Inspiraţia se dezvoltă din cultură

Da. Acesta este un articol intitulat „Inspiraţia se dezvoltă din cultură„,în care ating anumite subiecte cu care eşti familiarizat sau nu.Dar şi unele păreri sunt de aşteptat,pentru a vedea opinia „publicului”,după cum se spune.

Aşadar,un om conştiincios şi cult şi ce mai doreşti să atribui,pentru a te considera cineva,merge frumos la bibliotecă în cazul în care nu dispune de toate cărţile şi le împrumută cu scopul de a le citi şi de a deprinde ceva din ele.Deci am fost şi eu din nou la biliotecă,pentru o prelungire în scris a activităţii mentale şi de dezoltare durabilă.Perioada este de 1 an,eu euntuziasmat pentru o carte ce a inspirat câteva titluri şi în Creierul cu plete,m-am grăbit să plătesc înainte de termen cu aprox. o săptămână.Deci atenţie,că acea chitanţă e valabilă din 13.Însă el de atunci a mai făcut câteva,bănuiesc că nu implică ceva grav.

Da,se pare că şi domnul de la acea filială era foarte entuziasmat de numărul de oameni care vin şi cer cărţi de împrumut,pentru că cine nu ştia..vă zic eu : se fac demersuri pentru mutarea Bibliotecii judeţene într-un nou sediu modern şi cu eventuale noi cărţi(desigur,tot cu aceleaşi titluri ce le aveau,însă priză la public au cărţile cu un format atrăgător..depinde şi coperta.Ca şi atunci când cumperi un pachet de biscuiţi cu 3 lei,doar fiindcă are un ambalaj mai frumos.) care să ne încânte.Nu am nimic cu acel om,că e de treabă.Şi-ar fi putut puţin perfecţiona scrisul în atâţia ani de deservire loială a oamenilor ce doresc să devină „oameni cu carte„,numeroşi !
Ce ne-am face noi fără cărţi? Să vedem ce răspunsuri puteţi adăuga.

Aşa ca să vă amuze,eu căutam unele cărţi întâlnite şi la 2 fete înaintea mea şi după ce s-a terminat cu toată birocraţia,au ieşit.Am observat eu dinainte că era un ghiozdănel sau ce e ăla cu inscripţiile : ” Rich & Gold „,cum deseori se poate observa pe stradă la femei aceste inscripţii,pe bluzele decoltate sau tricouri(da,se mai poartă văd că şi bluze acum vara).
Aşa,ies ele din bibliotecă entuziasmate că au găsit acele cărţi (ele fiind la un colegiu de renume din oraş) şi eu mă gândeam că poate totuşi n-or fi al lor acel ghiozdan şi-un ditamai plic.
Trec vreo 10 minute,timp în care bibliotecarul (aşa,deci ca să nu spună careva că-s acum un ” şoarece de bibliotecă”,l-am pus pe el să caute) căuta neîncetat vreun volum,se întorc ele repede că şi-a amintit când era să meargă nu ştiu unde(cred că la ocazie,că vorbea la înscriere despre ceva sat) de ghiozdan.A venit,şi-a luat lucrurile şi s-a împiedicat în perdea.Săraca,gata-gata să cadă.Norocu a făcut să intre şi cealaltă deşteaptă să o ţină.
Deci : ” Rich & Gold ” …

Dar tot nu am înţeles.. de ce să-ţi fie RUŞINE !? să intri într-o bibliotecă. Vine în urma mea o bunică,ce întreabă bibliotecarul dacă are aia şi aia pentru că la nepotul ei îi este ruşine să vină pe aici.Nu înţeleg… dar, e bine că totuşi vrea să le păstreze undeva aruncate 2 săptămâni.Să dea şi el nişte bani şi să aibă să arate că e interesat.

După una,vine alta.
Şi cealaltă e faptul că oraşul nostru iar a ajuns într-un top. Top 6 pentru că avem cea mai largă varietate de produse oferite în magazinele retail dar şi cel mai mare spaţiu pentru aceste activităţi.Magazinele nu mă interesează într-un mod special,dar aşa e harta de retail.

Şi noi suntem îndemnaţi să consumăm doar produsele interne şi într-un oarecare fel,contribuim la economia naţională.Produsele astea le consum şi eu pentru că am încredere,deci despre cele româneşti este vorba.Şi sunt multe companii ce oferă lucruri de calitate,chiar româneşti.După cum se specifica şi în articolul prezent în ” Revista Piaţa „,de ce să alegi un produs fabricat în situaţii similare,dar cu un preţ mult mai mare decât unul autohton.
Deci aş fi PRO unui astfel de proiect.Să nu zică care ceva,dar se specifica şi despre acea cotă de lapte,prin care deja vin unii importatori(Tej-lapte,deci ştiţi provenienţa) şi încearcă cumva să înlăture dominaţia companiilor de profil cu însemnătate pe piaţa autohtonă.
Nu vă faceţi griji,noi românii mergem după acel slogan de la Napolact : „Numai ce-i de la natură”.Şi astfel ajutăm noi ţara asta.Dar să nu uitaţi şi ce cianură.Vă reamintesc: Fără cianură pentu salvarea „Roşia Montană” !

Şi cu ce se delectează românii : C-un vin bun !

Da,acum vine petrecerea.
Am fost în sfârşit acceptat în programul Mentorship după selecţii riguroase şi am fost repartizat exact unde vă spuneam cu câtva timp în urmă după predicţia mea. Deci bun-venit în clasa : Jurnalism. Să.mi văd în curând şi colegii.Mai trebuie făcut ceva la platformă.
Deci îmi rămâne doar să socializez cu ceilalţi din jur şi cu acel mentor,care v-am spus e dna. de la HotNews.ro şi de la nu mai ştiu care organizaţie importantă a presei în România.
Să vedem,în curând cum se desfăşoară şi mai apoi vin cu alte detalii.

Sunt chiar fericit !
Nu ştiu ce m-aş face câteodată

Un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Un răspuns la „Inspiraţia se dezvoltă din cultură

  1. twin.

    Admirabila atractia ta fata de „mirosul de carte” (Nastase).
    Cat despre „Rich & Gold”…probabil necesitatea le-a impins sa afle unde e „noul sediu” de vreo 3-4 ani incoace.
    Imagineaza-ti munca in echipa cand s-o muta din nou. (sediul adica)
    Anywho, felicitari pentru reusita si astept cu sufletul si gura impreunate urmatorul articol.i

Lasă un răspuns

