Îmi încep sezonul la sfârşit,dar totuşi la un început

Că aici îmi tot schimb fraza,continui cu ea cum o vedeţi,până la capăt şi unde zice-se că se termină,adică vine un sfârşit pentru că dacă ar continua nu ştiu ce ar mai fi.
Ultima oară când ne-am văzut era ceva trist,cazul prezentat,dar astăzi am spus că să mai ies din ton prin : ” Plimbarea prin ştranduri,unde locul ţi-e păstrat ” .

Pentru ieri,că n-am avut timp,eu fiind ocupat cu în d’ale momente de precizie emoţională,am uitat să urez tuturor : MARIA,MARIAN,MARINELA,MARINA,MARIANA şi alte derivate : „La mulţi ani !” .Mă iertaţi voi,cei care sunteţi cu aceste nume,că nu am apucat deloc să vă transmit aceste urări.Dar dacă cumva vor fi alte ocazii şi se v-a întâmpla din nou,să ştiţi că eu oricum aveam intenţia.

Eu,astea-s din serialul : ” Ce făceam vara,odinioară „,am fost obişnuit să petrec o vară-ntreagă pe la ştranduri.Şi unul,nu oricare ! O bază sportivă,unde au două bazine de pensionari(mă rog,unul de înot şi unul cu apă excesiv de încălzită..sau caldă,că e geotermală.Dar din câte am înţeles e încălzită de ei,că altfel bazinul mare ar fi fost mai cald) printre care se scaldă şi tineri,fii de bogătani sau mai degrabă nu de ei ci de oameni ai legii.
Şi aşa mult îl frecventam vara trecută,că precis că mi-am făcut norma şi pentru acest an,că doar de aceea n-am mai fost. Bine,sunt alte motive neştiute sau neprecizate precum : lenea,distanţa sau ce ar mai fi. There is someone who knows all !

Trântor sunt de când mă ştiu. Nu fac altceva decât să stau în mijlocul căşii (camera,că e plasată aşa) şi să mă benoclez la : „Sticlă colorată” ,unde tare-mi place când stau ore-n şir cu un scop care e întotdeauna bine definit.Şi scopul e unul tare încurcat,că nu-l înţeleg.
Ba să mă uit cine-i pe mediul de comunicare online (MessAnger),ba să văd ce mai e nou,ba să stau să văd profilele altora de pe hi5 şi în cel mai rău caz..să apelez la unele forme de distracţie pe moment , prezentate foarte pe larg(că pe scurt nu ştiu cum ar fi fost) în : „Aduc lumina ca Iisus, Buddha, Mahomed şi Eddison . Şi e plăcerea de moment,în acel caz fiind un joc aşteptat cca. 2 ani şi care desigur mi-a stins interesul în minutul 5.

După ce că stau şi stau,precum .. nu mai am materialele respective,că aş fi arătat ceva.Dar timpul trece şi lucrurile mai dispar. E foarte rău,să fii dependent de „Sticlă colorată”,pentru simplul fapt că eu ştiu că n-am ce face.Dar continui să fiu disperrat să stau în faţa lui.
Dar normal,că disperarea se poate compensa ori ..cu ceva dulce ori cu ceva mai mult,presupunând o ieşire undeva,în câteva locaţii.Nu-s multe,că le pot număra pe degete.
Ce-i mai rău,că întotdeauna când trebuie să dorm,asta după ce vin forţat de la calculator(este când nu-l suport din motive felurite) îmi vine : ” Day dreaming” ,atunci când stai(ca să vedeţi de câte ori stau eu) şi te gândeşti la ce a fost peste zi.Mai rău e când mă gândesc la situaţii neprevăzute şi cum aş reacţiona dacă x sau y ar zice aia,sau ar face aia.
Mare peirdere de timp.

Dar eu sunt ca un peşte.Şi nu peşte de oricare.Că aş spune şi specia dacă o ştiu.Dar tradus e ..acel peşte care merge şi merge (ca un fel de drum prin viaţă) aşteaptă şi el undiţa cea care-l va îmbucura(aici,vorbind la adaptarea cu omul) şi va fi scos din apă pentru plăcerile pescarilor.Şi se aşteaptă să fie liber mai apoi. Iar e singur şi merge. Dar vine la un moment dat timpul când acesta va cădea definitiv pe mâna cuiva şi nu se va întoarce.
Momentul acela va fi unul foarte bun. Şi aşteptarea este bună,dar poate fi şi rea.

După ce că astea n-au fost de ajuns,materialele sunt pierdute sau prea învechite(1zi) pentru a mai fi postate.Şi nu era altceva decât un tichet Felix SPA. Dar nu mai contează,că merg şi azi,unde vom comite câteva lucruri pentru care noi înşine nu am fi vinovaţi,că noi doar executăm ordinile primite în a putea face anumite lucruri. Doar nu credeţi că se poate dezvălui.Că nu e nimic interesant,decât .. să şti că eşti privilegiat.

Notă: Zic azi,zic azi şi pentru mâine.Care-i cauza?
Păi din moment ce începi ceva,un articol sau orice în acea zi şi tu continui cu el a 2-a sau a 3-a zi,normal că încă rămâne valabil ce ai scris atunci şi se fac adăugări pentru a x-a zi care e.
Că şi azi m-am trezit devreme,că ştiam că m-aşteaptă aici această ” sticlă colorată”.
Folosesc acum des acest cuvânt aici,ca să vă mai readucă aminte de unele articole chiar interesante,pentru unii.

Mai nou am observat că nici promisiunile nu mi le respect.Că nu e o promisiune,însă aşa o consider eu,pentru cineva care tot amânând începe să-şi piardă încrederea că voi mai face acel favor.Da,până la urmă e favor.Şi nu mă consum eu cu toate prostiile,decât dacă trebuie,pentru o bună desfăşurare în continuitate a relaţiilor între rude.Dar revenind tot la această plictiseală şi „omorâre” de timp,nu ştiu de ce mă petrec aici.Mi se spune clar că nu îndeplinesc toate treburile,care-mi erau adresate.Cauza e mereu aceaşi(mereu nu,dar cum de PC e vorba până mai încolo..) şi în loc să mă ocup de casă,ştiind că n-am ce face în faţa calculatorului,eu mă prostesc.Dar trece vremea asta.

Câte zile şi mai sunt,încă n-am făcut bagajul.Cred că este ultima mea prioritate.Şi oricum până Sâmbătă,ultima întrevedere de până Luni sau orice zi ar fi,ne mai vedem noi. Că doar : „Eu toată ziua-ţi coc ! „. Mă rog,nu e sloganul meu ci de la oamenii Fornetti..iar vorbind de mâncare,sunt foarte dezamăgit de oamenii cu care lucrează.Să te rogi de ei jumătate de oră până să scoată din frigider o tavă cu fornetti de caise. Pe toate le-am luat să vadă că erau doar pentru mine..noi adică.


Deci mai sus ,aţi văzut cum stau doar cu jumara.ro,adică vizitatorii care accesează site-ul prin jumara.ro . Ar fi bine să accesaţi şi voi prin link-ul acesta mai scurt.

Până într-un sfârşit,să tot fiu şi să fiţi !

Scrie un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Lasă un răspuns

