26 – ziua lui Jumară

Că mult n-a trecut de ultima dată,am venit c-un articol ce să delecteze viitoarele idei posibile întâlnite în calea-mi și pe care par de părere că vă menține pe lângă mine. SPAȚIU Că întotdeauna sunt limitat de ceva,de data asta e telefonul care în urma unor descoperiri mai vechi a realizat că: schimbând rețeaua merge orice aplicație ce implică internetul nelipsit de noi toți. După bani aruncați pe experimentări, Opera Mini merge cu brio. Alt mijloc nu găseam în privarea de libertate cibernetica de aici.În numai 1024 caractere pe sesiune greu mă împac cu totul. Și de e greu aici.. nu știu unde e mai mult. SPAȚIU Și acum din : „Cum e unde ești?” Greu de dat un răspuns plauzibil,în condițiile în care nici eu nu mă așteptam.Întâi de toate au fost emoțiile nefondate pentru care nu eram pregătit.fiindcă nu depășeam pragul psihologic prin care vă lasam pe voi ca cititori și pe Jumară ca .. ce mă gândeam eu. Nu am pretenția de a număra toate caracterele rămase,dar văd că se limitează.

Un comentariu

Din categoria Selecta

Un răspuns la „26 – ziua lui Jumară

  1. Îţi ofer o floare… moartă… şi o lamă (animal)… ca să aibă cine să-mi transmită mesajul zilnic spre feţişoara ta… chiar dacă nu ştiu cum areţi… Glumeaaaaaaaam… Să trăieşti în puf de-acum încolo.

Lasă un răspuns

