Viaţa ca o piaţă şi “Caşcary”…

Din nou reîntâlnirea noastră a fost puţin amânată de capriciile vremii şi de faptul că am fost, din nou privat de libertatea cibernetică. Că întotdeauna se iveşte ceva, prin care eu să fiu îndepărtat de calculator şi să nu mai am acces la privilegiile oferite de .. voi, pentru mine.
Motivul e unul şi acelaşi pentru mine, când nu pot să stau la calculator. Îmi ocupă locul întotdeauna ori sora, ori vecinele (rareori,dar bine!), ori verişori(rareori,dar chiar foarte bine în ultimul timp) şi exemplele pot continua.

Eu sunt alergic la 2 lucruri, ce contează enorm pentru mine. Sau aş putea denumi :”Ce-l poate face pe Răzvan să cedeze..psihic”. Prima chestie e atunci când eu trebuie să stau lângă o persoană care mănâncă ori cu gura deschisă, asta însemnând că „plescăie”, ori lângă o persoană care „soarbe” liniştit din nervii mei. Deci mă puteţi pune la un test, să vedeţi că nu rezist mai mult de 5 minute. E extraordinar de enervant şi chiar mi-ar veni să snopesc persoana în cauză, pentru că n-a învăţat acasă să se comporte la o masă, civilizat.
A 2-a problemă e atunci când trebuie condiţionat de către cineva din familie, să cedez locul care ţine de operarea computerului, unei alte categorii de persoane menţionate mai sus. Mai mult de 4 ore nu pot să rabd chinul, când acea persoană nu are nici cea mai vagă idee despre ce fac eu la calculator şi de ce mi l-ar trebui mie în acel moment. Se declanşează o furie nejustificată oarecum, pentru că suntem într-un stadiu de relaţie şi problema e doar PC-ul.
Sunt dependent de PC?

Am relatat cele de mai sus, că aşa s-a întâmplat în zilele astea, că nu am avut cum să relaţionez cu voi şi să mă manifest. Şi întotdeauna în ceva rău e şi bine, vecina despre care tocmai ziceam că-mi ocupă locul, şi-a adus laptop-ul cu ea şi e aici cu mine. Problema e că eu vreau net, ea The Sims(8 in 1, o săptămână am stat pe net pentru el). Şi nu ştiu nicicum să soluţionez conectarea către Internet prin PPPoE. La mine merge, la ea nu. Trebuie să fie o rezolvare, pe care tot nu o ştiu.

„Viaţa ca o piaţă şi „Caşcary” „ vine în urma deciziei mele de a mai face câteva schimbări în site, care nu prea se văd. Şi cum la alţii inspiraţia le vine pe „tron” (wece), mie îmi vine în pat. Mă rog, nu fantezie ci inspiraţie pentru Jumară, care întotdeauna ştiam că va fi ceva de care nu mă pot despărţi şi nici nu te poţi despărţi. Asta din 26 am spus-o şi va fi valabilă cel puţin până când eşti îmbătrânit/ă. Deci în 26, iar sărbătorim ziua lui Jumară Blog, fără artificii şi bomboane sau premii în bani, ci cu mulţumiri şi urări de bine.
Oricum mai sunt 6 zile de Jumara.ro,pentru că nu mă sinchisesc să plătesc domeniul,până în 15. Şi atunci sunteţi obligaţi să intraţi de pe : http://jumara.creierulcuplete.net , întrucât la Jumara.ro o să vă zică că eu nu am plătit serviciile prestate de ei. Banii mai au timp, pentru mine, că în rest: „Timpul înseamnă bani.”

Şi aici e loc de mai multe interpretări, în tema titlului ales, dar nu mai am cum să vorbesc despre ele şi atuni renunţ la această idee din cauza că eu iarăşi: Nu suport ca cineva să se „benocleze” la monitor, în timp ce eu scriu sau vorbesc cu câtva persoane pe messenger. Asta nu ar fi o scuză atât de acceptată de fiecare dată, dar eu încerc să găsesc soluţii ce rămân fără răspuns.
Oricum despre Caşcary vorbesc. E un personaj relativ nou creat, de imaginaţia şi eventual neştiinţa în pronunţarea corectă a „Cash&Carry” în lb. engleză, ce m-a cucerit prin numele comic ce îl are. Aşa că automat a asimilat Selgros cu dna. Caşcary că în reclamă era o doamnă la cumpărături, săraca de-abia mai putea duce coşul şi atunci eu am zis că nu numai pentru Selgros e bun personajul dnei. Caşcary. Cred că şi în blogul meu, vor fi pe viitor personaje ce le voi numi: Caşcary. Şi desigur că atunci când voi atribui acest nume cuiva, înseamnă că şi reflectă comportamentul persoanei sau gândirea. Caşcary fiind acum o familie. Dna. şi Dl. Caşcary. Doi oameni de excepţie, ce-ţi vin în întâmpinare, când ai nevoie de amuzament, asta doar aici pe Jumară Blog!

M-am decis ca întotdeauna să nu mai postez articole cu imagini, ce nu.mi aparţin şi pentru care nu am obţinut confirmare de folosire a lor în oricare scop. Deci vă dau adresa de acum încolo şi atunci vizitaţi site-ul lor,pentru care eu nu voi fi nevoit să mai răspund de alte fapte ale mele, inconştiente sau neştiute. Plus că unele articole vor avea adăugate specificaţia faptului că: „Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.”. Atunci nu mai trebuie să se desconsidere persoanele respective, ca şi cum eu aş fi lansat un război personal între ei. E o glumă, la care trebuie să râzi şi tu. Defapt aşa era şi până acum, dar unii nu pricep. Cum nici eu nu pricepeam până mai târziu când am văzut că oricum nu contează ce zice altul despre tine, atâta timp cât ceilalţi te cunosc.
Nu credeam că voi ajunge la astfel de măsuri, dar pe cuvânt că mă voi implica ca toate materialele ce vor fi aici, să fie legale şi să respecte toate drepturile lor, a .. celor de la care le preiau. Şi în viitor, cred că vor fi unele interviuri exclusiviste pentru jumara.ro, din partea unor personalităţi cunoscute. Şi acolo clar nu cred că va fi careva de acord să se spună lucruri rele, deci o cenzură bun-venită. Aştept cu nerăbdare un prim astfel moment, pentru ca voi să fiţi şi mai impulsionaţi în a fi alături.
Motto-ul meu era cu un scop, ca voi să vă implicaţi.. Se pare că nimeni nu a vrut să participe la secţiunea de „Creaţie”, dar nu-i nimic. O nouă sesiune deschisă pentru astă secţiune va fi deschisă ceva mai târziu de Octombrie.

Şi INFO-ri pentru blog, vă puteţi abona la Newsletter şi primiţi e-mail ori de câte ori este un articol nou şi un sumar prezentat. Doar apasă:”Abonează-te!” din bara de informaţii.
Mai e ceva,eu până în Septembrie 11 am pus ca voi să votaţi ceva în legătură cu Jumară Blog.
Tot în Septembrie 11 expiră Jumara.ro şi tot în 11 Septembrie se comemorează victimele din acel accident. Deci să spunem că e o zi de comemorare pentru americani din partea serverului, a mea şi a voastră.

Ţin să anunţ că această opinie pe care v-am cerut-o, nu e pentru că aş fi disperat că nu ştiu cum mă consideraţi, ci pentru că am simţit nevoia de mai demult, de a vedea progresul realizat de atunci şi până acum. Bine, că nu toţi aţi votat(trei inşi), dar aveţi ACUM! ocazia.Poll-ul este prezent şi în secţiunea „Exprimă-te” de ceva timp.

Că orice articol are un sfârşit şi la mine se încheie articolul, dar cu un oarecare regret că nu am putut continua totul, ca voi să fiţi surclasaţi în topul „celor care citesc Jumara.ro şi care au răbdare”, dar ne întâlnim data viitoare, unde precis că voi avea şi timp şi bani (aveam eu şi titlul :”Timp n-ai,bani să ai!” ), iar toată lumea va putea fi mulţumită din toate punctele de vedere ale mele, desigur.

2 comentarii

Din categoria Selecta

2 răspunsuri la „Viaţa ca o piaţă şi “Caşcary”…

  1. Mira

    Interesant, dar ai ceva cu 11 septembrie, in rest e foarte ok….waithing 4 the other article..aaaaa, şi am uitat ceva…măi da’ nu ai bani sa plăteşti pentru siteul ăsta? just kidding:P

  2. razvi… :ce: raspunsu` la intrebarea` „sunt dependent de PC?” ii` cu sigurantza` DA b-) si` eu is :mm: sper` sa`mi treaca :-h

Lasă un răspuns

