Când carne n-ai , mulţumeşte-te cu o jumară

Răzvan al. Jumară este omul din spatele a ceea ce vezi . Şi depinde ce vezi . Un alt nou blog , o nouă persoană sau ce îţi trece ţie prin minte . Şi sper să-ţi treacă un gând bun , că de altfel aşa şi este ceea ce vezi . Mă rog , depinde de starea ta .

Jumară , adică eu .. sunt foarte încântat de acest pseudonim pe care mi l-am ales , exprimând chiar mai multe . Şi Jumară e încântat de alegerea mea . Cineva important în curând nu va fi jumara , pentru că .. e doar o jumară . Şii .. când te gândeşti la alte nume date , care au construit o nuanţă impresionantă pentru acel mediu .

Jumara e o bucată din ceva ce a fost odată mare şi care va rămâne mică , pentru că să fim serioşi (.. cum era la matematică , aveam o profesoară şi-mi plăcea vorba ei : ” Da’ măi băiete ! ” , desigur cu accent pentru că altfel nu o reţineam pentru această întâmplare .. deci :” Din ceva puţin poţi face mai mult ? „) sau doar eu să fiu serios , aici cred eu ce e bine şi contează dacă acea jumară a fost preparată cu multă atenţie , pasiune pentru reuşită şi delicateţe .
Nu cred că aş asocia ” jumara ” cu faptul că sunt gurmand (aici încalc înţelesul , pentru că eu apreciez orice ..atâta timp cât costă ) . Defapt nici nu mai ştiu de câţi ani nu am mai gustat aşa ceva . Acum am ocazia ” virtuală ” şi desigur şi voi de .. măcar a fi îmbiaţi în a ” gusta ” din ea , adică eu . Şi aici tot zic ea şi eu , că ne-am găsit jumătatea (cică) , care va fi de nedespărţit până când Alzheimer ne va despărţi .( Doamne fereşte ! )

Şi este normal să vorbesc despre Jumară . Dar nu cred că-şi mai are rost continuarea , decât în următoarele creaţii ce vor urma . Chiar nu pot să înţeleg ce bine am asimilat deja Jumară cu identitatea mea , pe care am acceptat-o aici . Probabil mi-e de vină caracterul sau poate altceva .

Luna aceasta am fost obsedat după un furt intelectual , că dară noi toţi furăm când nu dăm bani . Şi aici banii sunt în legătură cu artiştii şi oamenii de cultură . Adică .. creaţiile lor .
Şi ce vroiam eu , ceva nou şi necomercial care rar se întâmplă aşa ceva , era o melodie de un gen oarecare pe care nu m-a interesat (mie plăcându-mi să fiu ” mixt ” ) şi atâta de extraordinară e .. că am căutat-o peste tot şi n-am găsit-o , decât într-un ultim moment de disperare când cei din jurul meu au binevoit a-mi face plăcerea .

Aproape întotdeauna o să încerc să privesc lucrurile , oricare ar fi ele şi anume : rele sau bune , ca fiind un rezultat a ceea ce fac eu , într-un mod mai plăcut şi înţelegător .Optimismul mă omoară câteodată , însă mie-mi place să sper şi-mi mai place o vorbă :

” Aşteaptă şi-ai să vezi ! „

Copierea şi redistribuirea acestui text se consideră furt intelectual .

7 comentarii

Din categoria Selecta

7 răspunsuri la „Când carne n-ai , mulţumeşte-te cu o jumară

  1. twin.

    Bine ai intrat si tu in blogosfera, Jumara.
    Recunosc, pseudonimul e bine ales.
    Si melodia e reprezentarea materiala a ideei de pozitivism. Si mie mi-o place.
    Nice first post.

  2. Valeriul Cuc

    Aşadar, te felicităm pentru că ai reuşit să redactezi acest text. Nu mai fă preluări şi nu-mi mai zi să „comentez” pentru că mânânc. Şi dacă eu mor de foame, s-o dus dracului tot domeniul, subdomeniul, etceteraul.

  3. cristi

    tare pseudonimu…ai grija de jumara, imi place postul tau jumara,..hei oameni bun am gustat din jumara si cred ca va avea succes -deja fac abuz de cuvantul jumara-

  4. DIN SERIA BLOGUL LUI JUMARA:

    -„Îl făceam eu pe Jumară el şi când defapt în realitate (gramatical ) e o ea , că aşa-i e genul la cuvânt „. – CHINEZA AVANSATA
    -„Care-mi face cadou un pepene verde pe săptămână ? Vezi să fie dulce .” – CU TVA?
    -CLATITE CU JUMEARI? „Şi acum puţin despre acest festival al clătitelor denumit pe lung : ” Festivalul clătitelor „”
    -„Nu înţeleg cum poate careva să te manipuleze şi să te convingă să faci anumite lucruri ” – NICI EU
    -„Acum , să vă introduc mai departe” . – TREBE SA IAU SI BILET?
    -„Oare ne înţelegem’ ?! – DE MINUNE!!!
    -‘Aşteaptă şi-ai să vezi „! – OARE?
    -şi atâta de extraordinară e .. că am căutat-o peste tot şi n-am găsit-o – era pe DC++
    -„Dar nu cred că-şi mai are rost continuarea , decât în următoarele creaţii ce vor urma „- inclusiv Luceafarul?
    -„Luna aceasta am fost obsedat după un furt intelectual , că dară noi toţi furăm când nu dăm bani” . – evident
    -‘”Răzvan al. Jumară este omul din spatele a ceea ce vezi .” – cum draq ca in spatele monitorului e geamu
    -„Doamne ocroteşte-i pe români !” ….. sus sta iancu pe statuie si la altii le da _ _ i e
    – „Îmi place mie să vorbesc mai mult despre oameni şi cum gândesc ei” – DE CE MINTI? LOL.

    CAM ATAT DIN PREA-INDRAGITA SERIE DE BASME PT RAZVAN JUMARA.
    CU DRAG,
    AL TAU PRIETEN
    CALC!!!

  5. Într-adevăr , melodia am găsit-o mai apoi pe DC . Interesant comentariu calculatorule , adică omule .

  6. Cât de cretin poţi să fii, să dai un comentariu fără noimă, plus, să faci spam la nume?

  7. Şi limbajul care-l afişezi cu cei doi prieteni din lista de mess, dintre care, unul eşti tu şi altul e unul care e offline tot timpul, pentru că eşti pe ignore (ca să-ţi vorbesc în termeni apropriaţi ţie), deci practic vorbeşti cu tine, este un limbaj care-ţi caracterizează pe deplin acţiunile şi vorbele, deci renunţă.

Lasă un răspuns

