Bine că n-am pus acel titlu

Când să mă gândesc şi eu la un articol toată ziua,dar fiind ocupat de jocurile de societate precum Bingo sau privitul la tv la evenimentul petrecut în ” Timp n-ai,bani să ai ” şi multe alte ce nu-şi aveau locul (să nu cumva să fiu un adept al „Ceainăriei”,mă refer la produse chineze,dar mă atrage ceva fake şi în acelaşi timp ok un obiect.).
Şi încercând să fiu concentrat şi aici,nu că depun un mare efort pentru atâtea persoane care nule pot număra pe degete,care sunt ele prea leneşe să tasteze.
Dar ziceam şi data trecută : ” Las’ e bine şi aşa ” .

Că vroiam să aleg un titlu predefinit articolului,dar care uite că a fost schimbat.Şi l-am schimbat că a venit o întorsătură în viaţa cuiva care mă afectează şi defapt pe oricine afectează dacă ţi-e cunoscut. Noi bucuroşi pe-afară cu câştigurile la Bingo(am însumat cca. 7RON depozit la bancă şi câştiguri de cca. 4RON pentru Bingo!) primim un telefon.Şi când auzi vocea,cu gravitatea ei şti la ce să te aştepţi întotdeauna.
Că bine ne-am gândit la o tragedie.Vecinii mei cu care ne înţelegem,ei fiind singuri capabili de ceva mai mult decât nişte vecini needucaţi şi fuduli precum întâlnim în această curte,au avut un accident tocmai că nu în ţara noastră ci la vecinii bine-voitori ce însemnează :Szanyszlo Uto. sau cum,pe orice stradă care le convine lor. Şi cazul se extinde,dar pe mine asta nu mă interesează aşa de mult,cât sănătatea acestor oameni.

Să fii tu implicat în accident şi să ai norocul şi să mai supravieţuieşti la gravitatea lui,e cu siguranţă o excepţie.Detaliile întotdeauna sunt primite mai târziu,când şti că ceilalţi implicaţi sunt în stare de şoc.Nu aş vrea să fac mare caz din asta,dar oricare eveniment de o astfel de natură ne afectează într-un mod sau altul.
Să fii transportat cu elicopterul ! Vă daţi seama de gravitate.Mă bucur cel puţin că cei de acolo sunt pregătiţi pentru aşa ceva.Sincer sper ca totul să fie bine într-un sfârşit.

L.E : Dacă era ieri să ştiu aşa ceva.Dar s-a întâmplat pe la 4 să aflu că persoana în cauză a decedat. Cazul a fost televizat,iar circulaţia a fost oprită atunci pe o rază de 10 km.
Deci şi ce e mai jos va fi valabil de acum înainte.Restul e înainte să aflu . Cred că vor fi mulţi oameni,prin relaţiile construite de-alungul anilor. hint,tag: capitolium,vlad

Dar să vă spun ceva paranormal(defapt nu ştiu cum aş putea considera) referitor la acest caz.
Întotdeauna când se va întâmpla ceva,în general doar moarte o pot simţi,am premoniţii cu aceste evenimente şi întâlnesc foarte multe situaţii care să-mi adeverească o astfel de întâmplare.Nu am participat la multe înmormântări,însă la cele care-am fost erau doar cu apropiaţi.Şi sincer,în urmă cu câteva zile îmi veneau un fel de presupuse cazuri.Dar nu ceva concret şi astfel nu îmi fac mari griji cu privinţă la această întâmplare nefericită.
Toţi avem parte de acestea. Ce să-i faci ?

Da şi mai departe,trecând peste acestea,eu mă pregătesc de o lungă şedere.
Ce dor,îmi va fi de Jumară şi restul.A,să nu uit şi de voi.Am nişte întrebări aici,pe care vi le adresez mai în josul articolului,către sfârşit.
Repet,îmi place să trăiesc doar eu şi pentru mine,ca să vedeţi cât de avar sunt şi de egoist(sunt excepţii,asta numai pentru scopu-mi personal) pentru persoane ce nu le agreez lângă mine.Deci excepţia normal va fi cei apropiaţi. Tema asta fără culori nu e ca să fac economie ! Ci ca să-mi încapă mie ceva mai mult. Sau voi să aveţi impresia. NU,nici una din astea.Probabil aleg eu simplitatea pentru că e mai bine aşa.
Dar revenind la ce-am propus,adică sejurul. Plec în aceiaşi staţiune,unde am fost tot pe 19 Iulie şi acum merg pe 19 August,adică Duminică.
Să ştiţi că-i destul de fain în Eforie Sud. Acuma nu ştiu dacă mai pot să-mi impun libertate.Că voi fi cu un grup,dar şi data trecută am fost numai că ştiam persoanele şi acum mă duc cu nişte necunoscuţi,de care mă tem că vor fi ca în toţi anii : tembeli,prost crescuţi sau alte atribuiri. În niciun an nu am avut parte de oameni cu „capul pe umeri”.

Şi Jumară o să vă scrie chiar şi cu poze incluse ! Desigur că Internetul nu este disponibil niciunde(adică vreun NetCaffe sau ceva particular) şi atunci apelez la minunatul telefon(care v-am spus,vreau un produs chinăzesc..ceva de genul :tPhone,o copie a iPhone.Dar pe mine mă atrage întotdeauna un ecran mare şi nu neapărat firma.) ,integrat cu clientul de mail,care nu merge pe Jumară,dar merge pe Gmail.
Şi desigur că va trebui să plătesc o taxă de 2,5 E ,pe lângă restul abonamentului.Dar măcar am 12 mb incluşi ! Să pot vorbi cu lista de messenger.

Detalii vacanţă :
1.Condiţii de transport
Confortul asigurat prin transferul rapid de la Oradea până-n Eforie Sud cu trenul rapid ce duce spre mare,la vagonul de cuşetă.Sunt singurul ce călătoreşte la cuşetă,iar restul sunt nevoţi să afle luxul unei călătorii la clasa a 2-a.Desigur,eu plictisindu-mă de aceleaşi condiţii mizerabile la mâna a 2-a.
2.Condiţii de cazare
Cazare de 6 nopţi la un hotel zice-se pe care nu m-a interesat să-l văd data trecută,eu interesându-mă doar de ce aveam.Şi hotelul ăsta se numeşte ” Youth Hotel „.Din poze arată bine.
3.Posibile vizite impuse de mine
Vreau nepărat la Aqua Magic. Acolo-n Kamikaze e cel mai bine,unde adrenalina creşte.Dar şi pâlnia e ok să te dai,dacă nu ai atâtea emoţii.
Sper să reuşesc să scoată câţiva bani ceilalţi,ca să mergem şi acolo.Mai mult de aia merg acolo.

L.E:Întrebările nu le mai pun.Asta că n-am dispoziţie acum după toate cele. Să fie bine şi atât.

2 comentarii

Din categoria Extra Selecta

2 răspunsuri la „Bine că n-am pus acel titlu

  1. casy

    iar mergi la mare teh`? fain de tine… ji las` daka ceilaltzi is tembeli ji prost`crescutzi, macar o sa fii tuh` cel mai deshtept:D>:D

  2. Da 😀 .Păi eu aşa pot să mai ies din monotonie,dar oricum sper să fie aşa şi la anul.
    Haideţi,că mai aştept comentarii.

Lasă un răspuns

