toate sunt faine. poate câteva excepţii. :drive: În rest, vă asemănaţi la ID-uri, la prescurtare adică 😀 :mda: ^_^

  8. Noi semne adăugate :D: :hbday: :ok: Şi scoase alea.. mai de cartier 😆

Lasă un răspuns

