Scrijălitul de dimineaţă

După cum am amintit şi în postul anterior , ne-am axat pentru http://jumara.ro .Dar se pare că încă nu sunteţi prea convinşi în a folosi această prescurtare .
Să mai producem nişte schimbări , după care cu siguranţă vi-l amintiţi cu plăcere şi uşurinţă .
Normal , avem nevoie şi de sprijinul vostru , implicit promovare .

Scrijălitul de dimineaţă ,sună mult mai bine cu o emisiune de la Europa FM , radioul cel cu milioane de români ..dar revenind , începe cu un ceai cald sau rece , o cafea sau o gură de ceva .Şi eu îmi beau ceaiul acasă , dar aş încerca şi la ” ceainărie ” (exact pe acest nume , este deschis un local).Ce-mi place mai mult e ciocolata caldă de la ChcocolaTărie (are multe ciocolată cu multe arome , dar eu o prefer pe cea albă în detrimentul tuturor) , cea vis-a-vis de lângă Gelaterie de la etajul I al complexului Floare de Lotus.

Bun, cu cafeaua sau ce o fi începi să redactezi un articol , demn de prestigiu (pe care îl ai sau nu) şi demn de a fi înţeles şi de cititori .
Un subiect neimportant face ca acel vizitator să petreacă numai câteva minute , până când devine plictisit . Şi cine ar vrea asta ?
Contează exprimarea ta , a gândurilor sau a ce o fi , pentru cei care te citesc , dar şi o încurajare în a lăsa un comentariu nu este de neglijat .

Prezint secţiunile : „ Exprimă-te ” şi ” Creaţie ” .
În ” Exprimă-te ” eşti invitat la vot (care se încheie pe data de 11 Septembrie , dată în care trebuie renegociat contractul de prestare a jumara.ro , prin adaugarea a 4 dolari .) ,dar şi pentru a-ţi expune opiniile cu privinţă la orice din cadrul acestui blog.
Aştept să aveţi curajul în a face un pas mic până acolo şi a-mi mulţumi aşteptarea.Nişte comentarii pentru articole ar fi bine primite..însă şi voi sunteţi ca mine .
Citesc , apreciez în gând şi mai apoi continui mai departe .
Se resimte numărul de vizitatori şi atunci şti că eşti citit , dar într-o mică parte amăgit de lipsa curajului celor din jur , de a comenta.

Normal , ceva de genul ” Completaţi-mi oracolul ” (dacă aş fi avut aşa ceva ?! ) era plin sau aproape plin cu comentarii . Dar cum nu fac aşa ceva , mă resemnez că odată şi odată o să fie cumva , mergând înspre bine .

A 2-a parte este : ” Creaţie ” .
Pe bune ! ,deci ai posibilitatea ca articolul tău dacă este demn de Jumară , să apară aici sau într-o locaţie dedicată acestei secţiuni . Să vedem curajul , că iniţiativa am avut-o .
Aş vrea să încurajez lumea şi pe voi desigur , să scrieţi pentru că cine ştie .. îţi descoperi talentul .
Mă aştept la o participare a voastră ! Sau măcar câţiva dintre voi . , dar şi să continuaţi să transmiteţi link-ul mai departe , pentru ca şi alţii să poată beneficia de această oportunitate .
Pe viitor , vedem Jumară Blog şi în ediţie de limba engleză , unde să sperăm că şi acolo vom avea succes.Dar pentru moment sunt dedicat exclusiv românilor care văd eu .. citesc şi din Londra sau Frankfurt .

A 3-a secţiune , pe care am zis că nu mai e nevoie să o prezint ,dar tot o fac este : ” Jumară Info ” ce cuprinde informaţii despre acest blog precum şi modalităţi de contact .
Fără ezitare îmi puteţi adresa întrebări de orice natură .

Şi după ce am planificat ,mergem pe stradă şi întrebăm ca să avem o concluzie . E vorba despre un sondaj public , referitor la serviciile publice şi ce ar mai cuprinde .
Deci suntem pe locul 5 ,oraşul unde e mai bine să locuieşti . Să citiţi întreg articolul pentru că e foarte interesant . TOP 50 oraşe în care să locuieşti.

Şi se tot se vorbeşte să păstrăm natura curată ..etc. Ei bine , noi o păstrăm ,deşi eu sincer sunt deja plictisit de acest subiect mediatizat pe toate canalele de televiziune şi prin presă . Exact ca şi în cazul caniculei (vezi aici ce încerca CaniculaBlog , o marcă Creierul cu Plete).
Toată lumea ştie ce e bine sau rău ,deci nu trebuie reamintit de atâtea ori un lucru care este normal .,precum : ” nu arunca gunoiul pe jos ” . Şi arunci că doar ţi-e lene sau nu ai unde (spaţii verzi , când mergi acolo cu maşina ta euro 4 la ” pădure ” ) .
Ştii nu ? ” Cine se scuză , se acuză ” , pentru că existau metode de a preveni ceea ce ai lăsat în urmă .
Bun, gata cu acea curăţenie , că oricum toţi trăim într-o mizerie (mizerie în oricare domeniu am dori să îl atribuim) .

Bine , fie totul cum va fi că oricum nu ştim ce va fi .Deci luaţi aminte la ceea ce am spus şi până la următoarea întâlnire unde vă comunic la ce domeniu am fost repartizat în cadrul programului ” Mentorship ” , vă urez

Numai bine !

Nu mi-a venit ziarul de 4 zile . Probabil din cauza că s-au scumpit serviciile poştale cu 60 procente .

Scrie un comentariu

Din categoria Mixed

Lasă un răspuns

