Jumară şi în format .ro

HEAD NEWS numai aici !
UPDATE ! Tocmai am fost desemnat câştigător al concursului ” Softpedia 6 ani ” . Premiul constă în valoare de 200 RON plus un tricou şi un mouse-pad .
Nu am avut cum să fac screenshot , însă sigur voi face poze cu materialele promoţionale . Desigur , că-mi aştept şi banii în cont .
Ce zi fericită . Şi eu care credeam că în viaţa mea nu am să câştig . Normal,asta necâştigând niciodată . Şi anul trecut m-am stresat să câştig , dar n-a fost să fie . Anul acesta nu m-am stresat şi a fost să fie .
Acuma,să nu se înţeleagă că-s un căutător de câştiguri . Nici gând . Mulţumesc tuturor.

Aici , prezenţa-mi simţită pe forum .Da' pe sărăcia , a câştigat Jumară ?

” Jumară Blog prin Răzvan al. Jumară ,la numai după câteva săptămâni de la lansarea sa pe Creierul cu Plete , reuşeşte prin perseverenţa , influenţele sale dar mai ales şi prin banii săi şi informaţiile sale vaste , să-şi procure un domeniu închiriat până când va avea bani de răscumpărare ,la dispoziţia sa . Plata este de 60 USD – one time payment numai în România .
Aşadar succesul este unul garantat şi doreşte să-şi menţină cititorii dar mai ales să şi-i adune , astfel lansând pagina de web cea mai simplă : http://www.jumara.ro
De aici , desigur că va fi trimis tot pe Creierul cu Plete , de unde declară el , că nu va părăsi nicicând acest site .
Cititorii se pot bucura acum pentru o reţinere mult mai uşoară şi de asemenea în a dărui mai departe informaţia şi altora cu scop lucrativ . ” – sursă : Jumară Blog .

Bun , aţi aflat acum că e mai simplu să mă accesaţi tastând doar : ” jumară blog ” în Mozzila Firefox sau doar jumara.ro şi eşti gata conectat aici . Desigur , că şi eu sunt încântat peste măsură . Cine şi-ar fi închipuit că într-un timp relativ scurt , atâtea evenimente se vor întâmpla . Şi e bine că ele se întâmplă .

Aici , dar mai jos , vă prezint o poză cu factură sau ce e , prin care se atestă faptul că eu mi-am plătit domeniul . (vine poza acum)

Desigur că această firmă de la care am acea copie xerox nu are un nume , o adresă sau vreun e-mail şi eliberează-n voie . Se poate observa şi data când ar expira acel cod . Însă ce-ţi mai pasă ,când pe tine altceva te interesează . Şi oricum , ăştia nu ştiu ce fac .. în loc de 4 dolari au băgat 3.90 .Cine ştie , poate 10 cenţi verificarea(plus că bonusul nu se aplică pentru ce am vrut eu ) .
Măcar la atâta sunt buni şi ei . Închirieri către Jumară .

Mergând mai departe de la alte subiecte gen SCI -FI , continui cu o replică a unei doamne în vârstă : ” Tinerii ăştia-s tare mucoşi . ”

Întrebare : Crezi că se mai poate face ceva cu o societate ” problemă ” ?

Deci dânsa a indus în general (de la particular la general) şi .. greşit a şi făcut . Doar nu toată lumea se comportă ca şi cum ar fi nişte needucaţi . Dar cum cazurile se văd crescânde alarmant , oamenii încep să generalizeze totul . Şi atunci probabil normalitatea este o excepţie sau mai degrabă s-a răsturnat bunul mers .
Oricine vede mai târziu şi contemplează la acţiunile pe care le-a făcut şi se mai consideră uneori şi tembel . Bine face , că doar aşa şi trebuie să ” se considere” .. asta în cazul în care a fost implicat în aşa ceva .

Că tot nu mă-mpac eu cu astea :

„care vrea sa castige un bann si isi cauta un loc de minca la domiciliu pe internet sa dea add la marius_mihai2008 pentru informatii sti-ti foaret bine ca publicitatea pe internet se plateste fosrte bine e o afcere fosret serioasa sistem piramida si nu aveti nimik de perdut va astept ..”

Cât de neromâneşte a scris în primul rând acest om . Şi interesant e că g.m -ul a venit după unul normal , în legătură cu doliul naţional de ieri , când Patriarhul Teoctist a fost înmormântat.
Şi mai interesant e .. cum de nu am dat eu şi Ignore când am şters din listă (deci Mihai ăla a fost trimis prin g.m de la altcineva , persoana în cauză despre care vorbesc) .
Câteodată îmi urmăresc interesul , după proverbul ” Scopul scuză mijloacele ” . Asta desigur , rareori când nu poţi avea ceea ce îţi doreşti , numai de la cineva care îl are (lucrul respectiv sau informaţie ..ce o fi ) .
Revenind la acest om , cum îşi permite să denatureze în aşa fel limba română ? Cine ştie , vi-am spus eu în careva post : ” Doamne ocroteşte-i pe români ! ” .. mai departe nu continui .
Şi ce mă pot enerva aceste g.m-uri tâmpite . Problema e atunci când cineva chiar le bagă în seamă .
Oricum , nu cumva să faceţi ceva cu acel om ! (în ideea că .. să nu-l adăugaţi în listă )

Că am tot lungit-o , mi-a venit o sete . Aşa , ştii despre ce e vorba acum .
A venit la noi şi caravana (microbuzul) Coca Cola ZE – RO ! , exact în periferia Corso-ului mai către ” Crişul Center ” . Ce denumire am primit şi noi acum la acest ” Universal” de mai demult.
Atenţie ! NU , nu se dă suc pe gratis !


Defapt se dă , dar doar dacă ai timp de ei , să le răspunzi la chestionare sau alte lucruri care pe mine nu m-au atras pentru 0,33L de Coca Cola ZE-RO (defapt acest zero e fostul „light” , care cred că ştiaţi că : ” E mai sănătos ! ,fără zahăr ” e tot una cu cel normal . Dincoace folosind îndulcitori ..la cel zero. În orice caz e o formă de marketing .) pentru care aş fi stat jumătate de oră .
Promoţie : Eşti fată şi arăţi destul de bine ? Noi îţi oferim PE LOC o doză gratuită .

Şi că tot veni vorba de centru .. un pliant ” Free Entry ” la o ” Mega trance and House Party ” , alături fiind afişate şi preţurile promoţionale .
Că adresa nu se vede , vi-o dau eu : str. Aurel Lazăr , nr. 9 .
Nu că aş frecventa eu acest club , că defapt nu mă interesează deloc , însă ştii .. ” It’s freeee …!”

Tot ce-i free .. prinde . Până la urmă şi eu sunt free pentru voi .

Că tot vine un sfârşit de articol , vă salut !

Intră de acum înainte pe http://www.jumara.ro pentru o accesare mult mai rapida

Scrie un comentariu

Din categoria Extra Selecta

Lasă un răspuns

