Că vine şi ultima întâlnire..până când vin

Şi aţi aflat,de la evenimentul anterior,cu suliţe şi trâmbiţe,că vine şi vremea mea.Mă rog,vine plecarea spre o săptămână relaxantă(epuizantă,în cazul în care persoanele-s nu tocmai pe placul meu) plină de evenimente care mai de care,precum certuri sau incomodităţi sau poate ceva mult mai bine. Că de când am tot nimerit să plec singur,tot nemulţumit am fost.Dar măcar merg acum a 2-a oară.Că mie nu-mi ajunge odată! Dacă s-ar putea şi o vară-ntreagă,aş fi tare mulţumit.

Jumară,vine cu mine.Deci nicidecum nu stă acasă să se pună praful.Face ce face şi tot dă ce poate.Dar să sperăm că mai rămân cu mb,că altfel e jale.În orice locaţie mă deplasez,trebuie să am cu mine Internetul.Fără el,totul e plictisitor.Şi nu ar fi plictisitor,dacă cei din jur ar avea iniţiative sau idei ” ieşite din comun „.
Ce-mi place mie acum : Suntem numai 48 persoane.Nici mai multe,nici mai puţine.
Şi eu,ca un om care e obişnuit să aibă pretenţii(asta numai în anumite cazuri excepţionale),m-am gândit că n-ar fi rău să călătoresc la cuşetă. Şi ceilalţi 47 la a 2-a.
Întrebare : E normal d.p.d.v moral,ca eu singurul să fiu cel care-i părăseşte pe toţi,pentru confort?
Eu răspund : Sigur că da! Doar sunt banii mei,alegerea mea şi confortul meu în mijloc.Ce vină au ei,că n-au fost informaţi pentru faptul că : doar 50RON te salvează de la servicii mizerabile oferite chiar şi în trenuri în regim Rapid. Deci,la întoarcere să facă bine să rămână cu bani,mai dă 25RON şi gata se bucură de confort.

În urmă cu câteva sau o săptămână,vă anunţam că am fost ales de script să câştig.Şi am câştigat,banii s-au dus într-un oarecare post şi au mai rămas premiile.
Acum,chiar dacă eventual am spus că voi face o poză cu mousepad-ul sau tricoul,n-am să mai fac acest lucru că nu am dispozitiv momentan.Dar vă dau un scan de la „Notă de transport”.Cred că un exemplar trebuia să rămână la ei,dar nu mai contează.Nici măcar semnătura n-au cerut.
Dar am totuşi o nelămurire.Scrisul de mână nu suportă diacritice?
Vezi : „P U Ţ U L lui Zamfir”

Şi tricoul e unul marca : „Fuit of the loom”,unul albăstrel XL pe care scrie mare cu un logo firma de la care am primit.Şi pe mousepad,cică mai apoi am aflat că au copiat design-ul de la o fostă promoţie de clasă dintr-un liceu important din oraş.Dar nu ştiu unde aş putea umbla cu acel tricou,eventual prin casă.Mie îmi trebuie unul cu Jumară,pe ăla numai la mare l-aş purta,pe plajă sau eventual la ştrand,bazinul de înot.

Vorbeam cu cineva pe MessAnger,de care nu mă voi despărţi nici pe tren,nici la mare şi va fi mereu cu mine,dar nu şi eu mereu online.Şi vorbind,am amintit câteceva,printre care :
Eu mănânc cât un porc sau cât o scroafă? Eu cred că un porc nu mănâncă atât de mult,cât o scroafă.Şi acest cuvânt : ” scroafă ” are mai multe înţelesuri.
Te adresezi aşa unei femei fără caracter,care văd că şi în DEX e acceptat aşa ceva.Mai apoi te adresezi cu scroafă,unei perosane care a mâncat excesiv de mult.Sau te adresezi cu scroafă unei persoane,căreia ţi-a făcut ceva şi ţie-ţi convine într-un fel,dar consideri faptul ca fiind unul nesimţit. Şi eram eu des criticat când spuneam ” poarcă „,de parcă nu ar fi existat această formă.Ei bine ea există.Dar nu ştiu în ce context aş putea folosi.

Şi încă ceva,că eu aşa mă adresez vouă. Nici dacă aş fi vrut să aflu relaţii întrea anumite persoane,n-al fi dat de aşa ceva. Că n-are rost să ştie toată lumea,numai persoana carre a vrut să mă contacteze,care încă mi-e datoare,dar n-are de-aface că nici nu dă ochii pe aici.Şi vă povestesc unele întâmplări la telefon care ne-au făcut să ne distrăm puţin.(zic pe noi,că acea conversaţie se auzea în toată casa.) . Acum încep,de mai jos :

Conversaţie cu interlocutorii persoanei care trebuia să răspundă :
„-Bună seara, X este acasă? ” (X – doamnă)
„-Nu,încă n-a ajuns.Încercaţi mai târziu!”
„-Cum,că zicea că ajunge în 5 minute şi au mai trecut încă 20.”
„-Doamnă,ea e la WC ! ”

Sinceră femeia,şi până când să apară X,vine Y. (Y-soţul) Aceştia vorbeau neîncetat,până când presupusa ar ieşi de la baie şi când să iasă, le urează concediu plăcut şi altele. Ca să vezi, vorbea singură ! Soţul aceleia a pus receptorul jos şi dânsa vorbea singură.
Da,se mai întâmplă aşa ceva.

Şi acum ceva spectaculos.În premieră pentru Oradea,turişti care vizitează şi pentru noi toţi.

Faceţi click pe banner şi intraţi direct în site.Trebuie să aveţi Internet Explorer o versiune mai nouă.Păcat că nu funcţionează cu restul.Aveţi la dispoziţie monumente şi instituţii publice precum şi alte atracţii,unele însoţite de videoclipuri din vremuri de odinioară.Chiar foarte reuşit !
Adresa : http://virtual.oradea.net

Şi că tot nu mă abţin eu,vincu un horoscop care a trebuit să-l traduc.Nu că mă iau eu după el,dar ce se spune aici,o caracterizare generală este adevărată.Mă rog,nu toate ce se spun acolo,dar în mare parte da.

Zodia Scorpionului (23 octombrie – 21 noiembrie) „Mă tem de trădare”

Cum e zodia asta?
La capitolul obsesii şi frustrări, Scorpionul deţine supremaţia. Este cel mai frământat şi suspicios semn din zodiac.

Ce „păsarele” are?
Veşnic nemulţumit, suferă de obsesia perfecţiunii. E extrem de exigent, atât cu sine, cât şi cu ceilalţi. Investeşte totul, dar vrea totul în schimb. Are însă un dispozitiv intern hi-fi pentru detectarea fisurilor, si reacţionează intens la ele.
Veşnic în gardă, se amorsează instantaneu (chiar înainte de a apărea motivele reale, pe care parcă le presimte) şi rămâne amorsat.
E adevărat că are mania secretelor, îi place să manipuleze lumea, e gelos, uşor paranoic, obsedat sexual, distructiv si autodistructiv. Dar are o personalitate fascinantă şi plină de resurse, fiind capabil de performanţe uluitoare.
Aşa că merită să-l admiri şi să încerci să-l înţelegi, în ciuda „umbrelor” sale.

Când face urat?
Dacă i-ai greşit, nu te amăgi crezând că va uita. Nu uită niciodată şi ţi-o plăteşte când ţi-e lumea mai dragă.

Că eu aşa zic totdeauna : „Dar o să mă apuc!” .Şi de orice mă apuc,mă las.Ori că e prea greu şi nu mai am răbdare,ori că mi-a pierit cheful şi pierd vremea-n altă parte.
Dar,tot o să mă apuc eu de ceva din curte,unde am acolo un ditamai sistem vechi ce suportă CD-uri Audio.Deci până mă întorc înapoi,să-mi recomandaţi un set de melodii bune numai de făcut ceva mişcări pe-afară.Credeţi-mă că am nevoie !
Până atunci vă pun ceva ce am şi-n status de câtva timp.M-au copleşit versurile.
Problema la această melodie e că sunt atâtea versiuni de către cine ar fi cântată.Odată de Cylsound,odată de The Drill iar altădată de The Drill and Mr. Fingers şi încă o variantă cu Mr.Finger şi Da Hool. Sincer nu am mai întâlnit o asemenea situaţie.
Rămân atunci la Cylsound – Get Drill and work
show_64f985430cd843(448, 46);

Status : ” go now go now ! come on come on ! What ur waiting for ? put ur buck in it..just a little more ! Come on ..I want to take ur brum ! Go now go now ! Jumara.ro”

Şi cam atât până data viitoare,care nu ştiu când va fi. Depinde de orice.
Cele mai bune intenţii şi salutări vă transmit.

Ca să nu mă plictisesc,vă rog să descifraţi acolo la Jumară Info,numărul meu de telefon şi faceţi bine şi mai întrebaţi-mă de viaţă.

2 comentarii

Din categoria Extra Selecta

2 răspunsuri la „Că vine şi ultima întâlnire..până când vin

  1. M!r@

    Mno ce sa zic…mijto, keep up the good work! Distractie placuta la mareeee!! (pentru a doua oara).

Lasă un răspuns

