Spate lângă spate,nimic nu ne desparte

Da,probabil că aces titlu indică faptul că aş vorbi despre un subiect comun tuturor în ziua de azi şi întâlnit pretutindenea,de care zice-se nu am putea trăi fără ea,dragostea.Că nu pe asta mă axez aici,dar sigur întâlnesc cazul ăsta aici în articol,că e inevitabil la fel cum am spus şi cu acel sărut,care e mereu acelaşi însă cu diferite sensuri.Şi vă invit să mergeţi înapoi în timp,cu câteva articole în urmă,unde am scris câteceva de care mulţi (chiar câţiva) au rămas impresionaţi,asta desigur nu aici,unde toată lumea te vede şi să nu cumva să scoţi ceva greşit ca mai apoi să te simţi cu ” musca pe căciulă „.
Las’ e bine şi aşa.

Am un spate,toţi avem unul.Crezi că mai e necesar de încă unul? Cum e în filmele poliţiste : „Asigură-mi spatele”. Şi aici spate capătă un cu totul alt context.Te referi la ceea ce ai sau chiar poţi profita de pe urma cuiva pentru beneficiile materiale sau morale(aici mai puţin).
Şi când zic la beneficiile materiale,trebuie să stea persoana aia pe spatele tău,defapt îşi continuă existenţa de pe urma ta.Şi dacă nu ai fi constrâns să fii în acea situaţie,cu siguranţă nu te-ai comporta aşa. Dar tupeul e bun în viaţă.Şi cu el poţi câştiga ceva de nedespărţit,omul pe care-l tragi în jos pentru satisfacţia ta personală..materială sau care ar fi scopul.
Dar să nu fiu cumva într-o situaţie penibilă şi confirm şi eu că sunt destule cazuri pe care nu le ştim dar le judecăm grav că.. asta ne stă-n fire.

Foarte mulţi oameni cred că gândesc când, de fapt, nu fac altceva decât să-şi aşeze în ordine prejudecăţile. E careva de aici care să nu aibă prejudecăţi? Că eu încă mai am,dar ele sunt eliminate prin ceea ce trăiesc sau am întâlnit în jur referitor la prejudecata respectivă pe care o aveam.
Mă bucur foarte mult că după ce timpul a trecut putem să concretizăm :”Ce pro(a)st/ă am fost”
Depinde fiecare când poate realiza acest lucru,dar e foarte bine că şi-a dat seama de acea situaţie în care a fost. No’ hai că merg de aici,că doar nu toată lumea crede-n baliverne.

Şi după cum îmi e ritualul,încep să zic aşa : Şi mergând mai departe,
vă zic că mai aveţi încă timp de vot la secţiunea ” Exprimă-te ” până pe 11 Septembrie.Şi mai apoi trebuie să ştiţi că am încercat din supeRăsputeri ca să adaug un logo micuţ şi drăguţ şi minimalist şi încântător sau simplu şi amărât,cum ar fi ,însă nu ne permitem deocamdată.Ştiţi,experienţa se acumulează-n timp.Da şi mai e încă ceva,noul slogan/motto e:

Un articol împreună

Se potriveşte mult mai bine acest slogan/motto,aici e ori un slogan sau un motto pentru că vreau să şi fie lumea activă la „Creaţie”..dar cu cine să colaborez eu,dacă nici măcar de comentarii nu putem vorbi.Dar de exprimare ?!
Cu toate acestea,mergem mai departe..adică eu ,Jumară,Creierul cu plete şi voi şi continuăm să ducem mai departe munca,defapt plăcerea.Şi din plăcere vorbesc pentru faptul că ştii că unora le place.De altfel,nu cred că m-aş fi aventurat în aşa ceva care mi-a trezit această dorinţă de participare. Şi folosiţi Jumara.ro ! Sau preferaţi varianta lungă? Depinde cine are mai mult timp sau răbdare. Dar vă recomand varianta mai simplă,chiar dacă se spune că drumul lung e cel mai bun.

Prin ale noastre treburi ocupaţi cu deservirea acestui blog,mai aveţi şi alte opţiuni(neapărate nu-s,dar mergeţi şi acolo..dar repede să vă-ntoarceţi!).Şi opţiunile-s Dida + Creierul cu plete.Alţii n-am p’aci,că nu-i ştiu sau nu sunt interesat de ei.Dar loc e pentru toată lumea.Şi aici fie la articole fie la vizite.Fiecare decide.Dar tendinţa e aceeaşi : ” Tac şi fac „.Bună-i şi aceea,dar vă rog,nu la mine că ..doar aveţi taste.

Până mai încolo,adică data viitoare când ne-ntâlnim,numai bune şi toate cele ce ar fi de zis.
Ah,era să nu observ.Sunt la al 10-lea articol.Cum sărbătorim?
Acuma nu ştiu,dar a urmărit o persoană din casă o emisiune de la B1Tv ..ceva de fitness şi era o melodie exact la sfârşitul ei.Ştie careva cum se numeşte? Ceva cu : come on .. come on..aşa mai energic.
Aşa şi orice persoană care doreşte să mă contacteze(special Mentorship,ca să ne ştim mai bine,că prin profil nu merge deocamdată) : razvan_acasa2007

Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

