Că şi amintirea rămâne vie

Tot ce mi-ar rămâne,dar şi vouă desigur,după ce timpul a trecut ,rămân amintirile.
Căruia nu i-ar place să îşi aducă aminte cu bucurie de vremurile de odinioară,de momentele plăcute petrecute cu cei dragi şi de bucuria cu care şi-a putut consolida viaţa în a merge mai departe.
Bun,deci amintirile rămân.. precum şi acea melodie veche de la 3băieţi dezorientaţi de către punctele cardinale . Mă rog,nu ei sunt principalii aici,ci faptul pentru care am început să vorbesc despre ” amintire în general .. şi despre filme ,care ştiţi efectul imediat.

Că sunt multe genuri de filme ce pot fi vizionate.Eu aleg dramele în special şi comediile siropoase,dar să nu uit şi de partea întunecată (horror),de care tot mi s-a întipărit faptul că aş vrea să trăiesc câteva momente în acea disperare ..astfel eu nu le-aş mai privi(deci ăsta ar fi scopul).
Şi când sunt drame,mai să nu-mi aducă cineva un şerveţel.Asta,în cazul în care e ceva ce simt sau retrăiesc unele evenimente ce-mi aduc aminte de cei din jurul meu (şi doar cei vii ..că de cei morţi încă n-am avut parte) şi care oarecum mă fac să mă simt într-o situaţie mai penibilă,dat fiind faptul că ori nu m-am înplinit cu un anumit lucru sau e o altă cauză prezentată şi în film . Da,continuând v-aş recomanda cu stupoare unele filme la care am rămas impresionat,dar lista e una lungă,iar titlurile au fost uitate(de atâta impresionalism dovedit) :
Pianistul,Requiem for a dream(ascultaţi şi coloana sonoră : Lux Aeterna),Îngerul lui May şi multe altele,dar despre care v-am povestit faptul că am uitat titlul lor.

Şi fiind câteodată atât de marcat şi deprimat de unele filme,toată ziua încerc să mă gândesc la unele lucruri,care în aceeaşi situaţie mă ţin.Probabil şi alţii ar trebui să încerce această experienţă pentru că .. te mai linişteşti (nu că ai fi neastâmpărat,dar te liniştieşti în cazul în care ai fi avut unele gânduri).
De foarte multe ori am ţinut pasul aşa,unii chiar credeau că-s supărat pe ei sau ceva,însă eu doar cugetam asupra unor lucruri care mă mai ţin în frâu şi să realizez ceva.

Dacă reacţia mea la această categorie este una să zicem normală ,la comedie .. e infernală.(Trebuie să fie siropoasă,în sensul că e plină de chestii amuzante : vezi Not Another Teen Moviesau Van Wilder) .
Dacă pe mine mă faci să râd,sigur nu mă mai opresc până când nu mai pot.Şi când pot,fac în aşa fel încât să fie atâta de molipsitor,dar normal..nu am cu cine(că am avut cândva..tocmai de aceea spun despre amintiri).Şi fiind atât de cuprins,uit că nu sunt singur(în cazul în care stau în faţa calculatorului şi ceilalţi sunt vecinii),fapt care probabil ar genera o întrebare precum : „Da’ ce-a păţit? A înnebunit? ” . Da,nebunii sunt sunt mai altcumva,dar consideră cum doreşti.
Bun,să te distrezi e cel mai evident lucru care duce la starea de bine.

Că a venit acum şi horror.Parte neplăcută pentru unii.Ei bine,am vizionat pentru anul 2006 aproape toate titlurile de mare importanţă.Rezultatul : mi-am pierdut timpul degeaba.Nu că nu aş face deobicei,însă parcă tot mai bine ţi-e să te distrezi.

Şi că tot vine vorba de distracţie.Eu nu prea suport parcurile de distracţie.
Dumnezeule,şi să mă dau pe umbreluţă îmi provoacă adrenalină.Ce să mai spun de ciocanul acela imens de 10 etaje care te tot învârte. Da,sunt foarte multe mijloace prin care poţi să te distrezi.Unele sunt mai scumpe,altele mai ieftine.
Să nu ziceţi la nimeni acest obicei ! (ca să nu zică ceva ). Un moment prielnic de distracţie e prezent când n-ai cu cine(adică un om) şi apelezi la animale.Câinele ştim că e prietenul omului.Deci,el serveşte toate imaginaţiile noastre posibile.Una dintre acestea,dar nu în ultimul timp foarte relaxantă este : „Lick me doggie ! ,Lick me ! . ” . Aici e vorba despre o mână,în spaţiile dintre degete.Probabil că nu e prea agreat aici acest procedeu,însă testaţi-l pe live când nu vă vede nimeni şi rezultatul este unul scontat.Mă rog,să trecem de la animale..că putem ajunge undeva mai departe şi nu vrem..cu animale..sau oameni consideraţi animale pentru plăceri fizice .Aşdar,încheiem cu animalele şi altceva.

Aşa,ne mai amuzăm sau scârbim uneori şi de ceea ce scriem noi (oamenii ăştia,care nu avem ce face toată ziua decât să scriem) şi acest lucru este bine.Că de ar fi totul înt-o veselie sau monotonie,nu ar fi bine.Decât dacă cineva este obişnuit aşa.
Bun,amintirea rămâne vie şi se întipăreşte în noi toţi,ca mai apoi în floarea vârstei şi nu numai(din 5 în 5 minute,ca la WC după ce ai mâncat prea mult pepene verde) să ne reamintitm cu drag sau suspin despre anumite evenimente produse în viaţa noastră.

Apropo,banii i-am avut în cont câteva ore din ziua ce a trecut,ca mai apoi să fie scoşi şi deja utilizaţi,în alt scop decât cel în care era întrebuinţat (mai mulţi bani pentru marea agitaţie,a 2-a oară) şi asta să zicem că a fost şi într-un scop de sărbătorire.Dar banii vin şi trec,iar asta ştie toată lumea.În fine,banii sunt bani,iar noi suntem oameni.

Mai departe,ziceam că vă anunţ în care clasă de mentorat am ajuns.Ei bine,rezultatele trebuiau să fie făcute ieri,însă probabil astăzi ele vor fi făcute publice,întrucât de azi ar începe perioada de mentorat.

Mentorship înseamnă să evoluezi după regulile tale şi în felul în care tu îţi doreşti.

Ştim că eşti supus de ani buni unor procese intense de învăţare, şcoala generală, liceul, poate facultate, unii ar pune aici şi cei sapte ani de acasă. Apoi ai practica, seminariile, trainingurile, cursurile opţionale. Toate sisteme necesare, dar prăfuite. Profesori şi tutori foarte bine pregătiţi dar care nu te întreabă niciodată: „tu de ce ai nevoie?”. Care trec deseori cu uşurinţă peste partea practică, care îţi testează abilităţile de a repeta sau refraza nişte lucruri pe care tot ei le-au spus. De multe ori ai terminat cursul şi nu te poţi mulţumi decât cu o diplomă de pus la CV şi nişte idei vagi despre cum ar putea merge lucrurile într-o situaţie dată.

Vrei să lucrezi, nu? Să arăţi de ce eşti în stare cuiva care ştie cu se mănâncă profesia pe care ai ales-o, să fii bun, poate mai bun decât ceilalţi 6 cu care ai sta în sala de aşteptare la un interviu.

Acelaşi lucru ni-l dorim şi noi. Să lăsăm diplomele laoparte si să vorbim despre adevăratele tale calităţi, despre lucrurile din tine care te-ar putea face dacă nu de neînlocuit, atunci măcar foarte bun. Să vorbim despre ideile şi talentul tău. Despre viteza ta de reacţie, despre abilitatea ta de a creşte şi a învăţa rapid. Despre lucruri practice aşadar, şi nu despre teorii şi axiome
Luăm o păturică şi ne aşezăm într-un loc în care să ajungi uşor şi în care să te simţi relaxat. Noi am ales Internetul, e aproape, e uşor de folosit şi încape toată lumea:)

Aducem o selecţie de 6 feluri principale, din care să-ţi poti alege cariera pe care ţi-o doreşti. După gustul fiecăruia: advertising şi PR, cinema şi arte teatrale, mass-media, IT, financiar şi ONG.

Deschidem şi cutiuţa cu angajatorii şi înşirăm borcănelele cu organizaţiile, instituţiile şi companiile unde ţi-ar plăcea să lucrezi.

La întâlnire participă şi reprezentanţii angajatorilor, copywriteri, art-directori, actori, regizori, jurnalişti, producători, manageri ş.a..

Am optat pentru 3 secţiuni :
1. Mass-Media / Jurnalism
2. IT & C / Project Management
3. Advertising & Comunicare / Creative

În urma profilului descris şi a aspiraţiilor,va fi făcută alegerea. Pot să bănuiesc că voi fi la Jurnalism,unde mentor va fi Dna. Manuela Preoteasa de la HotNews.ro .Să văd cum se derulează proiectul şi dacă ..mă ajută cu ceva mai departe.

Deci,rog pe acei oameni care doresc să apară în secţiunea Vizită,să îşi introducă în mesaj şi link-ul,defapt în comentariu.

Bun,că vine iar un sfârşit de articol,vă salut şi vă zic clar data viitoare unde m-au selectat.

Mai nou mă ia curentul şi uit pur şi simplu de ce este important.

Scrie un comentariu

Din categoria Selecta

Lasă un răspuns

