Cum să o iei şi cum să o dai … replica

Întotdeauna parcă trebuie să începi cu formule de salut. Şi atunci eu omit câteodată aceste formule, pentru că mi se par uneori prea linguşitoare. Aici, în titlul ăsta, pe care probabil mulţi l-aţi confundat cu o expresie „dură”, dacă şi numai dacă vi-a fost gându la prostii. Al meu cred că a fost, din moment ce eu am sugerat faptul că şi voi v-aţi fi gândit. Postul nu cred că include de prima oară şi Dl. şi Dna. „Caşcary”, care vor fi cândva (neprecizat, că nu ştiu dacă va fi, ca ei să fie) printr-un post uitat de lume. Că s-a întâmplat dintr-o neatenţie şi neştiinţă ca eu, să vă acuz că nu aţi citit „Care termen?”, unde cu siguranţă vă prăpădeaţi de râs, asta în cazul în care chiar l-aţi fi citit. Aveţi orecum noroc că am fost neatent la detalii şi atunci nu am avut cum să vă monitorizez activitatea, timp de câteva zile. În rest vă aştept cu ardoare în orice clipă, la orice oră, la orice vârstă şi .. în oricare desfătare.

Bun, fiind acelea spuse, mai departe se deplasează cursorul de editare şi pleacă până la capăt, de unde începe un alt rând prin care eu îmi exprim ceea ce am pe .. aragaz la foc, unde-mi fierbe oala. Şi oala mea, e întotdeauna plină, că doar trebuie să hrănească (scuzaţi-mi expresia!) „porcul din mine”, sau mai bine zis .. acea parte în jos foarte neelastică, de ţi se rup fibrele elastane sau cum, de atâta grăsime, de unde şi vergeturile.
Măi, unii stau cu burta pe carte.. alţii cu burta-n soare.. alţii cu burta la gură.
Păi eu sigur nu aş sta cu burta pe carte, că săraca de carte care poate nu e şi a mea suferă de atâta povară ce-i stă în spate. Sau în faţă, depinde cum te pui pe ea. Şi burta asta pe carte cred că nu e un exemplu atât de bun, ca să te îndrume cineva să înveţi. Nu că nu ai fi conştient de acest lucru, dar lenea şi comoditatea nu mai e un lux. Până şi pe mine mă doboară aceste 2 lucruri, în sensul în care nu fac ceva folositor. Ba da, poate doar pentru Jumara.ro, ce cu această ocazie reamintesc tuturor, că din 11 (comemorează serverele, eu şi voi) până în 15 intrarea pe site se face cu ajutorul http://jumara.creierulcuplete.net.
Cu burta la soare reflectă iar comoditatea şi lenea ce survine în viaţa fiecăruia dintre noi, la un moment dat, mai mult sau mai puţin. Că era să îmi fie şi mie lene, dar vin eu cu burta la gură.
Măi, dar ai tăi nu te-au învăţat că nu e bine să vorbeşti cu necunoscuţi? Bine, aici fiind vorba despre femeile care au fost însărcinate şi abandonate.
„E cu burta la gură şi tac-su vrea să o omoare!” – Cam asta se întâmplă, când cineva foloseşte această expresie. Dar nu-i nimic, că nu intrăm în detaliile lor, că nu am trăit eu o astfel de experienţă. Normal, că trebuie să gândeşti de 2 ori, înainte să scoţi ceva ce.. nu ţi-ar duce binele din lume.

Cum să o iau.. replica

Deseori sunt nevoit să ascult injurii la adresa mea. Ele sunt cauzate fie din cauza că este o persoană arierată (înapoiată mintal), fie că aşa a învăţat el că trebuie să se comporte într-o situaţie ce poate fi rezolvată pe cale amiabilă, în cazul în care e jale. Şi mai demult, luam aceste replici în serios. Iscam scandaluri adevărate, ce se pronunţau ca fiind unele din cele mai îndelungi. Că doar n-a fi raiul pe pământ, avem parte şi de această categorie de oameni, care surprinzător sunt agreaţi mai târziu, pe măsură ce deprinzi noi cunoştinţe în ale .. „prostiei”.
„Hai sictir !”, aş spune. Dar acum nu îmi mai stă în caracter. Zică lumea ce-o vrea, că pe mine mă interesează altceva. Şi demult încep prin nebăgare de seamă, la orice tentativă de a altora pentru întărâtare. Gata cu replicile, că destule am avut, rare mai am.. ca să îmi fie adresate.

Cum să o dau .. replica

Şi acum generalităţile. Ai dreptul la replică, atunci când eşti angajat într-o discuţie cu un altul. Nu ai dreptul să intervii într-o discuţie, că doar nu e conferinţă să participe oricine, când zic discuţie asta însemnând ceva particular, care se poate defăşura între mine şi acea persoană. În fine, dau replicile, care-mi sunt acum prea necunoscute, că-s atras de altceva.
Prostia şi râsul de o prostie primează. E ceva clar că întotdeauna e mai atrăgător să asculţi o bârfă plină de ură, un zvon sau mai ştiu eu ce mijloc de informare există: „Someone has to do the dirty job.”, că şi bine spune această replică, atunci când eşti pus într-o situaţie delăsătoare pentru celălalt. Şi mai mult aici nu e de zis, că oamenii tot oameni rămân. Cu precizarea: nu doar oameni omenoşi ci şi oameni cu bun simţ.

Mă plimb pe stradă, aducând ceva şi mă angajez într-o traversare, când iar o doamnă rromă mă agaţă cu botul.. maşinii. Credeam că răbufnesc în replici, pentru ceea ce a făcut. Normal, că atunci când vorbeşti la telefon şi cu o mână conduci, nu ai timp să mai şi atenţionezi prin semnalizare, că vrei să o iei într-o parte. Şi eu mergând liniştit, ea dă cu botul în mine. Nu-i nimic, trec strada mai departe, arunc o privire dispreţuitoare(ca şi dna. care a fost indignată de faptul că două persoanlităţi de aceeaşi etnie de care am vorbit, i-au luat-o în faţă) şi îmi continui drumul. Că doar aşa-i zicala:”În viaţă mergi mai departe.” . Sper să nu mai am de lucru cu astfel de persoane, pentru că mie nu îmi convine să fiu călcat, lovit cu carne şi agresat. Deci am fost odată ameninţat de 3 inşi, care vroiau să îmi fure telefonul şi până la urmă am scăpat cu greu de ei, nu ştiu de ce nu reacţionasem cumva cu ei. Când se instalează frica, greu e să faci faţă situaţiei. Şi alteori era o dnă. ce vroia doar să mai fure şi ea de la unii. Stau să trec strada şi la un colţ: „Hopa Mitică!”, mă ia cu un cuţit sub ameninţări. Deci acum ştiţi ce a fost şi de ce evit. Să-şi revină, că nu e loc pentru tâmpenii!

Recent am început să comentez cu diferite persoane, pentru că îmi permit doar cu ei şi în limite de bun simţ. În rest îmi place să îmi iau o porţie copioasă de râs, împreună cu M!ra, care întotdeauna vine cu ştiri ce ne plac şi ne fac să nu mai putem ţine mâna pe tastatură, ci pe burtă. Şi zic burtă, că începe să te daoră de la atâta râs. Uneori mă şi gândesc, ce zic vecinii că mă apuc să râd atâta de zgomotos şi cu alură de guiţat. „Florinel – coadă de purcel” (Că pe mine mă cheamă şi Florin, dar accept Răzvan. În casă şi doar pentru alţii „Foni”, că alţii încă nu au stadiul pentru care ei să mă numească aşa. A, apropo. În urma pozei cu gardul şi „my feet” din „Aşteptarea-şi are postul”, s-au trezit noi amintiri, din alte vremuri. Şi unde vroiam să ajung cu aceste porecle, că e de prost gust să atribui nume de animale şi alte creaţii tâmpite ce pot trece prin cap unuia care ar mult tupeu şi .. creativitate nedescoperită.)
O paranteză lungă, ce vine ca o dungă, pe cămaşa mea preferată, din dulapul cu erată.

Că am eu ceva cu căsătoriile şi cu numele de familie ce mi-ar prinde bine: Fazecaş, Jumară şi care ar mai fi fost de-alungul anilor, a venit acum: Şistrada. Ce a venit, atunci când mă plimbam cu o verişoară pe stradă şi începeam să ne ciondănim, „ca pruncii cei mici”, i-am spus că e nefiresc să ne comportăm aşa, pentru că lumea ne-ar considera „nişte nebuni”. Şi atunci i-am dat numele de Florina Şistrada. Şi eu aş vrea să fiu Răzvan Şistrada sau Jumară ? Ce mai preocupări am eu acum. Dar de-abia aştept momentul când „vine şi vremea mea”, că tare încântat sunt de astfel de pilejii ce le voi avea. Bun, gata cu astea şi la restul ce e mai în jos.

Cât timp eu încercam din răsputeri să instalez The Sims 8 in 1 pe laptop, stăteam şi pe internet, dar mai târziu mi-a venit ideea de a intra şi a mulţumi cititorii Jumara.ro . Nu am reuşit instalare, dar măcar am avut ocazia de a mă experimenta. Stăteam eu cu KissFm şi MessAnger plus Mozzila Firefox şi mă tot întrebam: „De ce merge atât de încet?”, iar după câteva minute se resetează conexiunea.
Problema :

Poftim virus

Deci se conecta la internet, fără nicio problemă, până când l-am depistat şi nu am şter dll-ul. Deci el tot există şi aceeaşi problemă o are Windows-ul. Oricum, cred că încă 2 zile îl mai pot folosi pe deplin, deci Internetul nu va mai afecta atât de mult acest laptop, care oricum s-a defectat de 5 ori, tot din aceeasi cauză.

Rezolvarea (inutilă):
Lamerz
Ştergerea acelo fişiere nu a ajutat cu nimic. Pe mine nu m-a afectat, decât atunci când vroiam să dau Save&Continue şi nu puteam, că el downloada ce ştiu eu. Nu e al meu, deci nu mă implic mai departe. Plus că m-am chinuit o zi întreagă să bag netul, ca mai apoi să îmi dau seama că de vină era cablul TV, făcut anapoda de atunci, din luna Iunie anul trecut. Deci de atunci mă dezbat eu cu lumea cibernetică. Oricum, mulţumit am fost de zilele ce au trecut.

Şi mai departe sper că totuşi să răspundă careva chemărilor mele, pentru oricare scop pentru care i-am solicitat. Până data viitoare, numai bine şi alte formule de încheiere, că aştept comentarii din partea voastră. Aştept ca acele 4 zile din 11 PÂNĂ în 15, să accesaţi site-ul prin adresa specificată mai sus, cu roşu. Şi mai aştept să votaţi până pe 11 la pollu-ul ce l-am deschis de foarte mult timp, prezent în „Exprimă-te” şi în articolul anterior.

Vă salut din toată.. „Cum o iau şi cum o dau .. replica”.

3 comentarii

Din categoria Extra Selecta

3 răspunsuri la „Cum să o iei şi cum să o dai … replica

  1. Edith

    tot ce pot spune :bv:dc? ff simplu oricine poate primi o „agresare verbala” sa spunem asa la care este asteptat o replica cat mai favorabila. :oh:

  2. M!ra

    Ioi Răzvi, nu mai pot aci de râs, ăsta îi un articol foarte tare, comedie nu altceva :))…da’, îmi place că apar şi eu în articol:D….aşteptăm următorul…:), laptopul ăla îi terminat săracu’…:)…:))

  3. Hai că-i bine. Pân’ acum sunteţi doi, din aceiaşi clasă care, după mine scrieţi cu diacritice. O fi o coincidenţă? 🙂

Lasă un răspuns

