Îmi petrec zilele, numărând orele

În lipsa inspiraţiei, mulţi dintre noi, cei care scriem, avem tendinţa de a publica cele mai interesante fantezii, visuri, secrete ale unora şi de ce nu, să vorbească despre bunica, despre bunicul, despre „Cum îmi petrec eu timpul liber” şi chiar despre trăirile lor interioare bulversate de mai ştiu eu ce chestie, pe care o pot relata. Nu contest decizia nimănui, că fiecare îşi are propriul gând prin care ei pot atrage alţi oameni, înspre fericirea lui, ca persoană ce se doreşte respectată, de altfel şi eu. Dacă eu aleg de fiecare dată ceva amuzant şi ştii să dezvolţi, că dacă m-aş pune să-ţi tot dau „mură-n gură”, n-ar mai avea farmec şi aş umple locul pe degeaba. Dar sunt oameni care înţeleg şi dezvoltă, iar o creativitate mare te poate duce atât de departe cu ceea ce avea să însemne pentru unii o banalitate şi ceva tâmpit, de zis. Pentru mine, e foarte bine când vine careva să discutăm pe un anumit paragraf, din ceea ce am relatat şi să ne distrăm copios, chiar dacă în prim moment nu m-a atras. Că de, doar nu voi râde singur ca un oligofren şi să zică lumea că ce ştiu ei ce mai am. Bun, cu şi despre asta s-a terminat. De fapt nu, dar mai e timp. Mie-mi place să lungesc, când se poate. În rest:”Nu te lungi mai mult decât ţi-e plapuma.”, că îţi e frig şi d-aia. Da’ bine, vara nu dorm cu plapumă ci cu o pătură.

Îmi petrec zilele, numărând orele. Clar, nu am altceva de făcut decât să stau aici şi să privesc „Sticla colorată”. Că mi-a tot venit în minte, de la o piesă de teatru(Salonul 6):”mănâncă şi se cacă”, deci nu sunt vorbele mele, dar ne caracterizează pe mulţi. Cred că am început să am curajul de a folosi şi alte cuvinte aici şi nu numai. Poate anturajul cu vizitele pe care le fac pe Internet e de vină. Am zis poate şi mai departe nu contează. Dar timpul ăsta aşa zboară, că mi-am tot propus să fac ceva şi nu am reuşit. Bine, că până la acest moment, Jumară Blog este cel mai reuşit proiect al meu, lângă Creierulcuplete. Ce bine te simţi atunci când ştii că vine lumea şi îţi aduce respect şi laude(mai trebuiesc şi din astea, pentru orgoliu. Nu?) care mai de care, aşa cum se ştiu ei exprima. Altul prin oferire de bunuri virtuale, altul prin prezenţa lui de zi cu zi, iar ecemplele pot tot continua. Şi continuă ele până la epuizare, dar desigur că nu mă chinui eu să le văd pe toate, chiar dacă nu le comunic.
Deci mâine e ziua cea mare, când dărilor dau socoteală şi văd că nu plătesc şi deci, nu am servicii. Cine se oboseşte să plătească totalul de servicii: telefonie, hoting, domeniu, serviciu special mesaje? Nu e mult, doar 20 Eur, pentru luna asta. Glumeam, dar costul lunar se va ridica la această sumă şi o optimizare de costuri e bun venită. Cine ştie la ce soluţii o să mai apelez?

Un screenshot, cum în ciuda faptului că se specifică clar o graţie de 30 zile, ei te intimidează şi nu mai specifică acest lucru, doar lăsându-te să crezi că într-adevăr aşa va fi. Şi dacă va fi aşa nu le plătesc deocamdată, vă repet imediat după screenshot adresele. Parcă sunt în tranşă acum şi ar pica ceva din cer. Mă rog, e şi 11 Septembrie.
Intimidare, pentru bani

Dacă cineva are la îndemână un alt cod, îl accept cu plăcere, dar să aştepte până mai târziu.
Site-urile prin care Jumară Blog va fi accesibil din data de 12 Septembrie sunt:

http://jumara.co.nr
http://jumara.creierulcuplete.net

Să vă familiarizaţi câteva zile! Că mai apoi revenim la normal, dar şi astfel de momente sunt bune. Cred. Până atunci, sărbătoresc prin a vă da vouă prilejul de a crea un bun cocktail sau mix, depinde ce ştiţi să faceţi. Să ne daţi şi nouă reţeta, prin care l-aţi convins pe barman că e o băutură bună. Şi „don’t shake it too much, it’s not Orangina”.

Deci aştept rezultatele voastre şi opinii despre situaţia creată.
Numai bine şi nu uitaţi de acele două căi de acces!

10 comentarii

Din categoria Mixed

10 răspunsuri la „Îmi petrec zilele, numărând orele

  1. Scorul meu este 4010! Cel mai mare, de până acum. :mda:
    :raule: Of, ce mă enervează ăştia cu voucherele lor. :ochii:

  2. eh, scoru meu ii`2159 😦 vad k nu ma pricep :mm:

  3. Edith

    Sincer nu m-am jucat asa k nah sorry in rest numai de bine :bv:

  4. saracu om`:)) akuma` s`o facut tot verde la fatza:)) da scoru` ii mai mare`: 3987

  5. Foloseşte Cranberry Juice, că ăla cică e bun. Am avut 4452. :heart: :uhuu:

    Acum 4694. Ce mai, mă pot angaja într-un bar, că doar de aia mă şi cheamă BAR.

  6. M!ra

    Ha!! V-am spart pe toţi!! Cel mai mare scor 5810!!!! Îi mai fain site-ul cu un joculeţ!!:)

  7. M!ra

    Care mă întrece?? 7036…aştept să văd… 😀 :uhuu:

  8. M!ra

    I really am the best!! :uhuu: :uhuu: 7564 :uhuu: :uhuu:

  9. Mdeci, cine reuşeşte să o întreacă pe Mira(cel mai mare scor :ce?: ) , dar cinstit!, va primi ori un suc, ori o bere :bere:(la alegere):myea: sau doar felicitări. Depinde de locaţia voastră. Deci, shall we go again? :> :ehee:

  10. cristi

    6580…vam spart!!. ben amuh haideti la o bere :bere: :bere: :drive::D

Lasă un răspuns

